Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення (миючі засоби).
Очікувана вартість
50 880,00 UAH
UA-2019-01-18-002676-c cf53f3eb7c724358916e523f0506b746
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Беркун

+380674005557
+380442478743
berkun-mi@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна , Київська обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Контактна особа: Михайло Беркун
+380674005557,+380442478743
berkun-mi@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2019 14:55
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2019 14:55
Початок аукціону: 05 лютого 2019 11:51
Очікувана вартість: 50 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 508,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2885 одиниця
Миючі засоби_6809759
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03999, Україна, Київ, місто Київ, вулиця Георгія Кірпи, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 15:09
2. ТД. Миючі. 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 20 січня 2019 19:23
Дата відповіді: 21 січня 2019 18:36
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Звертаємо Вашу увагу, що закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Статтею 22 Закону встановлені вимоги до Тендерної документації (далі – ТД) серед яких зазначається що ТД повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
До розгляду Замовником будуть прийматися товари характеристики яких не гірше зазначених та відповідають вимогам зазначеним у документації.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 30 824,70
UAH з ПДВ
30 824,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 43 740,30
UAH з ПДВ
43 740,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Буд Логістик 49 922,52
UAH з ПДВ
48 590,00
UAH з ПДВ
Документи
УКРАЇНСЬКО-БОЛГАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІРАНА" 48 595,80
UAH з ПДВ
48 595,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 16:03
Технічні документи.rar
01 лютого 2019 16:03
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2019 14:22
ПДВ_свід_20120206.pdf
04 лютого 2019 14:22
7-СТАТУТ та ОПИС.pdf
04 лютого 2019 14:22
6-Довідка досвід.pdf
04 лютого 2019 14:22
4-Договір Вдохнов+КО.pdf
04 лютого 2019 14:22
4-1-Договір досвід-Слав).pdf
04 лютого 2019 14:22
2-ТАБЛИЦЯ відповідн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ Буд Логістик

УКРАЇНСЬКО-БОЛГАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІРАНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 30 824,70
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 16:28

Документи

11 лютого 2019 16:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
30 824,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 16:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 11:21
3. Дог. 11-24. Миючі. 2019.pdf укладений
27 лютого 2019 11:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 824,70
UAH (в тому числі ПДВ 5 137,45 UAH)