Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000000 обл., 00000000000, 00000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000000 0000000000000 00000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2019 11:30 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45210000-2: Будівництво будівель
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 12:45 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
13 лютого 2019 17:30 |
00000000 |
13 лютого 2019 17:30 |
000000000000 |
13 лютого 2019 17:30 |
00000000000000000000000000000 |
13 лютого 2019 17:30 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
08 лютого 2019 16:48 |
00000000000000000000000000000 |
08 лютого 2019 16:48 |
000000000000000000000000000000000000 |
01 лютого 2019 16:24 |
00000000000000000000000000000 |
28 січня 2019 18:13 |
00000000000000000000000000 |
21 січня 2019 17:23 |
000000000000000000000000000000000000 |
21 січня 2019 17:23 |
000000000 |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 05 березня 2019 17:14
Дата подання: 22 квітня 2019 13:13
Дата подання: 13 червня 2019 09:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-28-000007 ● 51bb930afa484621a3a4e2a8145cb0c5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2019 13:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.01.2019 № 7
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 28.01.2019 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-01-21-002010-b 21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель С.ЛУК`ЯНЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом Північного територіального квартирно-експлуатаційного управління опрацьовано порушення за результатами моніторингу Північним офісом Держаудитслужби. За результатами опрацювання, протоколами №4 від 28.01.2019 та №5 від 01.02.2019 внесено відповідні зміни до тендерної документації щодо уточнення місця виконання робіт в Проекті договору підряду та додано окремі вимоги згідно статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо відсутності обгрунтування в тендерній документації посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, повідомляється про таке: Відповідно до розділу 1 статті 1 пункту 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Таким чином, у Додатку №2 «Відомість обсягів робіт» зазначено наступне: «У разі, якщо у Відомості обсягів робіт міститься посилання на конкретні торгівельні марки чи фірми, патенти, конструкції або типи предмета закупівлі, джерела його походження або виробників, слід додати – "або еквівалент (аналог)"». Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Закупівля робіт з будівництва з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована підвищеними вимогами до міцності, довговічності та зносостійкості окремих елементів військових будівель, призначених для проживання особового складу. З врахуванням зазначених вимог, було проведено проектно-вишукувальні роботи та обов’язкову експертизу проекту згідно статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» експертною організацією ДП «Укрдержбудекспертиза». Крім, того Законом України «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку №680 від 13.04.2016 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації обґрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових. Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Коли в технічній характеристиці вказано «або еквівалент (аналог)», то це стосується не тільки назви виробника, а й всіх технічних характеристик, але не гірше запропонованих. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
2019-02-01 17:51:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником порушення усунуто шляхом внесення змін від 01.02.2019 до тендерної документації.
2019-02-07 11:14:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Рішення скасоване |
0,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 15:59
|
000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 11:57
|
000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 16:42
|
000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Рішення скасоване |
0,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 09:58
|
000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 12:00
|
0000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2019 16:25
|
0000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2019 16:57
|
000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2019 16:38
|
00000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 16:23
|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Очікує рішення |
0,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 10:25
|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Рішення скасоване |
0,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 10:25
|