Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання готової їжі
Очікувана вартість
704 730,00 UAH
UA-2019-01-18-001526-b b2d0b8d194a249a392481c9f431df01c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нагорнюк Микола Володимирович

+380382647378 xdepop@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Хмельницьке державне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство
Код ЄДРПОУ: 23655123
Місцезнаходження: 29006, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Чорновола, 159/1
Контактна особа: Нагорнюк Микола Володимирович
+380382647378
xdepop@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Голова тендерного комітету Нагорнюк М.В. повідомив, що відповідно до оголошеної закупівлі на проведення відкритих торгів (UA-2018-11-30-001844-c), було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги з постачання готової їжі)». У зв’язку з цим 15.12.2018 року відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів від 15.12.2018 року. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2018-12-17-000662-a), замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «код ДК 021:2015 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги з постачання готової їжі)». Проте 01.01.2019 року було вдруге відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (до участі в процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів від 01.01.2019 року. Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі робіт «код ДК 021:2015 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги з постачання готової їжі)». Голова комітету зазначив, що п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо замовником торгів було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. У зв’язку із вищенаведеним, в порядку п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно здійснити закупівлю «код ДК 021:2015 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги з постачання готової їжі)» за переговорною процедурою закупівлі. Також, учасником переговорів Хмельницьким геріатричним пансіонатом для ветеранів війни і праці надано під час проведення переговорів документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також надано усі інші документи, які вимагалися Замовником. Враховуючи вищевказане, тендерному комітету було запропоновано обрати переможцем переговорної процедури закупівлі «Послуги їдалень код ДК 021:2015 55510000-8) (послуги з постачання готової їжі)», відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) - Хмельницький геріатричний пансіонат для ветеранів війни і праці та прийняти рішення про намір укласти договір із даним учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 15:52
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2019 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5940 осіб
Послуги з постачання готової їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, за місцезнаходженням учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

18 січня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 15:22
2 ПРОТОКОЛ переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Хмельницький геріатричний пансіонат для ветеранів війни і праці
#03190490
Переможець 590 000,00
UAH
18 січня 2019 15:52

Документи

18 січня 2019 15:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2019 15:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Хмельницький геріатричний пансіонат для ветеранів війни і праці
#03190490
590 000,00
UAH
Документи

Документи

18 січня 2019 15:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 15:43
ду.pdf зміни до договору
10 березня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 17:42
ДУ 5.pdf зміни до договору
02 березня 2020 17:11
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:30
Додаткова угода 4 продовження.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:06
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 09:51
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 09:49
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 09:45
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 09:33
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
05 березня 2019 09:15
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 16:34
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 16:19
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 15:32
договір укладений
30 січня 2019 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнено п.3.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 3-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 3-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни за взаємною згодою (зміни призначень)
Номер договору про закупівлю: 3-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 3-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" збільшення суми в межах 20% Договору
Номер договору про закупівлю: 3-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 3-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 499 366,65
UAH