Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стільці
Очікувана вартість
30 500,00 UAH
UA-2019-01-22-000117-a ● ece9c3b83ac848f5baae73e1c1ff334f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 |
Код ЄДРПОУ: | 25637595 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13 |
Контактна особа: |
Воронін Анатолій Васильович kmkl2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2019 09:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 30 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 152,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 5 діб з дня замовлення. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Поставка одноразова.
В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 5 діб з дня замовлення. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Поставка одноразова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 січня 2019
—
18 лютого 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2019 12:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2019 09:12 |
Стілець Нубія шз.jpg | |
22 січня 2019 09:12 |
Технічний опис предмета закупівлі.docx | |
22 січня 2019 09:12 |
Кваліфікаційні вимоги.docx | |
22 січня 2019 09:12 |
1цінова пропозиція.docx | |
22 січня 2019 09:12 |
1 Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 23 січня 2019 09:15
Дата відповіді: 23 січня 2019 10:16
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Еквіваленти не пропунувати
Технічни характеристики
Дата подання: 23 січня 2019 10:03
Дата відповіді: 23 січня 2019 10:18
Доброго дня !!! Прикрепіть будь-ласка фото\схему - Стілець Нубія ш/з Флай 2218, для вірного підбору предмета закупівлі. Дякую
Відповідь: Фото на стілець Нубія прикріплений, дивіться документи закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Печений Володимир Борисович" #2959011296 |
Переможець |
30 437,88
UAH з ПДВ
|
30 січня 2019 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2019 12:45
|
Стільці.PDF | укладений |
15 лютого 2019 12:44
|