Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Очікувана вартість
4 867 561,46 UAH
UA-2019-01-21-002542-c 3dc0058a23b24b5a9a34da535878e72c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) на закупівлю послуг по предмету закупівлі ДК 021:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, з визначеними такими частинами предмета закупівлі (лоти): Лот №1: ДК 021:2015 – 77313000-7 – Послуги з утримання парків (Послуги з утримання скверів), Лот №2: ДК 021:2015 – 77314000-4 – Послуги з утримання територій (Послуги з утримання зелених насаджень) 16 листопада 2018 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2018-11-16-000742-c. Проте станом на 17 грудня 2018 року, щодо кожного лоту, було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому 17 грудня 2018 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2018-12-17-000174-b. Проте, знову ж таки, станом на 17 січня 2019 року, щодо кожного лоту, було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за вищезазначеним предметом закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону. Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. У ході проведення переговорів, по кожному лоту окремо, які відбулись 21 січня 2019 року, від учасника отримано документи необхідні для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону, документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та цінову пропозицію. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-11-16-000742-c. Дата формування звіту: 17 грудня 2018 року; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-12-17-000174-b. Дата формування звіту: 17 січня 2019 року; протоколи переговорів між Замовником та Учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 16:05
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

2 лоти

Тендерна документація

21 січня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1: ДК 021:2015 – 77313000-7 – Послуги з утримання парків (Послуги з утримання скверів)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 140 030,03 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот №1: ДК 021:2015 – 77313000-7 – Послуги з утримання парків (Послуги з утримання скверів)
ДК 021:2015: 77313000-7 — Послуги з утримання парків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, місто Умань
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
Переможець 3 140 030,03
UAH з ПДВ
21 січня 2019 16:05

Документи

21 січня 2019 16:05
Електронний підпис
21 січня 2019 16:03
ПРОТОКОЛ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2019 16:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
3 140 030,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2019 16:05
Електронний підпис
21 січня 2019 16:03
ПРОТОКОЛ

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 18:24
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 18:18
сквери.PDF зміни до договору
02 березня 2020 16:55
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 17:06
4_сквери.PDF зміни до договору
13 січня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 12:36
_3 до _ 8 Сквери.PDF зміни до договору
29 грудня 2019 12:35
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 12:33
_2 до _ 8 Сквери.PDF зміни до договору
29 грудня 2019 12:30
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 18:13
1 сквери.PDF зміни до договору
23 вересня 2019 18:11
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 18:09
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 13:27
Договір укладений
01 лютого 2019 13:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення Уманської міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2018 № 2-57/7 «Про міський бюджет на 2019 рік» від 20.09.2019 р. № 4.3-66/7 збільшено бюджетні асигнування на 767 759,00 (сімсот шістдесят сім тисяч сімсот п’ятдесят дев’ять гривень, 00 копійок), тому Сторони керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.4, 10.3 Договору про закупівлю послуг від «01» лютого 2019 р. № 8 (далі – Договір) домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.3. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 2 140 030,95 (два мільйони сто сорок тисяч тридцять гривень, 95 копійок) грн з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуг: ДК 021:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, Лот №1: ДК 021:2015 – 77313000-7 – Послуги з утримання парків (Послуги з утримання скверів). Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 999 999,08 (дев’ятсот дев’яносто десять тисяч дев’ятсот дев’яносто десять гривень, 08 копійок) грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 2 140 030,95 (два мільйони сто сорок тисяч тридцять гривень, 95 копійок) грн, у тому числі ПДВ 356 671,83 грн.».
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору про закупівлю послуг від «01» лютого 2019 р. № 8 (далі – Договір) Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 29.02.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 1.1. Загальна вартість додаткової угоди становить 428 000,00 (чотириста двадцять вісім тисяч гривень, 00 копійок) грн з ПДВ. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 2 568 030,95 (два мільйони п’ятсот шістдесят вісім тисяч тридцять гривень, 95 копійок) грн з ПДВ, із них на 2020 рік – 428 000,00 (чотириста двадцять вісім тисяч гривень, 00 копійок) грн з ПДВ». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 2 568 030,95 (два мільйони п’ятсот шістдесят вісім тисяч тридцять гривень, 95 копійок) грн з ПДВ, із них на 2020 рік – 428 000,00 (чотириста двадцять вісім тисяч гривень, 00 копійок) грн з ПДВ». 1.4. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) надання послуг: до 01 березня 2020 р.». 1.5. Пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання повноважними представниками Сторін та діє до 01.03.2020 року, а у частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторін від виконання зобов’язань, які лишились невиконаними. 2. На виконання вимог постанови Правління Національного банку України «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» від 28.12.2018 р. № 162 Сторони домовились до Розділу «XIIІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» внести зміни та банківські реквізити Замовника і Виконавця викласти у наступній редакції: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ р/р UA118201720344290001000088616 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СІТІ" р/р UA673510050000026004878805153 ПАТ «УКРСИББАНК» МФО 351005
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи фактичне надання послуг протягом січня – лютого 2020 року, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3., 11.2.1. Договору про закупівлю послуг від «01» лютого 2019 р. № 8 (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 192 009,41грн. Сума кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) зменшується згідно Угоди на 192 009,41 грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 2 376 021,54 (два мільйони триста сімдесят шість тисяч двадцять одна гривня 54 копійки) грн з ПДВ, із них на 2020 рік – 235 990,59 (двісті тридцять п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 59 копійок) грн з ПДВ». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 2 376 021,54 (два мільйони триста сімдесят шість тисяч двадцять одна гривня 54 копійки) грн з ПДВ, із них на 2020 рік – 235 990,59 (двісті тридцять п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 59 копійок) грн з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 376 021,54
UAH (в тому числі ПДВ 396 003,59 UAH)