Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги охорони майна з охоронною сигналізацією).
Очікувана вартість
8 500,00 UAH
UA-2019-01-21-000768-c ● 4eb366bb2eae469c8f1555dd5bcbadc8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1"Подільського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38946268 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Волоська 47 |
Контактна особа: |
Філенко Сергій Анатолійович +380444824767 cpmsd1_plan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 11:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 11:24 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2019 11:24 |
Початок аукціону: | 24 січня 2019 14:42 |
Очікувана вартість: | 8 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги охорони майна з охоронною сигналізацією.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Волоська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 11:19 |
договір охорона.docx |
21 січня 2019 11:19 |
компропозиція охорона.docx |
21 січня 2019 11:19 |
оголошення охорона.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат відповідності
Дата подання: 22 січня 2019 10:14
Дата відповіді: 22 січня 2019 11:20
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві.
Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони.
Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали.
В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби.
Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію:
(http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv)
«В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45.
Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.».
Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель.
Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу 2 пункту 1.1. «Порядку здійснення допорогових закупівель»
затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгивидав України» від 13.04.2016 р.
№35: Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок)
застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару
(товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із
використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час
здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за
вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону
України «Про публічні закупівлі».
Оскільки вартість оголошеної замовником закупівлі є меншою за вартість,
що встановлена в абзаці 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про
публічні закупівлі» - вищезазначена закупівля регулюється нормами
«Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого Наказом ДП
«Зовнішторгивидав України» від 13.04.2016 р. №35
Відповідно до пункту 6.3. Порядку – Під час оголошення Закупівлі
замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість
Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк
подання пропозицій, а також ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА ТА ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА
НА ЙОГО ДУМКУ, Є НЕОБХІДНОЮ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.
Однією з Вимог до Учасника є саме Наявність у учасника сертифікату
відповідності, який підтверджує якість надання послуг з проектування,
монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації,
виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним
органом України з акредитації.
Дана вимога обумовлена тим, що Послуги, які є предметом закупівлі
передбачають отримання послуг, що надаються за допомогою систем
тривожної сигналізації, систем охоронного призначення, що
спостерігаються на пунктах централізованого спостереження. Тому для
підтвердження якості послуг, що закуповуються, до вимог до Учасника
включений пункт про надання виконавцем послуг (учасником торгів)
сертифікату відповідності, виданого органом з сертифікації акредитованим
національним органом України з акредитації.
Згідно з Законом України "Про технічні регламенти та оцінку
відповідності" від 15.01.2015 № 124-VІІІ будь якому постачальнику послуг
надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на
відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності - процес доведення
того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги,
системи, особи чи органу, були виконані.
Таким чином, сертифікат відповідності - це документ, що підтверджує
виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Обов’язкова сертифікація послуг охорони на належну якість не
передбачена, однак може проводитись надавачам послуг добровільно.
То ж вважаємо, що дана вимога жодним чином не порушує принципи
здійснення закупівель та є цілком обґрунтованою, оскільки наявність
Сертифікату вимагається для забезпечення надання в майбутньому якісних
послуг, що на теперішній час має бути документально-підтверджено.
затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгивидав України» від 13.04.2016 р.
№35: Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок)
застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару
(товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із
використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час
здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за
вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону
України «Про публічні закупівлі».
Оскільки вартість оголошеної замовником закупівлі є меншою за вартість,
що встановлена в абзаці 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про
публічні закупівлі» - вищезазначена закупівля регулюється нормами
«Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого Наказом ДП
«Зовнішторгивидав України» від 13.04.2016 р. №35
Відповідно до пункту 6.3. Порядку – Під час оголошення Закупівлі
замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість
Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк
подання пропозицій, а також ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА ТА ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА
НА ЙОГО ДУМКУ, Є НЕОБХІДНОЮ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.
Однією з Вимог до Учасника є саме Наявність у учасника сертифікату
відповідності, який підтверджує якість надання послуг з проектування,
монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації,
виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним
органом України з акредитації.
Дана вимога обумовлена тим, що Послуги, які є предметом закупівлі
передбачають отримання послуг, що надаються за допомогою систем
тривожної сигналізації, систем охоронного призначення, що
спостерігаються на пунктах централізованого спостереження. Тому для
підтвердження якості послуг, що закуповуються, до вимог до Учасника
включений пункт про надання виконавцем послуг (учасником торгів)
сертифікату відповідності, виданого органом з сертифікації акредитованим
національним органом України з акредитації.
Згідно з Законом України "Про технічні регламенти та оцінку
відповідності" від 15.01.2015 № 124-VІІІ будь якому постачальнику послуг
надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на
відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності - процес доведення
того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги,
системи, особи чи органу, були виконані.
Таким чином, сертифікат відповідності - це документ, що підтверджує
виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Обов’язкова сертифікація послуг охорони на належну якість не
передбачена, однак може проводитись надавачам послуг добровільно.
То ж вважаємо, що дана вимога жодним чином не порушує принципи
здійснення закупівель та є цілком обґрунтованою, оскільки наявність
Сертифікату вимагається для забезпечення надання в майбутньому якісних
послуг, що на теперішній час має бути документально-підтверджено.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Відхилено |
6 588,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2019 14:17
|
Управління поліції охорони в м. Києві #40109147 |
Переможець |
8 419,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2019 17:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
31 січня 2019 17:59
|