Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення
Очікувана вартість
229 195,47 UAH
UA-2019-01-18-004008-c b957260f371e4d18b3b62ce63c25a18b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Колодяжна

+380645361358 rub_miskuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141957
Вебсайт: http://osvita.rmr.gov.ua
Місцезнаходження: 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, просп. Переможців, 28
Контактна особа: Наталія Колодяжна
+380645361358
rub_miskuo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Обгрунтування застосування переговорної процедури

Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі":
Пункт другий частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі". Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі:
Виключається будь-яка технічна можливість надання послуги з централізованого водовідведення для навчальних закладів іншим постачальником, ніж Комунальне підприємство «Рубіжанське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Рубіжанської міської ради, тому, що мережі водовідведення закладів Замовника підключені до мереж Комунальне підприємство «Рубіжанське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Рубіжанської міської ради.
Комунальне підприємство «Рубіжанське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Рубіжанської міської ради, входе в перелік суб'єктів природних монополій Луганської обла-сті.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 22:20
Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13394 метр кубічний
Послуги з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, просп. Переможців, буд. 28 (заклади "Замовника" зазначені у договорі)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

18 січня 2019 22:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 22:18
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32026192
Переможець 229 195,47
UAH з ПДВ
18 січня 2019 22:20

Документи

18 січня 2019 22:20
Електронний підпис
18 січня 2019 22:19
Протокол №34.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2019 22:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32026192
229 195,47
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2019 22:20
Електронний підпис
18 січня 2019 22:19
Протокол №34.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 17:40
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 13:49
Додаткова угода № 11.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 13:45
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 09:29
Додаткова угода № 10.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 09:26
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 09:50
Додаткова угода № 9.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 09:48
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 09:23
Додаткова угода № 8.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 09:21
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2019 11:25
Додаткова угода № 7.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 10:48
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 12:00
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 11:57
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 11:35
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
10 червня 2019 11:33
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2019 08:25
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
20 травня 2019 08:23
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2019 09:36
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
15 травня 2019 09:34
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2019 09:07
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
04 травня 2019 09:04
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2019 10:00
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 09:59
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 08:43
Додаток №1.pdf укладений
29 січня 2019 08:39
Договір №24.pdf укладений
29 січня 2019 08:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відкриття нових рахунків
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку зі зміною банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою впорядкування оплати; 2. Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою впорядкування оплати
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності до спожитих послуг та з метою впорядкування оплати
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку зі зімною банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку зі зміною реквізитів
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку зі зміною банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності до спожитих послуг та з метою впорядкування оплати
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою впорядкування оплати 2. Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, закриття договору
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2019 — 22 листопада 2019
Сума оплати за договором: 228 897,49
UAH (в тому числі ПДВ 38 149,58 UAH)