Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)»
Очікувана вартість
312 039,00 UAH
UA-2019-01-21-000748-b 4cbd026aceb94f6c82c75feda9330edb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Побігушка Людмила Володимирівна

+380322372181 school-17-lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 17 міста Львова
Код ЄДРПОУ: 20834204
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., місто Львів, м. Львів, вул. А.Мельника 1-3
Контактна особа: Побігушка Людмила Володимирівна
+380322372181
school-17-lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 13:17
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 13:17
Початок аукціону: 08 лютого 2019 12:59
Очікувана вартість: 312 039,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 560,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79044, Україна, Львівська область, м.Львів, акл.А.Мельника,1-3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2019 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 13:13
Тендерна документація Послуги їдалень..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Задорожна Ірина Михайлівна 311 645,88
UAH
311 645,88
UAH
Документи
ФОП Подольський Михайло Зіновійович 312 039,00
UAH
312 039,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 17:26
17 (2).pdf
06 лютого 2019 17:26
17(1).pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 10:58
26 лист-згода на обр.дан.pdf
05 лютого 2019 10:58
25 Меню.pdf
05 лютого 2019 10:58
23 проект договору.pdf
05 лютого 2019 10:58
22 згода на іст. умови.pdf
05 лютого 2019 10:57
16 Виписка.pdf
05 лютого 2019 10:57
15 Паспорт.pdf
05 лютого 2019 10:57
13 Загальні відомості.pdf
05 лютого 2019 10:57
12 Відгук 2018р..pdf
05 лютого 2019 10:57
10 відгук 2017р..pdf
05 лютого 2019 10:57
5 Санітарні книжки.pdf
05 лютого 2019 10:57
1 тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Задорожна Ірина Михайлівна

ФОП Подольський Михайло Зіновійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Задорожна Ірина Михайлівна
#2454107781
Переможець 311 645,88
UAH
12 лютого 2019 13:43

Документи

12 лютого 2019 13:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2019 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Задорожна Ірина Михайлівна
#2454107781
311 645,88
UAH
Документи

Документи

12 лютого 2019 13:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 17:57
Додатковий договір 5.pdf зміни до договору
24 січня 2020 17:53
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 18:01
Повідомлення про внесення змін до договору зміни до договору
14 січня 2020 17:58
Електронний підпис укладений
15 грудня 2019 18:23
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
15 грудня 2019 18:20
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 15:11
Додатковий договір 2.jpeg зміни до договору
28 листопада 2019 15:07
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 15:04
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 15:09
Договір укладений
01 березня 2019 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 15 000,00 грн.( п"ятнадцять тисяч ) грн. 00 коп. без ПДВ. 2. Ціною цього договору є загальна вартість послуг, які – "Виконавець" поставить –"Замовнику" протягом дії договору та склада' 296 645,88 грн. ( двісті дев"яносто шість тисяч шістсот сорок п"ять ) грн.88 коп. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 17-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3.1. внести зміни до Договору № 17-19 від 01 березня 2019 року та викласти його в наступній редакції: 1.1. Зменьшити суму договору на 13 100,00 грн.( тринадцять тисяч сто ) грн. 00 коп. без ПДВ. 1.2.п.3.1. Ціною цього договору є загальна вартість послуг, які – "Виконавець" поставить –"Замовнику" протягом дії договору та складае 283 545,88 грн. ( двісті вісімдесят три тисячі п"ятсот сорок п"ять ) грн.88 коп. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 17-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору на час проведення процедури закупівлі у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 17-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням дії договору № 17-19 від 01 березня 2019 р. про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищуватиме 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, відповідно до п. 11.3. Договору про закупівлю: «ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування) » Сторони домовились: Ціна цього Договору становить: 55 088,00 грн. (п"ятдесят п"ять тисяч вісімдесят вісім гривень 00 коп.) без ПДВ. Інші умови Договору № 17-19 від 01 березня 2019р., яких не торкнулась ця Додаткова угода, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 17-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML