Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектної та кошторисної документації з позитивним експертним звітом на проведення капітального ремонту з заміною ліфта в Київській міській клінічній лікарні №17, за адресою провулок Лабораторний,18 у Печерському районі м.Києва
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-01-21-000671-a e55c6b770f534c1887e1ed439fa43ddc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гонцовська Тетяна Віталіївна

kmkl17.plan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 17
Код ЄДРПОУ: 03319759
Місцезнаходження: 01133, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Печерський район, ПРОВУЛОК ЛАБОРАТОРНИЙ, будинок 14,16,18,20
Контактна особа: Гонцовська Тетяна Віталіївна
kmkl17.plan@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2019 18:00
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проектної та кошторисної документації з позитивним експертним звітом на проведення капітального ремонту з заміною ліфта в Київській міській клінічній лікарні №17, за адресою провулок Лабораторний,18 у Печерському районі м.Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, місто Київ, м.Київ, Печерський район, ПРОВУЛОК ЛАБОРАТОРНИЙ, будинок 14,16,18,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2019 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 11:40
Запит ПКД .Ліфт.2019.doc
22 січня 2019 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 11:40
Запит ПКД .Ліфт.2019.doc
21 січня 2019 15:49
Запит ПКД .Ліфт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат на відповідність системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 щодо проектування
Дата подання: 22 січня 2019 08:59
Дата відповіді: 22 січня 2019 11:47
Доброго дня, шановний Замовнику. Відповідно до пункту 3 наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 05.11.2015 N145 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні» (із змінами, унесеними наказами Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 04.12.2015 №172, від 15.01.2016 №4, від 24.02.2016 №50, від 15.04.2016 №113 та від 15.04.2016 №114) Національний стандарт ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (далі - ДСТУ ISO 9001:2009) скасовано з 15 вересня 2018 року. Згідно з листом Мінекономрозвитку України вих. № 3433-06/12226-07 від 25.04.2016, термін дії усіх сертифікатів на системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2009, які були видані до визначення дати скасування і термін дії яких перевищує 15.09.2018, мають бути переглянуті шляхом видачі нових сертифікатів на заміну виданих раніше. Просимо внести зміни у документацю щляхом заміни Сертифікату на відповідність системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 на Сертифікат на відповідність системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 у звязку з втратою чинності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміни внесено, дякуємо за запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 15 000,00
UAH з ПДВ
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
Переможець 15 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 16:14

Документи

25 січня 2019 16:14
Електронний підпис
25 січня 2019 16:13
17.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2019 16:14
Електронний підпис
25 січня 2019 16:13
17.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 19:34
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 19:33
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 10:58
ПКД.Ліфт.PDF укладений
01 лютого 2019 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару;
Номер договору про закупівлю: 18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 195,66
UAH (в тому числі ПДВ 2 365,94 UAH)