Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газ пропан-бутан (автомобільний)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-01-18-003289-c 78115327493b490da978bc94ee1438c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03328681
Місцезнаходження: 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50
Контактна особа: Ольга Х
+380730037318
zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2019 08:00
Початок аукціону: 05 лютого 2019 15:07
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 літр
Газ пропан-бутан (автомобільний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14027, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Шевченка,50Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 16:15
ОГОЛОШЕННЯ_ пальне.docx
18 січня 2019 16:15
Додаток 1 до ТД.docx
18 січня 2019 16:15
Додаток 2 до ТД.docx
18 січня 2019 16:15
Додаток 3 до ТД.docx
18 січня 2019 16:15
Додаток 4 до ТД (1).docx
18 січня 2019 16:15
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000035 ● 2071e5221d4c49eea6feb529c2704523
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 15:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


18.12.2020 № 59
м.Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Додаток: Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг на 3 арк в 1 прим




Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 18.12.2020 № 59
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 Комунальне підприємство «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради UA-2019-01-18-003289-c 18.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-06 11:55:58

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Газ пропан-бутан (автомобільний)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-18-003289-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:

1. Згідно з абзацом 10 частини першої статті 10 Закону України «»Про публічні закупівлі звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Під час здійснення моніторингу установлено, що відповідно до п. 12.1 Договору укладеного Замовником з переможцем, строк його дії визначено до 31.12.2019. Додаткові угоди на продовження строку дії укладеного договору в електронній системі закупівель відсутні.
Поясніть причини не оприлюднення в електронній системі закупівель станом на 06.01.2021 звіту про виконання договору у зв’язку із закінченням строку його дії та надайте інформацію щодо стану виконання укладеного договору

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-13 13:39:33

Відповідь на запит

Підстави для проведення моніторингу процедур публічних закупівель передбачені в абз.2ч.1ст8 «моніторинг процедур закупівель здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його дії» звертаємо Вашу увагу на те , що договір закінчив свою дію 31 грудня 2019 року, отже підстави для моніторингу згідно законодавства про публічні закупівлі відсутні. Також повідомляємо , що секретар який був уповноважений для роботи на майданчику в період звітування за договором була у відпустці (відповідний документ надається), на виконання обов'язків секретаря керівник підприємства та голова тендерного комітету іншу особу не призначали.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник КП "Чернігівське тролейбусне управління" ЧМР уважно розглянув висновок Моніторингу закупівлі та прийняв до уваги зауваження, та прийме всі можливі заходи недопущення їх в подальшій роботі.Додатково уповноважена особа зважаючи на виявлені порушення прозвітувала про виконання договору за закупівлею яку проводив тендерній комітет який на даний час на підприємстві ліквідований.

2021-01-22 15:05:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ТТ-Нафта 127 440,00
UAH з ПДВ
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 99 400,00
UAH з ПДВ
99 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2019 16:36
документи від переможця
02 лютого 2019 12:12
Електронний підпис
02 лютого 2019 12:08
Тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2019 15:07
проект договору.pdf
30 січня 2019 15:07
технічні вимоги.pdf
30 січня 2019 15:07
тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2019 15:07
інші документи.pdf
30 січня 2019 15:07
довідки згідно ст17.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 14:31
Проект договору ЛТ .pdf
01 лютого 2019 14:31
Погоджені тех вимоги.pdf
01 лютого 2019 14:31
Довідка про МТБ ТОВ ЛТ.pdf
01 лютого 2019 14:31
Довідка по ст. 17 Закону.pdf
01 лютого 2019 14:31
Відомості з ЄДР 30.11.2018.pdf
01 лютого 2019 14:31
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
01 лютого 2019 14:31
Витяг з ЄДР 11.01.2019.pdf
01 лютого 2019 14:31
Виписка з ЄДР 10.12.2018.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ТТ-Нафта

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ТТ-Нафта
#37021932
Переможець 99 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 15:25

Документи

08 лютого 2019 15:25
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:23
протокол 8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ТТ-Нафта
#37021932
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2019 15:25
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:23
протокол 8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2019 16:23
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
08 травня 2019 14:39
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2019 15:34
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
15 квітня 2019 15:32
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2019 09:57
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 09:57
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2019 11:32
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 11:32
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 15:38
договор ЗД_4-19.pdf укладений
28 лютого 2019 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ЗД-4/19
Договір:
Номер додаткової угоди: ЗД-4/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: ЗД-4/19
Договір:
Номер додаткової угоди: ЗД-4/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ЗД-4/19
Договір:
Номер додаткової угоди: ЗД-4/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ЗД-4/19
Договір:
Номер додаткової угоди: ЗД-4/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 99 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 500,00 UAH)