Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері рослинництва
Horticultural services
Очікувана вартість
15 000 000,00 UAH
UA-2019-01-18-002882-c e59b9bbe596a460cbe749f4725b07174
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола

+380935203199 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола
+380935203199
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of housing and communal services of Cherkasy city council
National ID: 26323404
Contact point: Gaidukov Mykola
+380935203199
DGKK_CK@I.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 січня 2019 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2019 12:00
Очікувана вартість: 15 000 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 18 січня 2019 15:31
Enquiries until: 09 лютого 2019 12:00
Complaints submission until: до 15 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 лютого 2019 12:00

Information

Estimated total value: 15 000 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77300000-3: Послуги у сфері рослинництва


Scope of the procurement

Тендерна документація

18 січня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 15:28
ТД рослинництво.doc
18 січня 2019 15:28
Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-21-000015 ● c95e70c37425492697f4d8cc3f719c55
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 10:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

21.07.2020 № 150

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пунктів 2, 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.07.2020 №150

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
2) UA-2019-01-18-002882-c, Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради, ДК 021:2015: 77300000-3 — Послуги у сфері рослинництва (Комплексне косіння зелених зон вздовж основних вулиць міста);

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Комплексне косіння зелених зон вздовж основних вулиць міста
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 36 000,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 1. Comprehensive mowing of green areas along the main streets of the city
Current status: Complete
Estimated total value: 3 600 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 36 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 04 березня 2019 15:22
Auction planned date: 04 березня 2019 15:22
Закінчення: 04 березня 2019 15:43
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Комплексне косіння зелених зон вздовж основних вулиць міста
ДК 021:2015: 77300000-3 — Послуги у сфері рослинництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вулиці міста Черкаси
Дата доставки: 01 березня 2019  —  31 грудня 2020

Comprehensive mowing of green areas along the main streets of the city
CPV: 77300000-3

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 лютого 2019
UA-2019-01-18-002882-ce59b9bbe596a460cbe749f4725b07174
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Учасник Документи Рішення
ФОП Красовський Анатолій Федорович Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ФЛОРА ГАРАНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

26 лютого 2019 10:34
Протокол розгляду № 184.doc
26 лютого 2019 10:34
Електронний підпис

Документи

26 лютого 2019 10:35
Протокол розгляду № 184.doc
26 лютого 2019 10:35
Електронний підпис

Публічні документи

19 лютого 2019 10:59
Проект договору.pdf
19 лютого 2019 10:59
Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2019 10:59
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Красовський Анатолій Федорович

ПП "ФЛОРА ГАРАНТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Красовський Анатолій Федорович 3 000 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФЛОРА ГАРАНТ" 3 420 000,00
UAH з ПДВ
3 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2019 10:59
Проект договору.pdf
19 лютого 2019 10:59
Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2019 10:59
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Красовський Анатолій Федорович

ПП "ФЛОРА ГАРАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Красовський Анатолій Федорович
#1925715017
Переможець 3 000 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Красовський Анатолій Федорович
#1925715017
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 15:01
Додаткова угода № 3 до договору № 43 (1).pdf зміни до договору
18 вересня 2020 15:01
Повідомлення про внесення змін до договору 43 (1).doc зміни до договору
18 вересня 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 16:46
Повідомлення про внесення змін до договору 43 (1).doc зміни до договору
29 січня 2020 16:46
Додаткова угода № 2 по договору № 43 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2019 16:34
Додаткова угода № 1 до договору № 43 (1).pdf зміни до договору
12 вересня 2019 16:33
Повідомлення про внесення змін до договору (1).doc зміни до договору
12 вересня 2019 16:33
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 15:11
Договір № 43 ЛОТ 1.pdf укладений
26 березня 2019 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Постачальника № 08-01 від 19.08.2019 року, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Доповнити розділ 5 Договору пунктом такого змісту: «5.11. У разі залучення Постачальником Субпідрядників, кожен з яких надає Послуги в обсязі не більше 20 відсотків від суми договору, Замовник може здійснювати оплату за такі послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Субпідрядника». 2. Доповнити розділ 6 Договору пунктом такого змісту: «6.4.4. За погодженням із Замовником залучати до надання послуг Субпідрядників. Контроль за відповідністю обсягів, вартості та якості Послуг, наданих Субпідрядником, здійснює Постачальник». 3. Викласти розділ 13 Договору в новій редакції: «Додаток № 1: Специфікація Послуг. Додаток № 2: Інформація про субпідрядників». 4. Затвердити Додаток № 2: Інформація про субпідрядників в редакції, яка додається. 5. Інші пункти Договору залишити без змін. 6. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 7. Додаткова угода складена українською мовою в 2 (двох) примірниках, які мають однакову юридичну силу, є невід’ємною частиною Договору та зберігається по одному примірнику у кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1.2, розділом 11 договору про надання послуг від 26.03.2019 № 43 (надалі - Договір), відповідно до листа Постачальника від 20.01.2020 № 2/01, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить 2 967 000,00 грн. (два мільйона дев`ятсот шістдесят сім тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ, в тому числі : • фінансування 2019 року – 1 250 000,00 грн. (один мільйон двісті пʼятдесят тисяч гривень 00 копійок); • фінансування 2020 року – 1 717 000,00 грн. (один мільйон сімсот сімнадцять тисяч гривень 00 копійок).» 2. Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції. 3. Банківські реквізити Постачальника, наведені в розділі 14 Договору, викласти у наступній редакції: «UA433543470000026006051510102, АТ КБ "Приватбанк", реєстраційний номер 1925715017». 4. Банківські реквізити Замовника, наведені в розділі 14 Договору, викласти у наступній редакції: «UA258201720344210002000048486, Держказначейська служба України, м. Київ, код ЄДРПОУ 26323404». 5. Інші пункти Договору залишити без змін. 6. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 7. Додаткова угода складена українською мовою в 2 (двох) примірниках, які мають однакову юридичну силу, є невід’ємною частиною Договору та зберігається по одному примірнику у кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись розділом 11 договору про надання послуг від 26.03.2019 № 43 (надалі - Договір), відповідно до листа Постачальника від 14.09.2020 № 9/01, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Місцезнаходження та банківські реквізити Постачальника, наведені в розділі 14 Договору, викласти у наступній редакції: «18031 м. Черкаси, вул. Казбетська, 68, UA063052990000026009031603845, АТ КБ "Приватбанк", реєстраційний номер 1925715017». 2. Інші пункти Договору залишити без змін. 3. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 4. Додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) примірниках, які мають однакову юридичну силу, є невід’ємною частиною Договору та зберігається по одному примірнику у кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 967 000,00
UAH