Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична енергія
Очікувана вартість
1 448 250,69 UAH
UA-2019-01-18-003902-c 6d822890600f43d2a89acf388f594708
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Столярчук

+380985917837 krin.otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Криничанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41045414
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Кринички Криничанський район, вул. Нагірна, 2
Контактна особа: Ірина Столярчук
+380985917837
krin.otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі «електрична енергія» через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі » (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель №№ UA-2018-11-22-003383-c / UA-2018-12-10-003194-c відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 20:00
Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550700 кіловат-година
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, селище міського типу Кринички, межа балансової належності електроустановок замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

18 січня 2019 19:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
Переможець 1 448 250,69
UAH з ПДВ
18 січня 2019 20:00

Документи

18 січня 2019 20:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2019 20:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
1 448 250,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2019 20:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 11:19
додугода 003.pdf укладений
13 серпня 2019 11:18
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 11:15
додугода 002.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 11:10
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2019 15:10
додаток №2 нова редакція.rar зміни до договору
14 лютого 2019 15:10
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 17:08
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 17:07
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.pdf укладений
29 січня 2019 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дане повідомлення вважати виправленням технічної помилки при оприлюдненні договору про закупівлю та згідно протоколу тендерного комітету, що додається
Номер договору про закупівлю: 123/19 - П
Договір:
Номер додаткової угоди: 123/19 - П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 002 від 13.08.2019 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: 767889.01 грн. з ПДВ п. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: згідно фактичного споживання кВт./год. (Кіловат-година)
Номер договору про закупівлю: 123/19 - П
Договір:
Номер додаткової угоди: 002
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 767 889,01
UAH (в тому числі ПДВ 127 981,50 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до змісту додаткової угоди № 003 від 13.08.2019 р.