Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об`єктів Комунального підприємства "Одесміськелектротранс"
Очікувана вартість
3 927 688,50 UAH
UA-2019-01-18-001283-c ● 1acf4758191e4b05981bd02a37da6a7e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Одесміськелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
Контактна особа: |
Каташинський Олександр Валентинович +380487175467 kpomet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2019 12:17 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2019 12:17 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2019 13:16 |
Очікувана вартість: | 3 927 688,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 927,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 117830.65 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
більш детально викладено в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об`єктів Комунального підприємства "Одесміськелектротранс"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1; 1-й Польовий провулок, 1; вул. Інглезі, 5/1;Алексєєвська пл., 21а; вул. Зоопаркова, 8/1; 3-й Першотравневий провулок,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2019 12:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2019 12:07 |
ЗТД-4.doc | |
09 лютого 2019 12:07 |
ПРОТОКОЛ-7 затвердж (1).doc | |
01 лютого 2019 15:44 |
ПРОТОКОЛ-6 затвердж.ЗТД-3.doc | |
01 лютого 2019 15:44 |
Додаток 2-ЗТД-3.doc | |
01 лютого 2019 15:43 |
ЗТД-3.doc | |
26 січня 2019 18:57 |
ПРОТОКОЛ-4 затвердж.ЗТД-2.doc | |
26 січня 2019 18:57 |
ЗТД-2.doc | |
25 січня 2019 15:56 |
ПРОТОКОЛ-2 затвердж.ЗТД-1.doc | |
25 січня 2019 15:56 |
ЗТД-1.doc | |
18 січня 2019 12:13 |
Додаток 2.doc | |
18 січня 2019 12:13 |
ТД.doc |
09 лютого 2019 12:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
09 лютого 2019 12:07 |
ЗТД-4.doc
|
||||||||||||
09 лютого 2019 12:07 |
ПРОТОКОЛ-7 затвердж (1).doc
|
||||||||||||
01 лютого 2019 15:44 |
ПРОТОКОЛ-6 затвердж.ЗТД-3.doc
|
||||||||||||
01 лютого 2019 15:44 |
Додаток 2-ЗТД-3.doc
|
||||||||||||
01 лютого 2019 15:43 |
ЗТД-3.doc
|
||||||||||||
26 січня 2019 18:57 |
ПРОТОКОЛ-4 затвердж.ЗТД-2.doc
|
||||||||||||
26 січня 2019 18:57 |
ЗТД-2.doc
|
||||||||||||
25 січня 2019 15:56 |
ПРОТОКОЛ-2 затвердж.ЗТД-1.doc
|
||||||||||||
25 січня 2019 15:56 |
ЗТД-1.doc
|
||||||||||||
18 січня 2019 12:13 |
Додаток 2.doc
|
||||||||||||
18 січня 2019 12:13 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 24 січня 2019 12:14
Дата відповіді: 25 січня 2019 15:47
Аналогічних має бути два? За 2016 та 2017 або 2018?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до встановлених Замовником кваліфікаційних вимог в п.п. 3.1. п. 3. ч. 5. р. III. тендерної пропозиції щодо наявності у Учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів), який(-і) укладений(-і) у 2016 р. та/або 2017 р. та/або 2018р . надаємо роз’яснення:
Формулювання в тендерній документації вимоги стосовно
«документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів), який(-і) укладений(-і) у 2016 р. та/або 2017 р. та/або 2018 р.» надає можливість учасникові надати у складі своєї пропозиції як один договір (за будь-який з зазначених років), так і будь-яку кількість аналогічних договорів за кожний рік, яку він вважає за потрібне (2, 5 чи 10 договорів і т. д.). Однак і одного договору буде достатньо (за умови виконання учасником вимог тендерної документації, у тому числі щодо надання документів на підтвердження виконання такого аналогічного договору, у повному обсязі).
Відповідно до встановлених Замовником кваліфікаційних вимог в п.п. 3.1. п. 3. ч. 5. р. III. тендерної пропозиції щодо наявності у Учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів), який(-і) укладений(-і) у 2016 р. та/або 2017 р. та/або 2018р . надаємо роз’яснення:
Формулювання в тендерній документації вимоги стосовно
«документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів), який(-і) укладений(-і) у 2016 р. та/або 2017 р. та/або 2018 р.» надає можливість учасникові надати у складі своєї пропозиції як один договір (за будь-який з зазначених років), так і будь-яку кількість аналогічних договорів за кожний рік, яку він вважає за потрібне (2, 5 чи 10 договорів і т. д.). Однак і одного договору буде достатньо (за умови виконання учасником вимог тендерної документації, у тому числі щодо надання документів на підтвердження виконання такого аналогічного договору, у повному обсязі).
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 24 січня 2019 12:16
Дата відповіді: 28 січня 2019 16:33
Вимога про відгук в грудні 2018 є дискримінаційною. адєже логічно, що учасник виконав договір і взяв відгук. Тобто в 2016 чи 2017. Тому просимо виключити вимогу про грудень 2018 стососвно відгуку!
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вимога тендерної документації щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції «відгуку від контрагентів до кожної наданої копії договору, що видані Учаснику не раніше грудня 2018 року відповідно до копій договорів» не є дискримінаційною вимогою оскільки у Учасника є не менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів для підготовки документів тендерної пропозиції.
Вимога тендерної документації щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції «відгуку від контрагентів до кожної наданої копії договору, що видані Учаснику не раніше грудня 2018 року відповідно до копій договорів» не є дискримінаційною вимогою оскільки у Учасника є не менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів для підготовки документів тендерної пропозиції.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ВР" #39319229 |
Відхилено |
3 056 072,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 18:38
|
ТОВ "АККЕРМАН-СЕРВІС" #38425977 |
Переможець |
3 060 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 18:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 14:13
|
Звіт про виконання договору | укладений |
01 квітня 2020 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 12:46
|
Дод. угода_2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 16:04
|
Договір про надання послуг з охорони | укладений |
01 березня 2019 16:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020-го року, в обсязі, достатньому для забезпечення потреби Замовника на час проведення такої процедури закупівлі, який не може перевищувати 20 відсотків суми, визначеної у Договорі |
Номер договору про закупівлю: | Т-У-У/2019/213 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |