Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщень нежитлової будівлі по вул. Василя Сергієнка, буд. 6-А, м. Запоріжжя
Очікувана вартість
15 404 463,00 UAH
UA-2019-01-21-000864-a f14bee45439140e0927fd75845af1b97
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 16:41
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 16:41
Початок аукціону: 08 лютого 2019 14:18
Очікувана вартість: 15 404 463,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приміщень нежитлової будівлі по вул. Василя Сергієнка, буд. 6-А, м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кошторисна з/п
Дата подання: 22 січня 2019 18:04
Дата відповіді: 24 січня 2019 09:32
згідно до рішення міськвиконкому коштористна заробітна плата розраховується по двум показникам, але середнйщї з/п за грудень 2018 року поки що немає. тому просимо вас вказати яку кошторисну з/п приянято при проведені експертизи проекту.
Відповідь: Заробітна плата відповідно до проектно-кошторисної документації складає 5200 грн.
Загальне
Дата подання: 23 січня 2019 09:31
Дата відповіді: 24 січня 2019 09:31
згідно планам фінансування робіт плануються на три роки, проектом договору не планується вносити корективи в договірну ціну(крім додаткових робіт) взвязку з інфляційними процесами, коливання цін на будматеріали та розмір кошторисної з/п. просимо дати роз’яснення чи внести корективи в проект договору
Відповідь: Зміна договірної ціни можлива на підставі ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі". Корективи до проекту договору вносить замовник.Не зрозуміло, які корективи Ви просите внести.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-16-000072 ● 539e82f29c3e47eeac956da9703a7f64
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2022 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
16.08.2022 № 36-з

м.Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 16.08.2022 №36-з

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

8. UA-2019-01-21-000864-a, ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, яка проводиться ДЕПАРТАМЕНТОМ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Звіт про виконання договору оприлюднено

2022-09-12 12:48:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 20 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГІС" 15 188 235,60
UAH з ПДВ
15 172 224,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОНОЛІТКОНСТРУКЦІЯ" 15 259 132,20
UAH з ПДВ
15 187 224,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2019 16:05
Кошторис.rar
11 лютого 2019 16:04
Кошторис.rar
07 лютого 2019 14:04
Листи - згоди.pdf
07 лютого 2019 14:04
Реєєстр документів.pdf
07 лютого 2019 14:04
Кошторис.rar
07 лютого 2019 14:04
Договор аренды № 1.pdf
07 лютого 2019 14:04
Графік робіт.pdf
07 лютого 2019 14:04
Витяг з ЄДР.pdf
07 лютого 2019 14:04
Банківська гарантія.rar
07 лютого 2019 14:04
10.1 Ліцензія.pdf
07 лютого 2019 14:04
10. Копія Дозволів.pdf
07 лютого 2019 14:04
3. Свід-во платника ПДВ.pdf
07 лютого 2019 14:04
2. Статут.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 16:11
Сметы ПДФ.rar
07 лютого 2019 14:46
Реєстрація в ЄДР.pdf
07 лютого 2019 14:46
Реєєстр.pdf
07 лютого 2019 14:46
Проект договору.pdf
07 лютого 2019 14:46
Лист згода з договором.pdf
07 лютого 2019 14:46
Забезпечення.pdf
07 лютого 2019 14:46
График.pdf
07 лютого 2019 14:46
Ліцензія.pdf
07 лютого 2019 14:46
НДС_Монолит.pdf
07 лютого 2019 14:46
наказ на директора.pdf
07 лютого 2019 14:46
Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГІС"

ТОВ "МОНОЛІТКОНСТРУКЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГІС"
#24519675
Переможець 15 172 224,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 17:01

Документи

13 лютого 2019 17:01
Електронний підпис
13 лютого 2019 16:58
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГІС"
#24519675
15 172 224,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2019 17:01
Електронний підпис
13 лютого 2019 16:58
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2022 12:44
Акт укладений
12 вересня 2022 12:44
Акт укладений
12 вересня 2022 12:44
Електронний підпис укладений
12 вересня 2022 12:42
ДУ2_ВС6А.pdf зміни до договору
12 вересня 2022 12:41
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 11:06
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 14:02
ДУ1.pdf зміни до договору
20 березня 2019 14:00
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 09:36
Договір укладений
05 березня 2019 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: ВС6А/ДПР
Договір:
Номер додаткової угоди: ВС6А/ДПР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: ВС6А/ДПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 947 538,00
UAH (в тому числі ПДВ 324 589,67 UAH)