Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо – яловичина свіжа охолоджена 1 категорії, свинина свіжа охолоджена 1 категорії, тушки курей – бройлерів 1 категорії, печінка яловича охолоджена
Очікувана вартість
357 500,00 UAH
UA-2019-01-21-000159-c b96baa67218d4c569eb344902c2f6fde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Мусіяка

+380679723764
+380986763130
+380501362349
uzhnyi@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївський обласний дитячий кардіоревматологічний санаторій "Південний" Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05483247
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Спортивна, 19
Контактна особа: Наталя Мусіяка
+380679723764,+380986763130,+380501362349
uzhnyi@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 07 лютого 2019 12:34
Очікувана вартість: 357 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 788,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кілограм
яловичина свіжа охолоджена 1 категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1200 кілограм
свинина свіжа охолоджена 1 категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1500 кілограм
тушки курей бройлерів 1 категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
500 кілограм
печінка яловича охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2019 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 09:25
Проект договору.docx
21 січня 2019 09:25
Тендерна документація мясо.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Торговий дім "Бекон" 244 600,00
UAH з ПДВ
244 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ю.КЕЙ" 315 600,00
UAH з ПДВ
315 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОД-ЮГ 357 400,00
UAH з ПДВ
357 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2019 14:09
документи переможця
29 січня 2019 17:29
проект договору.PDF
29 січня 2019 17:29
повноваження.pdf
29 січня 2019 17:29
інші.pdf
29 січня 2019 17:29
відповідність.PDF
29 січня 2019 17:29
технічка мясо.pdf
29 січня 2019 17:29
пропозиція мясо.PDF

Публічні документи

05 лютого 2019 22:54
ТП (мясо).PDF
05 лютого 2019 22:54
Статут ТОВ 'Ю.Кей'.PDF
05 лютого 2019 22:54
ст.17.PDF
05 лютого 2019 22:54
Проект договору (мясо).PDF
05 лютого 2019 22:54
МТБ, Працівники.PDF
05 лютого 2019 22:54
Відгук КВП.PDF
05 лютого 2019 22:54
Витяг ПДВ.PDF
05 лютого 2019 22:54
Цоня Ю.С. (паспорт+код).PDF

Публічні документи

05 лютого 2019 19:18
уставні.pdf
05 лютого 2019 19:18
МТБ.pdf
05 лютого 2019 19:18
медичні довідки.pdf
05 лютого 2019 19:18
документи держустанов.pdf
05 лютого 2019 19:18
договір оренди.pdf
05 лютого 2019 19:18
довідки.pdf
05 лютого 2019 19:18
аналогічний договір.pdf
05 лютого 2019 19:18
акт обстеження складу.pdf
05 лютого 2019 19:18
якісні та кількісні.pdf
05 лютого 2019 19:18
тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2019 19:18
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Торговий дім "Бекон"

ТОВ "Ю.КЕЙ"

ТОВ ПРОД-ЮГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Торговий дім "Бекон"
#24788518
Переможець 244 600,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 12:53

Документи

11 лютого 2019 12:53
Електронний підпис
11 лютого 2019 12:32
Протокол 33 мясо.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Торговий дім "Бекон"
#24788518
244 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 12:53
Електронний підпис
11 лютого 2019 12:32
Протокол 33 мясо.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 11:39
ДУ 9 до договору ДС-76.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:09
ДУ 8 до договору ДС-76.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:08
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 08:45
ДУ 7 ТОВ Бекон ДС-76.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 08:44
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 11:19
ДУ 6 та Додаток 6 до договору ДС 76.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 11:19
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 12:45
ДУ 5 до договору ДС-76.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 12:44
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 10:06
ДУ 4 до договору ДС-76.pdf зміни до договору
03 вересня 2019 10:05
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 22:57
ДУ 3 до Договору ДС -76.pdf зміни до договору
03 червня 2019 22:56
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2019 09:44
ДУ 2 до Договору ДС-76.pdf зміни до договору
02 травня 2019 09:40
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2019 10:18
ДУ 1 до договору ДС-76.pdf зміни до договору
01 квітня 2019 10:00
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 16:20
Договір ДС-76.pdf укладений
25 лютого 2019 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.8.1.2 Договору №ДС-76 від 25.02.2019р. Сторони дійшли згоди доповнити даний договір змінами до Переліку узгоджених товарів до договору (Додаток №1) та змінити ціну за одиницю товару та кількість товару відповідно Переліку узгоджених товарів (Додаток №2). 2. Перелік узгоджених товарів (Додаток №1) викласти у новій редакції (Додаток №2).
Номер договору про закупівлю: ДС-76
Договір:
Номер додаткової угоди: ДС-76 від 25.02.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.8.1.2 Договору №ДС-76 від 25.02.2019р. Сторони дійшли згоди доповнити даний договір змінами до Переліку узгоджених товарів до договору (Додаток №1) та змінити ціну за одиницю товару та кількість товару відповідно Переліку узгоджених товарів (Додаток №3). 2. Перелік узгоджених товарів (Додаток №1) викласти у новій редакції (Додаток №2).
Номер договору про закупівлю: ДС-76
Договір:
Номер додаткової угоди: ДС-76 від 25.02.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.8.1.2. Договору №ДС-76 від 25.02.2019р. Сторони дійшли згоди доповнити даний договір змінами до Переліку узгоджених товарів до договору (Додаток №1) та змінити ціну за одиницю товару та кількість товару відповідно Переліку узгоджених товарів (Додаток №4). 2. Перелік узгоджених товарів (Додаток №1) викласти у новій редакції (Додаток №4).
Номер договору про закупівлю: ДС-76
Договір:
Номер додаткової угоди: ДС-76 від 25.02.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.8.1.2 Договору №ДС-76 від 25.02.2019р. Сторони дійшли згоди доповнити даний договір змінами до Переліку узгоджених товарів до договору (Додаток №1) та змінити ціну за одиницю товару та кількість товару відповідно Переліку узгоджених товарів (Додаток №5). 2. Перелік узгоджених товарів (Додаток №1) викласти у новій редакції (Додаток №5).
Номер договору про закупівлю: ДС-76
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору: зміна керівника ПРОДАВЦЯ
Номер договору про закупівлю: ДС-76
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.8.1.2. Договору №ДС-76 від 25.02.2019р. Сторони дійшли згоди доповнити даний договір змінами до Переліку узгоджених товарів до договору (Додаток №1) та змінити ціну за одиницю товару та кількість товару відповідно Переліку узгоджених товарів (Додаток №6). 2. Перелік узгоджених товарів (Додаток №1) викласти у новій редакції (Додаток №6).
Номер договору про закупівлю: ДС-76
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внесення змін до умов договору на підставі п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.8.1.1 Договору від 25.02.2019 №ДС-76. 2. П.2.1. Договору викласти у новій редакції: Сума договору складає 244599,66 грн., у т.ч. ПДВ - 40766,61 грн. і залежить від потреб Покупця. 3. Перелік узгоджених товарів до Договору (Додаток №1) додається у новій редакціїї (Додаток №7).
Номер договору про закупівлю: ДС-76
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі від 25.02.2019р. №ДС-76.
Номер договору про закупівлю: ДС-76
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до умов договору №ДС-76 від 25.02.2019р.
Номер договору про закупівлю: ДС-76
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 244 599,66
UAH (в тому числі ПДВ 40 766,61 UAH)