Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
3 810 000,00 UAH
UA-2019-01-18-001288-c 5cfa5dca7aee4b9da6bb67028d9eac71
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Петрівна Кучер

+380434521698 idak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Іллінецький державний аграрний коледж"
Код ЄДРПОУ: 35830913
Вебсайт: http://www.idak.vn.ua
Місцезнаходження: 22700, Україна , Вінницька обл., Іллінці, вул.Студентська, 2
Контактна особа: Наталя Петрівна Кучер
+380434521698
idak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2019 11:00
Очікувана вартість: 3 810 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


ЛОТ1: дизельне паливо (налив), ЛОТ2: дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95 (талони, скретч-картки тощо)

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-15-000040 ● 7c9f688d055941d99b80ebd5b7ee4ff0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019 18:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

15.07.2019 №37
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2019 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-01-18-001288-с 18.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-16 11:42:20

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива, бензину А-92, А-95 (ДК 021:2015 –09130000-9 «Нафта і дистиляти») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-18-001288-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
З яких підстав укладено додаткові угоди (додаткова угода від 25 березня 2019 року №1, додаткова угода від 25 квітня 2019 року №2, додаткова угода від 15 травня 2019 року №3, додаткова угода від 30 травня 2019 року №4, додаткова угода від 18 червня 2019 року №5, додаткова угода від 10 липня 2019 року №6) до договору від 21 лютого 2019 року №73 ЗНЗТЛ, якими збільшено (зменшено) ціну за одиницю товару та зазначити обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-19 11:11:10

На виконання Наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області №37 від 15.07.2019

Пояснення по закупівлі ID: UA-2019-01-18-001288-c (Лист ІДАК № 405 від 19.07.2019)

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Нафта і дистиляти (дизельне паливо (налив))
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 2 170 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 850,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

80000 л
дизельне паливо (налив)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22712, Україна, Вінницька область, Ілінецький район, село Романово-Хутір, , вул. Миру, 43в
Дата доставки: 18 лютого 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Нафтогруппа-2005" 1 752 000,00
UAH з ПДВ
1 752 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2019 10:58
Електронний підпис
04 лютого 2019 10:36
Лист-згода Соя С.О..pdf
04 лютого 2019 10:36
Довідка ІДАК ст. 17.pdf
04 лютого 2019 10:36
ДП нот.19.pdf
04 лютого 2019 10:36
Інтер лайт.pdf
04 лютого 2019 10:36
Статут 2012.pdf
04 лютого 2019 10:36
Довіренність Соя С.О.19.pdf
04 лютого 2019 10:36
Наказ про пр. дир.pdf
04 лютого 2019 10:36
Прот. -19.pdf
04 лютого 2019 10:36
Паспорт Соя С.О13.12.2017..pdf
04 лютого 2019 10:36
Ст.17 Закону 25.12.2015.pdf
04 лютого 2019 10:36
Лист відгук 150119.pdf
04 лютого 2019 10:36
ЕкоВін.pdf
04 лютого 2019 10:36
Ц.пр. лот 1.pdf
04 лютого 2019 10:36
Довідка про МТБ 2019.pdf
04 лютого 2019 10:36
Видаткова Інтер лайт.pdf
04 лютого 2019 10:36
Листи погодження ІДАК.pdf
04 лютого 2019 10:36
Сої С.О..jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Нафтогруппа-2005"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 лютого 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій