Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Успенській 9-Б в с. Болгарка Роздільнянського району - будівництво
Очікувана вартість
8 537 936,80 UAH
UA-2019-01-18-003931-c a9529d3d31d441f7b12da79d5ada1b7b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Чердаклієв

+380684558147
+380487148515
tender85381@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Юрій Чердаклієв
+380684558147,+380487148515
tender85381@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 20:35
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 12 лютого 2019 15:08
Очікувана вартість: 8 537 936,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,94%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Успенській 9-Б в с. Болгарка Роздільнянського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67471, Україна, Одеська область, с. Болгарка Роздільнянського району, вул. Успенська 9-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 20:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 15:10
Протокол зміни Болгарка.docx
24 січня 2019 14:31
Перелік змін_Болгарка.docx
04 лютого 2019 15:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ зі змінами та доповненнями.docx
24 січня 2019 14:31
ДОГОВІР будівництво амбулаторії Болгарка.docx
18 січня 2019 20:35
ДОГОВІР будівництво амбулаторії Болгарка.docx
04 лютого 2019 15:10
тд амбулаторії болгарка_зі зминами та доповненнями.doc
18 січня 2019 20:35
тд амбулаторії болгарка.doc
18 січня 2019 20:35
Болгарка IMS з нуловими цінами.ims

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Будівельно монтажне підприємство 2015" 8 350 861,21
UAH з ПДВ
8 350 861,21
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СТРОЇТЕЛЬ" 8 498 400,00
UAH з ПДВ
8 418 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КБК ФОРТІС" 8 537 686,14
UAH з ПДВ
8 457 686,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2019 15:28
Електронний підпис
11 лютого 2019 14:41
Тендерна пропозиція.rar
11 лютого 2019 14:41
Проект договора.rar
11 лютого 2019 14:41
Ліцензія.rar
11 лютого 2019 14:41
Додатки.rar
11 лютого 2019 14:41
Договірна ціна.rar
11 лютого 2019 14:41
Довідка субпідряд (1).pdf

Публічні документи

11 лютого 2019 17:55
4.PDF
11 лютого 2019 17:53
2.PDF
11 лютого 2019 17:53
1.PDF
11 лютого 2019 17:53
3.PDF
11 лютого 2019 16:23
гарантія зміни.rar
11 лютого 2019 14:04
паспорт.PDF
11 лютого 2019 12:41
договор.PDF
11 лютого 2019 12:41
довідка коруп прав.PDF
11 лютого 2019 12:41
дозвіл цвет.PDF
11 лютого 2019 12:40
статут.PDF
04 лютого 2019 15:13
істория пп.PDF
04 лютого 2019 14:25
Електронний підпис
04 лютого 2019 14:21
ТЕНД ПРОПОЗИ.PDF
04 лютого 2019 14:21
статистика.PDF
04 лютого 2019 14:21
готовность к експлат.PDF
04 лютого 2019 14:04
гарнтия банк.rar
04 лютого 2019 13:24
22458567_2229614856_DS171107143931.ZS2
04 лютого 2019 13:24
тех задание.PDF
04 лютого 2019 13:24
проект договору.PDF
04 лютого 2019 13:24
лист гарантия санкции.PDF
04 лютого 2019 13:24
згода з тех заданием.PDF
04 лютого 2019 13:24
досвід+відгук.PDF
04 лютого 2019 13:24
договор оренди техн.PDF
04 лютого 2019 13:24
довідка субподряд.PDF
04 лютого 2019 13:24
довідка МВД.PDF
04 лютого 2019 13:24
довідка мат тех бази.PDF
04 лютого 2019 13:24
довідка бінефіцеар.PDF
04 лютого 2019 13:24
довідка банкрут.PDF
04 лютого 2019 13:24
витяг держ реєстр.PDF
04 лютого 2019 13:24
акт прий вип робот2.PDF
04 лютого 2019 13:24
акт пр вип робот1.PDF
04 лютого 2019 13:24
Ліцензія.PDF
04 лютого 2019 13:24
Дозвіл на роботи новий.pdf
04 лютого 2019 13:24
8 Статут нов..pdf
04 лютого 2019 13:24
6 Св-во НДС.PDF
04 лютого 2019 13:24
4 Приказ на директора.PDF

Публічні документи

25 лютого 2019 14:48
Електронний підпис
25 лютого 2019 14:46
Довідка
18 лютого 2019 10:45
Електронний підпис
18 лютого 2019 10:36
Кошторис
11 лютого 2019 09:55
Електронний підпис
08 лютого 2019 09:56
Банківська гарантія.rar
02 лютого 2019 13:18
Електронний підпис
02 лютого 2019 13:15
Проект договору.rar
02 лютого 2019 13:15
Інф про тех характер.rar
02 лютого 2019 13:15
Додаток 7.rar
02 лютого 2019 13:15
Додаток 6.rar
02 лютого 2019 13:15
Додаток 5.rar
02 лютого 2019 13:15
Додаток 2.rar
02 лютого 2019 13:15
Додаток 1.rar
02 лютого 2019 13:15
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Будівельно монтажне підприємство 2015"

ПП "СТРОЇТЕЛЬ"

ТОВ "КБК ФОРТІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Будівельно монтажне підприємство 2015"
#42139021
Відхилено 8 350 861,21
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 16:34
ПП "СТРОЇТЕЛЬ"
#22458567
Відхилено 8 418 400,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 16:36
ТОВ "КБК ФОРТІС"
#42169480
Переможець 8 457 686,11
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 16:38

Документи

15 лютого 2019 16:36
Електронний підпис

Документи

15 лютого 2019 16:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КБК ФОРТІС"
#42169480
8 457 686,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2019 16:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 11:51
Електронний підпис укладений
12 січня 2024 09:10
ДУ 6 до 6 від 26.02.19 Болгарка.pdf укладений
11 січня 2024 16:29
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 13:39
ДУ №5 від 31.12.2021.pdf зміни до договору
06 січня 2022 13:37
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 10:48
Д.У. № 4 від 28.12.20.PDF зміни до договору
16 січня 2021 10:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:20
Д.У. № 4 до Договору 6.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 10:18
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 16:31
Д.У. № 3 до Договору № 6.PDF зміни до договору
08 грудня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 13:54
SCAN0002.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 17:08
SCAN0007.PDF зміни до договору
01 червня 2020 17:05
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 12:21
ДУ 3. до Договору 6_Болгарка.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 12:20
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 15:55
ду №2 дог 6.PDF зміни до договору
10 червня 2019 15:54
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2019 12:41
Додаткова угода_1.pdf зміни до договору
22 березня 2019 12:41
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 12:25
Договор Болгарка.PDF укладений
28 лютого 2019 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у відповідності до ст. 36 Закону "Про публічні закупівлі", а саме: п. 3 ч. 4 покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 № 941-VII "Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року № 913-VII "Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік" та ст. 23 Бюджетного кодексу України. Постанова КМУ № 983 "Порядок надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості". Інформація про зміни: - Фінансування на 2019 рік у сумі 8 457 686,11 грн., з них 10% cпівфінансувавння у сумі 845 768,61 гривень з рахунку № 35426149005967, МФО 828011, ГУ ДКСУ та 90% фінансування за рахунок субвенції у сумі 7 611 917,50 гривень з рахунку № 35425149705967 МФО 828011, ГУ ДКСУ; - Внести зміни до розділу VI "Порядок здійснення оплати", а саме п. 6.1 доповнити таким змістом: "Замовник" перераховує "Підряднику" аванс на придбання матеріалів у розмірі 30% від вартості договору, а саме - 2 537 305,83 грн. (Два мільйони п'ятсот тридцять сім тисяч триста п'ять гривень 31 копійок), у тому числі ПДВ (20%) - 422 884,31 грн. (Чотириста двадцять дві тисячі вісімсот вісімдесят чотири гривні 31 копійка) по об'єкту: "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Успенській, 9-Б, в с. Болгарка Роздільнянського району - будівництво"... - Усі інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу X договору, та продовжити термін дії договору до 31 серпня 2019 року, а саме викласти п.10.1 в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.08.2019 року та до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6 від 26.02.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 №941-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року №913-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік» зі змінами та ст. 23 Бюджетного кодексу України, ЗУ «Про публічні закупівлі». Постанова КМУ №983 «Порядок надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості». Фінансування на 2019 рік у сумі 8 457 686,11 грн. з них:10% співфінансування у сумі – 845 768,61 гривень з рахунку №35426149005967, МФО 828011, ГУ ДКСУ та 90% фінансування за рахунок субвенції державного бюджету у сумі - 7 611 917,50 гривень з рахунку №35425149705967 МФО 828011 ГУ ДКСУ. 2. Внести зміни до п.3.1 розділу III «Ціна договору» та викласти в наступній редакції: «Ціна договору становить 8 457 686,11 (Вісім мільйонів чотириста п’ятдесят сім тисяч гривень шістсот вісімдесят шість гривень 11 копійок) гривень. З них фінансування за рахунок субвенції державного бюджету у сумі -7 611 917,50 гривень з них по КЕКВ 3122 передбачено фінансування на будівництво амбулаторії та вмонтоване устаткування у сумі – 7 372 244,33 гривень та по КЕКВ 3110 передбачено фінансування у сумі 239 673,17 гривень на невмонтоване устаткування та меблі, також передбачено співфінансування відповідно умовам КМУ №983 у сумі – 845 768,61 гривень. 3.Внести зміни до розділу X договору, та продовжити термін дії договору до 31 грудня 2019 року, а саме викласти п.10.1 в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року та до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань». 4.Усі інші умови договору №6 від 26 лютого 2019 року, відповідно п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», залишаються без змін. 5. Додаткова угода складена у двох примірниках та набирає чинності з моменту підписання сторонами. Додатки до даної Додаткової угоди є невід’ємною частиною: 1) Додаток №1 – «Календарний графік виконання робіт»; 2) Додаток №2 – «План фінансування робіт»
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в банківськи реквізити сторін,клендарний графік,план фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни: 1.Пункт 10.1. Розділу 10 "Строк дії Договору" Договору викласти в наступній редакції: "Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2020 року та до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань"; 2.Розділ 13 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" Договору, а саме, доповнити реквізити Замовника: р/р UA398201720344241009152005967 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у преамбулі до основного Договору
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку виконання Договору
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строків виконання договірних зобовьязань
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до преамбули Договору Внесення змін до п.10.1 р.Х Договору
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML