Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІДГАЄЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КОМУНАЛЬНА ЛІКАРНЯ |
Код ЄДРПОУ: | 02000441 |
Місцезнаходження: | 48000, Україна , Тернопільська обл., Підгайці, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Кушнір Ігор Богданович 380987771736 pidglikarnya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Законом України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13.04.2017 визначено, що він визначає правові, економічні та організаційні засади функціонування ринку електричної енергії, регулює відносини, пов’язані з виробництвом, передачею, розподілом, купівлею-продажем, постачанням електричної енергії для забезпечення надійного та безпечного постачання електричної енергії споживачам з урахуванням інтересів споживачів, розвитку ринкових відносин, мінімізації витрат на постачання електричної енергії та мінімізації негативного впливу на навколишнє природне середовище
Відповідно до абзацу 11 пункту 13 розділу XVII "Прикінцеві та перехідні положення" ЗУ «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13.04.2017 (зі змінами від 23.11.2018 №2628-VIII) Тимчасово, на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені ЗУ "Про ринок електричної енергії" для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 ЗУ № 2019-VIII.
Пунктом 47 ст.1 передбачено, що непобутовий споживач - фізична особа - підприємець або юридична особа, яка купує електричну енергію, що не використовується нею для власного побутового споживання;
Частиною 1 статті 63 ЗУ «Про ринок електричної енергії» передбачено, що Універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам.
Абзацом 2, 4 пункту 13 розділу XVII "Прикінцеві та перехідні положення" ЗУ «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13.04.2017 (зі змінами від 23.11.2018 №2628-VIII) передбачено, що з метою забезпечення надійного та безперервного постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам відокремлення оператора системи розподілу, кількість приєднаних споживачів до системи розподілу якого перевищує 100 тисяч, упродовж двох років з 1 січня 2019 року такий електропостачальник, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії такий електропостачальник виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, міста Київ та Севастополь, Автономна Республіка Крим, на якій до відокремлення провадив свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрований суб’єкт господарювання
Постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрованим суб’єктом господарювання здійснювало ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО" на території Тернопільської області.
Після прийняття Закону України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13.04.2017, під час здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу вертикально інтегрованого суб’єкта господарювання від виробництва, передачі, постачання електричної енергії було створено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ 42145798), засновником якого є ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО".
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими
Ми, ПІДГАЄЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КОМУНАЛЬНА ЛІКАРНЯ, підпадаємо під поняття «бюджетна установа», тому на нас поширюються положення абзацу 11 пункту 13 розділу XVII "Прикінцеві та перехідні положення" ЗУ «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13.04.2017 (зі змінами від 23.11.2018 №2628-VIII)
Отже, ПІДГАЄЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КОМУНАЛЬНА ЛІКАРНЯ, як замовник торгів, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не маємо можливості здійснювати закупівлю електричної енергії в інших організацій. Електричну енергію за нашим місцезнаходженням може бути надані лише одним суб’єктом господарювання - Постачальником універсальних послуг, а саме ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ 42145798). Інша альтернатива відсутня.
Тому договір про закупівлю електричної енергії може бути укладений лише з одним постачальником, а саме з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ 42145798).
Враховуючи вищевказане, тендерному комітету було запропоновано обрати переможцем переговорної процедури закупівлі «код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 «Електрична енергія» (ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ)», відповідно до п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ 42145798) та прийняти рішення про намір укласти договір із даним учасником.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 14:02 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 січня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
18 січня 2019 13:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2019 13:54 |
4 ПРОТОКОЛ переговорів - світло.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-10-000038 ● 042e54908a974a74b92ac09dc57b0362
- Статус: вирішено ● Дата: 05 жовтня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2019 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.07.2019 №46
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 10.07.2019 №46
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-01-18-001051-b від 18.01.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно інформації щодо проведення моніторингу закупівлі ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ (UA-2019-01-18-001051-b) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІДГАЄЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЄЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ повідомляє про усунення порушення шляхом укладання додаткової угоди про розірвання договору.
2019-07-18 13:08:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Порушення усунуто.
2019-07-18 14:05:52
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ" #42145798 |
Переможець |
455 400,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2019 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2019 17:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2019 17:35
|
додаткова угода 4.jpg | зміни до договору |
17 липня 2019 17:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2019 17:31
|
додаткова угода 3.jpg | зміни до договору |
17 липня 2019 17:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2019 16:24
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 січня 2019 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2019 16:18
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 січня 2019 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2019 16:06
|
7 Договір - світло.pdf | укладений |
29 січня 2019 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч. 4, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 084 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 084 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч. 4, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 084 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 084 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 084 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 084 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
222 287,75
UAH (в тому числі ПДВ 37 047,96 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |