Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Іллінецький державний аграрний коледж" |
Код ЄДРПОУ: | 35830913 |
Вебсайт: | http://www.idak.vn.ua |
Місцезнаходження: | 22700, Україна , Вінницька обл., Іллінці, вул.Студентська, 2 |
Контактна особа: |
Наталя Петрівна Кучер +380434521698 idak@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 3 810 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
18 січня 2019 12:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2019 12:14 |
проект Договору нафта і дистиляти 2019.docx | |
18 січня 2019 12:14 |
Тендерна документація Бензин та дизельне паливо 17.01.2019.docx | |
18 січня 2019 12:14 |
Тендерна документація Бензин та дизельне паливо 17.01.2019.docx | |
18 січня 2019 12:14 |
проект Договору нафта і дистиляти 2019.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-15-000040 ● 7c9f688d055941d99b80ebd5b7ee4ff0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2019 18:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2019 №37
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2019 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-01-18-001288-с 18.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-16 11:42:20
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива, бензину А-92, А-95 (ДК 021:2015 –09130000-9 «Нафта і дистиляти») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-18-001288-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
З яких підстав укладено додаткові угоди (додаткова угода від 25 березня 2019 року №1, додаткова угода від 25 квітня 2019 року №2, додаткова угода від 15 травня 2019 року №3, додаткова угода від 30 травня 2019 року №4, додаткова угода від 18 червня 2019 року №5, додаткова угода від 10 липня 2019 року №6) до договору від 21 лютого 2019 року №73 ЗНЗТЛ, якими збільшено (зменшено) ціну за одиницю товару та зазначити обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-07-19 11:11:10
На виконання Наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області №37 від 15.07.2019
Пояснення по закупівлі ID: UA-2019-01-18-001288-c (Лист ІДАК № 405 від 19.07.2019)
- Додаток 5 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 2 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 7 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 14 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 8 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 9 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Лист ПО Держаудитслужби у Вінницькій обл від 19.07.2019 №405.pdf
- Додаток 4 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 10 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 15 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 12 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 11 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 17 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 1 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 3 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 13 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 6 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 16 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Електронний підпис
- Додаток 7 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 11 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 14 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 6 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 9 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Додаток 16 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Електронний підпис
- Додаток 7 до інформації від 19.07.2019.pdf
- Електронний підпис
- Додаток 14.pdf
- Додаток 6.pdf
- Додаток 16.pdf
- Додаток 11.pdf
- Додаток 7.pdf
- Додаток 9.pdf
- Електронний підпис
- Додаток до інформації від 19.07 2019.pdf
- Додаток до інформації від 19.07 2019.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2019 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Нафта і дистиляти (дизельне паливо (налив)) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 2 170 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 850,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |