Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з трансляції першої програми «Українського радіо» УР-1 в УКХ, FM та СХ діапазонах, другої програми «Радіо «Промінь» УР-2 в УКХ, FM діапазонах, третьої програми «Радіо «Культура» УР-3 в УКХ, FM діапазонах, «Українське радіо. Голос Донбасу» в FM діапазоні та «Українське радіо. Пульс» в FM діапазоні
Очікувана вартість
56 497 819,90 UAH
UA-2019-01-21-001746-c 8d4427d8490f458d91b85c0c4de92df5
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Жемчужний

+380444814693 dzhem@ntu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Вебсайт: http://www.1tv.com.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа: Дмитро Жемчужний
+380444814693
dzhem@ntu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 14:20
Оскарження наміру укласти договір: 27 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64220000-4: Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних


Оператор - КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з трансляції першої програми «Українського радіо» УР-1 в УКХ, FM та СХ діапазонах, другої програми «Радіо «Промінь» УР-2 в УКХ, FM діапазонах, третьої програми «Радіо «Культура» УР-3 в УКХ, FM діапазонах, «Українське радіо. Голос Донбасу» в FM діапазоні та «Українське радіо. Пульс» в FM діапазоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 64220000-4 — Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних

Тендерна документація

21 січня 2019 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-07-000027 ● d895a1139d1040929ce957d1980799b7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020 18:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

07.02.2020 № 32

Київ


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-01-21-001746-c 21.01.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-12 15:23:24

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з трансляції першої програми «Українського радіо» УР-1 в УКХ, FM та СХ діапазонах, другої програми «Радіо «Промінь» УР-2 в УКХ, FM діапазонах, третьої програми «Радіо «Культура» УР-3 в УКХ, FM діапазонах, «Українське радіо. Голос Донбасу» в FM діапазоні та «Українське радіо. Пульс» в FM діапазоні (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-21-001746-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. На підставі яких підтверджуючих документів щодо необхідності застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону (з обов’язковим посиланням на реквізити та зміст відповідних документів) вами прийнято рішення про відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку з надання послуг з трансляції першої програми «Українського радіо» УР-1 в УКХ, FM та СХ діапазонах, другої програми «Радіо «Промінь» УР-2 в УКХ, FM діапазонах, третьої програми «Радіо «Культура» УР-3 в УКХ, FM діапазонах, «Українське радіо. Голос Донбасу» в FM діапазоні та «Українське радіо. Пульс» в FM діапазоні, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником Концерном радіомовлення, радіозв’язку та телебаченням?
2. Чи в повному обсязі виконані сторонами зобов’язання за укладеним договором?
Крім того, просимо надати інформацію щодо змісту додаткової угоди № 4 до договору від 01.02.2019 № 49-5/4 укладеного з Концерном радіомовлення, радіозв’язку та телебаченням, та причини її неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-17 17:38:33

Відповідь

1. Обгрунтування
На виконання вимог п.7 ст.27 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» щодо зобов’язань ліцензіата дотримуватися виконання умов ліцензії, ст.1 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», а саме «дозвіл на тимчасове мовлення - рішення, прийняте Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення, що надає телерадіоорганізації право на позаконкурсних засадах відповідно до умов дозволу здійснювати тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення строком до одного року» ст. 5 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» щодо порядку мовлення, ПАТ «НСТУ» як телерадіомовна організація проводить закупівлю послуг з трансляції своїх телерадіопрограм.
Відповідно до ч. 9 ст. 23 Закону України «Про телебачення та радіомовлення», «ліцензія на мовлення, видана Національною радою, є єдиним і достатнім документом, що надає ліцензіату право відповідно до умов ліцензії здійснювати мовлення, користуватися каналами мовлення за умови наявності у володільців радіоелектронних засобів передбачених законом дозволів на їх експлуатацію». Ця норма стосується і дозволів на тимчасове мовлення, які, згідно закону, «дозвіл на тимчасове мовлення, виданий Національною радою, є достатнім документом, що надає телерадіоорганізації право відповідно до умов такого дозволу здійснювати тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення за умови наявності у володільців радіоелектронних засобів передбачених законом дозволів на їх експлуатацію. Дозвіл на тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення видається без проведення конкурсу (за заявковим принципом). Порядок видачі та анулювання дозволу на тимчасове мовлення, умови дозволу та порядок здійснення нагляду за додержанням законодавства про телебачення і радіомовлення телерадіоорганізаціями, що здійснюють тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення на підставі відповідного дозволу, визначаються Національною радою. При видачі дозволів на тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення Національна рада керується необхідністю захисту інтересів держави, протидії інформаційній агресії, збалансованого та неупередженого інформування аудиторії про суспільно значущі події в Україні».
В додатках до ліцензій на мовлення та рішень про видачу дозволів на тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення зазначені оператори телекомунікацій, які є суб’єктами господарювання, які здійснюють трансляцію телерадіопрограм із застосуванням власних або орендованих радіоелектронних засобів (РЕЗ) мовлення та відповідно до Закону України «Про радіочастотний ресурс» № 1876-ІV від 24.06.2004 р. (п.2, ч.4, ст.5) користування РЕЗ можливе лише за умов наявності ліцензії на користування радіочастотним ресурсом* або ліцензії на мовлення.
На замовлення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, як єдиного регулятора діяльності у сфері телебачення і радіомовлення згідно з Законом України « Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» (розділ ІІІ, ст. 14), для визначення оператора телекомунікаційних послуг, ДП «Український державний центр радіочастот» прораховує частотні присвоєння для використання телерадіомовниками. Також ДП «УДЦР» видає користувачам радіоелектронних засобів висновки щодо електромагнітної сумісності та дозволи на експлуатацію РЕЗ на підставі проведеної міжнародної та внутрішньої координації каналів мовлення, враховуючи такі чинники:
- координати розташування;
- радіочастотний ресурс узгоджений з Міністерством оборони України;
- технічні характеристики радіоелектронних засобів (РЕЗ) оператора;
- характеристики випромінювання сигналу;
- висота підвісу антени та її коефіцієнт підсилювання що скоординовані на міжнародному рівні та впливають на зону охоплення території сигналом.
Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення розподіляє своїми рішеннями тільки ті частоти, які попередньо були прораховані ДП «УДЦР».


Згідно Закону України «Про телекомунікації», Закону України «Про радіочастотний ресурс України», користувачі РЕЗ для початку мовлення на кожному конкретному каналі повинні отримати висновки щодо електромагнітної сумісності, а потім дозволи на експлуатацію. Їхня видача регламентується «Порядком надання висновків щодо електромагнітної сумісності та дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів і випромінювальних пристроїв», затвердженого Рішенням НКРЗІ № 559 від 01.11.2012 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.01.2013 за № 57/22589.
Висновки щодо ЕМС та дозволи на експлуатацію РЕЗ отримує власник конкретного радіоелектронного засобу – користувач радіочастотного ресурсу.
Тож, подаючи до ДП «УДЦР» документи на отримання висновків щодо електромагнітної сумісності та дозволів на експлуатацію РЕЗ – в інтересах мовника, зокрема, ПАТ «НСТУ», -- користувач РЧР (оператор телекомунікацій) долучає до свого пакету документів саме ліцензію на мовлення або дозвіл на тимчасове мовлення видані ПАТ «НСТУ».
Оскільки, відповідно до п.4 ст. 43 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», на одній території забороняється розповсюдження наземним ефірним способом однакових за змістом програм, коли один з користувачів радіочастотного ресурсу звертається до ДП «УДЦР» із заявою на отримання висновку ЕМС по частоті, яка прописана в ліцензії на телерадіомовлення ПАТ «НСТУ» (чи дозволі на тимчасове мовлення), інший оператор вже не може отримати ані висновок щодо електромагнітної сумісності, ані дозвіл на експлуатацію РЕЗ на ту ж саму частоту. Адже це хронологічно пов’язані процедури: після отримання користувачем радіочастотного ресурсу (оператором телекомунікаційних послуг) висновку щодо електромагнітної сумісності по частоті ліцензію або дозвіл на яку отримав мовник (ПАТ «НСТУ»), відбувається монтаж обладнання, запуск мовлення, проведення первинного технічного контролю (ПТК), видача дозволу на експлуатацію.
Згідно п.4 ст.42 Закону України «Про радіочастотний ресурс України», термін дії дозволу на експлуатацію дорівнює терміну дії ліцензії на мовлення чи дозволу на тимчасове мовлення.
Відтак, жоден інший оператор телекомунікаційних послуг не зможе надавати послуги трансляції телерадіопрограм на частоті, по якій вже отримав дозвільні документи інший оператор телекомунікаційних послуг.
На підставі ліцензій на мовлення та дозволів на тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення , виданих Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення серія НР № 01052-м, НР № 01064-м , НР № 01063-м від 31.03.2017 р., рішень від 02.08.2018 р. № 1211, від 25.10.18 № 1895, від 06.12.18 № 2155, від 20.12.2018 р. № 2254 була проведена закупівля телекомунікаційних послуг за кодом ДК 021:2015:64220000-4 «Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних», а саме : послуги з трансляції першої програми «Українського радіо» УР-1 в УКХ, FM та СХ діапазонах, другої програми «Радіо «Промінь» УР-2 в УКХ, FM діапазонах, третьої програми «Радіо «Культура» УР-3 в УКХ, FM діапазонах, «Українське радіо. Голос Донбасу» в FM діапазоні та «Українське радіо. Пульс» в FM діапазоні у оператора телекомунікацій Концерну радіомовлення, радіозв’язку та телебачення . Цей оператор зазначений в додатках до діючих ліцензій та до рішень про видачу дозволів на тимчасове мовлення у конкретному регіоні з певною зоною охоплення.
Згідно з п.1 додатку 5 до діючих ліцензій на радіомовлення ПАТ «НСТУ» як ліцензіат має забезпечувати високі технічні якості мовлення відповідно до взятих на себе організаційно технічних зобов’язань, та з року в рік виконувати взяті зобов’язання перед операторами телекомунікацій, зокрема, КРРТ. Умови зазначені в ліцензії мають бути виконані відповідно до встановлених вимог п.7 ст.27 Закону України «Про телебачення і радіомовлення».
Підстава для застосування переговорної процедури закупівлі п.2 ч.2 ст.35 розділу VІ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ є відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
 Закон України «Про телебачення та радіомовлення» від 21.12.1993 № 3759-XII.
 Закон України «Про радіочастотний ресурс» № 1876-IV від 24.06.2004 р.
 Закон України «Про телекомунікації» № 1280- IV від 18.11.2003 р.
 Ліцензії на мовлення серія НР № 01052-м, НР № 01064-м , НР № 01063-м від 31.03.2017 р., видані Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення .
 Дозволи на тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення, видані Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення рішення від 02.08.2018 р. № 1211, від 25.10.18 № 1895, від 06.12.18 № 2155, від 20.12.2018 р. № 2254.

_____________________________________________

*Відповідно до п.2 ст. 12 ЗУ «Про радіочастотний ресурс України», органом державного регулювання у сфері користування радіочастотним ресурсом України є національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, яка утворюється відповідно до Закону України "Про телекомунікації". Ця ж комісія здійснює і державний нагляд за користуванням радіочастотним ресурсом України (п.3 ст.18 ЗУ «Про радіочастотний ресурс України»).


2. Додаткова угода № 4 до договору - зміна реквізитів
3. Стан виконання договору в частині надання послуг –виконаний, а в частині розрахунків :
оплата в сумі – 39 626 351,30 грн з ПДВ;
кредиторська заборгованість – 2 993 859,97 грн з ПДВ

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляємо: 1. У відповідь на зауваження Держаудитслужби щодо встановленого порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі за договором 01.02.2019 № 49-5/4 (далі – Договір) ПАТ «НСТУ» повторно наголошує: На виконання вимог п.7 ст.27 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» щодо зобов’язань ліцензіата дотримуватися виконання умов ліцензії, ст. 5 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» щодо порядку мовлення, ПАТ «НСТУ» як телерадіомовна організація проводить закупівлю послуг з трансляції своїх телерадіопрограм. Крім положень ст.5 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України», п. 2 ст. 15 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» містить норму про те, що ПАТ «НСТУ» є телерадіоорганізацією, яка здійснює мовлення на перелічених телевізійних та радіоканалах, відповідно до умов ліцензій на мовлення, виданих Національною радою. Відповідно до ч. 9 ст. 23 Закону України «Про телебачення та радіомовлення», «ліцензія на мовлення, видана Національною радою, є єдиним і достатнім документом, що надає ліцензіату право відповідно до умов ліцензії здійснювати мовлення, користуватися каналами мовлення за умови наявності у володільців радіоелектронних засобів передбачених законом дозволів на їх експлуатацію». Ця норма стосується і дозволів на тимчасове мовлення, які, згідно закону, «…є достатнім документом, що надає телерадіоорганізації право відповідно до умов такого дозволу здійснювати тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення за умови наявності у володільців радіоелектронних засобів передбачених законом дозволів на їх експлуатацію. Дозвіл на тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення видається без ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ (за заявковим принципом). Порядок видачі та анулювання дозволу на тимчасове мовлення, умови дозволу та порядок здійснення нагляду за додержанням законодавства про телебачення і радіомовлення телерадіоорганізаціями, що здійснюють тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення на підставі відповідного дозволу, визначаються Національною радою ». Тобто саме Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення, як єдиний державний регулятор в сфері телерадіомовлення, визначає всі аспекти діяльності ТРО на підставі тимчасових дозволів на мовлення. В додатках до ліцензій на мовлення та рішень про видачу дозволів на тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення зазначені оператори телекомунікацій, які є суб’єктами господарювання, що здійснюють трансляцію телерадіопрограм із застосуванням власних або орендованих радіоелектронних засобів (РЕЗ) мовлення, відповідно до Закону України «Про радіочастотний ресурс» № 1876-ІV від 24.06.2004 р. (підпункт 2 пункту 4 ст.5), та є користувачами радіочастотного ресурсу. Користування РЕЗ можливе лише за умов наявності ліцензії на користування радіочастотним ресурсом* або ліцензії на мовлення. Згідно Закону України «Про телекомунікації», Закону України «Про радіочастотний ресурс України», користувачі РЕЗ для початку мовлення на кожному конкретному каналі повинні отримати висновки щодо електромагнітної сумісності, а потім дозволи на експлуатацію. Їхня видача регламентується «Порядком надання висновків щодо електромагнітної сумісності та дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів і випромінювальних пристроїв», затвердженого Рішенням НКРЗІ № 559 від 01.11.2012 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.01.2013 за № 57/22589. Висновки щодо ЕМС та дозволи на експлуатацію РЕЗ отримує власник конкретного радіоелектронного засобу – користувач радіочастотного ресурсу. Тож, подаючи до ДП «УДЦР» документи на отримання висновків щодо електромагнітної сумісності та дозволів на експлуатацію РЕЗ – в інтересах мовника, зокрема, ПАТ «НСТУ», - користувач РЧР долучає до свого пакету документів саме ліцензію на мовлення або дозвіл на тимчасове мовлення видані ПАТ «НСТУ». Оскільки, відповідно до п.4 ст. 43 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», на одній території забороняється розповсюдження наземним ефірним способом однакових за змістом програм, коли один з користувачів радіочастотного ресурсу звертається до ДП «УДЦР» із заявою на отримання висновку ЕМС по частоті, яка прописана в ліцензії на телерадіомовлення ПАТ «НСТУ» (чи дозволі на тимчасове мовлення), інший оператор вже не може отримати ані висновок щодо електромагнітної сумісності, ані дозвіл на експлуатацію РЕЗ на ту ж саму частоту. Адже це хронологічно пов’язані процедури: після отримання користувачем радіочастотного ресурсу (оператором телекомунікаційних послуг) висновку щодо електромагнітної сумісності по частоті, ліцензію або дозвіл на яку отримав мовник (ПАТ «НСТУ»), відбувається монтаж обладнання, запуск мовлення, проведення первинного технічного контролю (ПТК), видача дозволу на експлуатацію. Згідно п.4 Ст.42 Закону України «Про радіочастотний ресурс України», термін дії дозволу на експлуатацію дорівнює терміну дії ліцензії на мовлення чи дозволу на тимчасове мовлення. Відтак, жоден інший оператор телекомунікаційних послуг, яка би їхня кількість не була зазначена в додатках до ліцензії на мовлення, не зможе надавати послуги трансляції телерадіопрограм на частоті, по якій вже отримав дозвільні документи інший оператор телекомунікаційних послуг. Передавати в ефір сигнал тієї чи іншої телерадіопрограми ПАТ «НСТУ» на конкретній частоті в певному діапазоні МОЖЕ ТІЛЬКИ ОДИН ОПЕРАТОР, зокрема Концерн РРТ . Це визначено раніше процитованими законодавчими актами та фізичними законами розповсюдження радіохвиль. Наголошуємо, що відповідно до Закону України «Про телебачення і радіомовлення», Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» (ст1.Розділ 1), «Національна рада є конституційним, постійно діючим колегіальним органом, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, передбачених цими законами». Для телерадіоорганізацій державним регулятором є саме Національна рада. Відповідно п.7 ст.27 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» телерадіоорганізації-ліцензіати зобов’язані виконувати умови ліцензій. Відтак, крім ліцензій на мовлення та тимчасових дозволів НЕ ІСНУЄ ніяких інших «дозвільних документів» на виключне право будь-якого оператора телекомунікаційних послуг, зокрема, і Концерну РРТ надавати послуги із трансляції радіопрограм на тих частотах, на які оператор-користувач РЧР вже отримав від ДП «УДЦР» дозволи на експлуатацію РЕЗ чи висновки ЕМС. Саме з цих причин закупівля послуг з трансляції радіопрограм проводилась за переговорною процедурою. Підстава для застосування переговорної процедури закупівлі п.2 ч.2 ст.35 розділу VІ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ є відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Також повторно інформуємо, що на підставі ліцензій на мовлення та дозволів на тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення, виданих Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення НР № 01052-м, НР № 01064-м , НР № 01063-м від 31.03.2017 р., рішень від 02.08.2018 р. № 1211, від 25.10.18 № 1895, від 06.12.18 № 2155, від 20.12.2018 р. № 2254 була проведена закупівля телекомунікаційних послуг у оператора телекомунікацій Концерну радіомовлення, радіозв’язку та телебачення. Цей оператор зазначений в додатках до діючих ліцензій та до рішень про видачу дозволів на тимчасове мовлення. Послуга – трансляція першої програми «Українського радіо» УР-1 в УКХ, FM та СХ діапазонах, другої програми «Радіо «Промінь» УР-2 в УКХ, FM діапазонах, третьої програми «Радіо «Культура» УР-3 в УКХ, FM діапазонах, «Українське радіо. Голос Донбасу» в FM діапазоні та «Українське радіо. Пульс» в FM діапазоні у конкретному регіоні з певною зоною охоплення. Умови зазначені в ліцензії мають бути виконані відповідно до встановлених вимог п.7 ст.27 Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Також звертаємо увагу, що проведеними попередніми заходами фінансового контролю не було встановлено жодного порушення щодо неправомірного застосування переговорної процедури закупівлі щодо послуг з трансляції телерадіопрограм ПАТ "НСТУ". Крім цього, повідомляємо, що в разі неврахування обґрунтованих коментарів, ПАТ "НСТУ" буде змушене звернутися до судових органів щодо неправомірних висновків та перешкоджань.

