Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (універсальна послуга)
Очікувана вартість
244 521,00 UAH
UA-2019-01-21-000726-a 6cd1abf3797a4de7a1453ff2c0d565e3
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Левченко

0662321655 ludmila092016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський міський спортивний комбінат "Кристал"
Код ЄДРПОУ: 21290692
Місцезнаходження: Україна , Херсонська обл., 73000, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Кірова,3
Контактна особа: Олексій Левченко
0662321655
ludmila092016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII. Закон України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 р. № 2019-VIII із змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» від 23.11.2018 р. №2628-VIII

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 16:22
Оскарження наміру укласти договір: 27 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Електрична енергія (універсальна послуга)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85000 Кіловат-година
Електрична енергія (універсальна послуга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Кірова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

21 січня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 16:13
Повідомлення про намір.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-20-000007 ● 21ac11cf7a15495fb565ea053158a99e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2021 15:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
20.09.2021 № 562

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-21-000726-a.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-21 09:51:07

запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (універсальна послуга), що проводив Херсонський міський спортивний комбінат «Кристал» (далі – Замовник) за № UA-2019-01-21-000726-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні інформації та пояснень:

Просимо надати документально підтверджену інформацію щодо наявності підстав не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю від 28.01.2019 № 37494368 відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 01.01.2019).

Пояснення та копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42117825
Переможець 244 521,00
UAH з ПДВ
21 січня 2019 16:22

Документи

21 січня 2019 16:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2019 16:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42117825
244 521,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2019 16:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 14:34
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
01 лютого 2019 14:32
Повідомлення ДУ №2.PDF зміни до договору
01 лютого 2019 14:31
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 15:08
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
29 січня 2019 15:06
Повідомлення додаткова угода.PDF зміни до договору
29 січня 2019 15:05
Електронний підпис укладений
28 січня 2019 11:21
Договір.PDF укладений
28 січня 2019 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): І. Доповнити договір від 28 січня 2019 року № 37494368 про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг розділом 14, виклавши його в наступній редакції: «14. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Постачальник універсальних послуг: ТОВ“ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» ЄДРПОУ: 42117825 73000 м. Херсон, вул. Перекопська, 178Поштова адреса: 73003 м. Херсон, вул. Пестеля, 5 п/р 26032300529885 в ТВБВ № 10021/01 Філія Херсонське обласне управлінняАТ“ОЩАДБАНК”МФО 352457 тел.: (0552) 35-36-58 факс: (0552) 42-11-93 Споживач: Херсонський міський спортивний комбінат «Кристал» код ЄДРПОУ 21290692 73000, м. Херсон вул. Кірова,3 р/р 35412001038193 УДСКУ у м. Херсоні МФО 852010 Тел.: (0552) 22-55-30 ІІ. Пункт 5.11 договору від 28 січня 2019 року № 37494368 про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, викласти в наступній редакції: «5.11. Оплата здійснюється до 15-го числа розрахункового місяця. Остаточний розрахунок за спожиту електричну енергію, та інших платежів згідно з умовами цього Договору, здійснюється на підставі рахунків, наданих постачальником. Рахунок формується 7-го числа місяця наступного за розрахунковим та має бути сплачений ( будь-яким зручним способом ) протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строки, визначені в рахунку, але не менше 5 робочих днів від дати отримання Споживачем цього рахунка, або протягом 5 робочих днів від строку оплати, зазначеного в комерційній пропозиції, прийнятої Споживачем, з наступним наданням акту прийома – передачі отриманої (спожитої) електричної енергії. Всі платіжні документи, що виставляються Постачальником Споживачу, мають містити чітку інформацію про суму платежу, порядок та строки оплати, що погоджені Сторонами цього Договору, а також інформацію щодо адреси, телефонів, офіційних веб-сайтів для отримання інформації про подання звернень, скарг та претензій щодо комерційної якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки.» ІІI. Доповнити розділ 5 «Ціна, порядок обліку і оплати електричної енергії» договору від 28 січня 2019 року № 37494368 про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг пунктом 5.18 наступного змісту: «Порядок розрахунку за останній місяць постачання у 2019 році за Договором: Постачальник надає Споживачу акт приймання-передачі електричної енергії за фактично спожиту електричну енергію за останній місяць постачання у 2019 році у строки встановлені бюджетним кодексом України, але не пізніше останнього робочого дня місяця.»
Номер договору про закупівлю: №37494368
Договір:
Номер додаткової угоди: №37494368
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): І. Пункт 5.11 договору від 28 січня 2019 року № 37494368 про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, викласти в наступній редакції: «5.11. Остаточний розрахунок за спожиту електричну енергію, та інших платежів згідно з умовами цього Договору, здійснюється на підставі актів прийому-передачі отриманої (спожитої) електричної енергії, наданих постачальником. Всі платіжні документи, що виставляються Постачальником Споживачу, мають містити чітку інформацію про суму платежу, порядок та строки оплати, що погоджені Сторонами цього Договору, а також інформацію щодо адреси, телефонів, офіційних веб-сайтів для отримання інформації про подання звернень, скарг та претензій щодо комерційної якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки.» ІІ. Інші пункти Договору від 28 січня 2019 року №37494368 про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг залишаються незмінними і обов’язковими для виконання сторонами. III. Дана додаткова угода є невідє’мною частиною Договору, складена у двох примірниках, по одному для кожної із сторін,які мають однакову юридичну силу. IV.Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і діє по 31.12.2019 р.
Номер договору про закупівлю: №37494368
Договір:
Номер додаткової угоди: №37494368
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML