Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об’єктів
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2019-01-21-002388-c 65c9dbca62e64b6f8cc79a45d80e373b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мончак Олексій Леонідович

+380442005023 Lexi_M@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне публічне акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Украгролізинг»
Код ЄДРПОУ: 30401456
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Мечникова, 16-А
Контактна особа: Мончак Олексій Леонідович
+380442005023
Lexi_M@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 07 лютого 2019 14:56
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Мечникова 16А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  29 лютого 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 15:27
ТД Охорона 2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000016 ● 758c847fec8c439b915cce1764ef320e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 15:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-01-21-002388-c 21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Компанією оприлюднено звіт про виконання договору на закупівлю "Послуги з охорони об’єктів" (UA-2019-01-21-002388-c).

2020-11-09 10:39:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" 599 631,84
UAH з ПДВ
599 631,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1" 611 672,64
UAH з ПДВ
611 672,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2019 15:50
Електронний підпис
05 лютого 2019 15:48
фото форменого одягу.PDF
05 лютого 2019 15:48
дозволи вся Україна.PDF
05 лютого 2019 15:48
тендерна пропозиція.PDF
05 лютого 2019 15:48
Ліцензія банку з ЕЦП.zip
05 лютого 2019 15:48
Статут.PDF
05 лютого 2019 15:48
протокол на директора.pdf
05 лютого 2019 15:48
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 16:57
тендерна пропозиція.PDF
05 лютого 2019 16:57
Опис-2 від 28.11.18р..pdf
05 лютого 2019 16:57
Опис-1 від 28.11.2018р..pdf
05 лютого 2019 16:57
новий наказ директор.pdf
05 лютого 2019 16:57
лист субпідрядник.PDF
05 лютого 2019 16:57
копія Статуту.pdf
05 лютого 2019 16:57
довідка ст. 17.PDF
05 лютого 2019 16:57
довідка довкілля.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ"
#40344845
Переможець 599 631,84
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 16:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" #40344845

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

14 лютого 2019 16:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ"
#40344845
599 631,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2019 16:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 10:58
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 17:13
Додатковий договір Охорона.pdf зміни до договору
26 лютого 2019 15:39
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 15:19
Договір Охорона.pdf укладений
26 лютого 2019 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 511 820,00
UAH (в тому числі ПДВ 85 303,33 UAH)