Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт житлових корпусів
Очікувана вартість
257 893,00 UAH
UA-2019-01-22-000040-b eba3a2c06b904876989b45d1d3ab16ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коберник Сергій Петрович

+380967053534 xodbudinter_@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ходорківський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188493
Місцезнаходження: 13520, Україна , Житомирська обл., Ходорків, вул.Слобода ,102
Контактна особа: Коберник Сергій Петрович
+380967053534
xodbudinter_@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 08:26
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2019 08:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 08:30
Початок аукціону: 07 лютого 2019 13:08
Очікувана вартість: 257 893,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 578,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт фундаментів,стін,каналізаційних колодязів та водостічної системи житлового корпусу №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13520, Україна, Житомирська область, Ходорків, Слобода,102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2019 08:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 08:26
127_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
22 січня 2019 08:26
Тендерна докуметація корпус 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-03-000024 ● fda7ef1beac84bec868fda3584e0c54c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
03.05.2019
№28

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.05.2019 № 28
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2019-01-22-000040-b від 22.01.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на висновок

2019-05-30 11:49:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.

2019-08-15 09:16:02

Оскарження в суді

Опис: Відповідь на висновок
Дата публікації: 30 травня 2019

Документи:

30 травня 2019 11:46
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП" 251 777,00
UAH з ПДВ
239 477,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гончар О.Г. 256 950,00
UAH з ПДВ
239 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2019 11:50
Електронний підпис
01 березня 2019 11:48
Довідка з НАЗК.zip
01 березня 2019 11:48
Довідка про несудимість.pdf
01 березня 2019 11:48
Довідка з податкової.pdf
07 лютого 2019 16:42
r_24_ДЦ_ССР після торгів.pdf
07 лютого 2019 16:42
r_24_ДЦ_ОПР після торгів.pdf
07 лютого 2019 16:42
r_24_ДЦ_ИВР після торгів.pdf
07 лютого 2019 16:42
r_24_ДЦ_ДЦ після торгів.pdf
05 лютого 2019 21:28
Електронний підпис
05 лютого 2019 21:26
Додаток_1_1 Обладнання.pdf
05 лютого 2019 21:26
r_22_ДЦ_ЛСССР.pdf
05 лютого 2019 21:26
r_22_ДЦ_ССР.pdf
05 лютого 2019 21:26
Додаток_5_1. Статут ЛБВМ.pdf
05 лютого 2019 21:26
Додаток_5_3. Виписка.pdf
05 лютого 2019 21:26
1. Цінова пропозиція.pdf
05 лютого 2019 21:26
r_22_ДЦ_ДЦ.pdf
05 лютого 2019 21:26
Додаток_2 Персонал.pdf

Публічні документи

29 січня 2019 15:38
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛБВМ ГРУП"

ФОП Гончар О.Г.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП"
#40188831
Переможець 239 477,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 12:11

Документи

13 лютого 2019 12:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП"
#40188831
239 477,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2019 12:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 12:22
договір розірвання укладений
30 травня 2019 14:26
Електронний підпис укладений
14 березня 2019 13:55
договір укладений
14 березня 2019 13:53
договір укладений
14 березня 2019 13:53
договір укладений
14 березня 2019 13:53
договір укладений
14 березня 2019 13:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 59 576,00
UAH
Причини розірвання договору: висновки моніторингу