2020-03-05 11:09:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
#01190043
Переможець 54 579 526,29
UAH з ПДВ
21 січня 2019 14:20

Документи

21 січня 2019 14:20
Електронний підпис
21 січня 2019 14:19
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2019 14:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
#01190043
54 579 526,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2019 14:20
Електронний підпис
21 січня 2019 14:19
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:38
49-5.4 д.у.5.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:33
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 17:39
49-5.4.д.у.3.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 17:33
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2019 12:15
49-5.4.д.у.2.pdf зміни до договору
09 вересня 2019 12:08
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2019 12:38
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
16 травня 2019 12:35
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 15:45
49-5.4.pdf укладений
01 лютого 2019 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити загальну вартість Послуг за цим Договором на 10 943 832,15 грн. Загальна ціна даного Договору становить – 43 635 694,14 коп.
Номер договору про закупівлю: 49-5/4
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору 49-5/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити загальну вартість Послуг за цим Договором на 449 662,21 грн. Загальна ціна даного Договору становить – 43 186 031,93 грн.
Номер договору про закупівлю: 49-5/4
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору 49-5/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити загальну вартість Послуг за Договором на 383 811,09 з ПДВ. Вартість Послуг за цим Договором становить – 42 802 220,84 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 49-5/4
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору №49-5/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити загальну вартість Послуг за цим договором на 182 009,57 грн. з ПДВ Загальна ціна Договору становить 42 620 211,27 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 49-5/4
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору 49-5/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 42 620 211,27
UAH (в тому числі ПДВ 7 103 368,55 UAH)