Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
129 000,00 UAH
UA-2019-01-18-001722-b ● d4a4cf97262149fc9c089c933d9a1eb5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Міське архітектурне бюро |
Код ЄДРПОУ: | 24467292 |
Місцезнаходження: | 87525, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Бахчиванджи,4 |
Контактна особа: |
Марунько Ольга Миколаївна +380629470409 mariupolarhburoKP@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2019 16:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2019 16:10 |
Очікувана вартість: | 129 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 290,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87525, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Бахчиванджи,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2019 11:15 |
Оголошення комп.обладнання.docx |
23 січня 2019 11:15 |
Додаток 2 проект дог.doc |
23 січня 2019 11:15 |
Додаток 1 техн хар.docx |
23 січня 2019 11:15 |
Оголошення комп.обладнання.docx
|
||
23 січня 2019 11:15 |
Додаток 2 проект дог.doc
|
||
23 січня 2019 11:15 |
Додаток 1 техн хар.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 20 січня 2019 19:21
Дата відповіді: 23 січня 2019 11:25
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 2 Закону.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Виходячи с цього, пропозиції з аналогом та еквівалентом товару не пропонувати.
Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 2 Закону.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Виходячи с цього, пропозиції з аналогом та еквівалентом товару не пропонувати.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Переможець |
128 800,00
UAH
|
06 лютого 2019 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
12 лютого 2019 16:48
|