Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житомирська виправна колонія (№4) |
Код ЄДРПОУ: | 08563323 |
Місцезнаходження: | 10001, Україна , Житомирська обл., Житомир, Проспект Незалежності, 172 |
Контактна особа: |
Дідківський Олександр Володимирович +380968760441 zakupki_zvk4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2019 13:49 |
Оскарження наміру укласти договір: | 02 лютого 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
21 січня 2019 14:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 13:01 |
повідомлення електроенергія.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-17-000015 ● cbd68cafb72d4c12bee493d8153402ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2019 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.07.2019
№ 39
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.07.2019 № 39.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2019-01-21-000332-a від 21.01.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-19 16:26:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Електрична енергія» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-21-000332-а) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 «Положення про Державну аудиторську службу України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
1. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річного плану закупівлі, чи змін до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі та дозавантажити затверджений рішенням тендерного комітету річний план, додатки чи зміни до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі?
2. Поряд з цим відповідно:
- підпункту 4.1. пункту IV Договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 13/02/2019 №162/4-К визначено, що розрахунки за поставлену електричну енергію проводяться згідно з умовами поставки електричної енергії, що зазначені у Додатку №1;
- підпунктом 5.1.пункту V Договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 13/02/2019 №162/4-К передбачено умови та місце поставки відповідно до Додатку №1 до договору.
Однак, проведеним аналізом встановлено, що вказана інформація у Додатку №1 до Договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 13/02/2019 №162/4-К відсутня.
Отже пояснять причини її відсутності?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-24 14:37:57
Пояснення
ДУ "Житомирська виправна колонія (№4)" звернулася до керівництва ТОВ "Житомирська обласна енергопостачальна коипанія ", щодо дострового припинення дії договору №162/4-К від 13.02.2019 року. лист №5/4/10-2471 від 24.07.2019 року в термін до 31.07.2019 року буде підписана додаткова угода до договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти та дозавантажена в систему.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДУ "Житомирська виправна колонія (№4)" усунуто виявлені порушення. Додатковою угодою №1 достроково припинили дію договору №162/4-К від 13.02.2019 року з ТОВ «Житомирська обласна енергопостачальна компанія».
2019-07-30 10:50:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
2019-08-28 10:19:18
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Житомирська обласна енергопостачальна компанія" #42095943 |
Переможець |
1 079 400,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2019 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 16:04
|
Додаткова угода | укладений |
30 липня 2019 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2019 16:41
|
Договір | укладений |
13 лютого 2019 16:36
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 лютого 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
627 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 104 583,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | В звязку з тим, що договір був підписаний з порушенням ст.36 п.4. пп.4 Закону України "Про публічні закупівлі" (більше ніж через 20 днів з дня оприлюднення наміру про укладення договору). |