ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ
Очікувана вартість
455 400,00 UAH
UA-2019-01-18-001051-b 02ab9489de8e4ab2a4d3fa88ed3e0548
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПІДГАЄЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КОМУНАЛЬНА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 02000441
Місцезнаходження замовника: 48000, Україна, Тернопільська обл., Підгайці, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 19
Контактна особа замовника: Кушнір Ігор Богданович
380987771736
pidglikarnya@gmail.com

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Обгрунтування
Голова тендерного комітету Чміль Сергій Омелянович повідомив, що у ПІДГАЄЦЬКОЇ ЦЕНТРАЛЬНОЇ РАЙОННОЇ КОМУНАЛЬНОЇ ЛІКАРНІ виникла необхідність закупівлі електричної енергії на 2019 рік, відповідно до очікуваної вартості закупівлі.
Законом України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13.04.2017 визначено, що він визначає правові, економічні та організаційні засади функціонування ринку електричної енергії, регулює відносини, пов’язані з виробництвом, передачею, розподілом, купівлею-продажем, постачанням електричної енергії для забезпечення надійного та безпечного постачання електричної енергії споживачам з урахуванням інтересів споживачів, розвитку ринкових відносин, мінімізації витрат на постачання електричної енергії та мінімізації негативного впливу на навколишнє природне середовище
Відповідно до абзацу 11 пункту 13 розділу XVII "Прикінцеві та перехідні положення" ЗУ «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13.04.2017 (зі змінами від 23.11.2018 №2628-VIII) Тимчасово, на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені ЗУ "Про ринок електричної енергії" для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 ЗУ № 2019-VIII.
Пунктом 47 ст.1 передбачено, що непобутовий споживач - фізична особа - підприємець або юридична особа, яка купує електричну енергію, що не використовується нею для власного побутового споживання;
Частиною 1 статті 63 ЗУ «Про ринок електричної енергії» передбачено, що Універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам.
Абзацом 2, 4 пункту 13 розділу XVII "Прикінцеві та перехідні положення" ЗУ «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13.04.2017 (зі змінами від 23.11.2018 №2628-VIII) передбачено, що з метою забезпечення надійного та безперервного постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам відокремлення оператора системи розподілу, кількість приєднаних споживачів до системи розподілу якого перевищує 100 тисяч, упродовж двох років з 1 січня 2019 року такий електропостачальник, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії такий електропостачальник виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, міста Київ та Севастополь, Автономна Республіка Крим, на якій до відокремлення провадив свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрований суб’єкт господарювання
Постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрованим суб’єктом господарювання здійснювало ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО" на території Тернопільської області.
Після прийняття Закону України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13.04.2017, під час здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу вертикально інтегрованого суб’єкта господарювання від виробництва, передачі, постачання електричної енергії було створено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ 42145798), засновником якого є ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО".
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими
Ми, ПІДГАЄЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КОМУНАЛЬНА ЛІКАРНЯ, підпадаємо під поняття «бюджетна установа», тому на нас поширюються положення абзацу 11 пункту 13 розділу XVII "Прикінцеві та перехідні положення" ЗУ «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13.04.2017 (зі змінами від 23.11.2018 №2628-VIII)
Отже, ПІДГАЄЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КОМУНАЛЬНА ЛІКАРНЯ, як замовник торгів, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не маємо можливості здійснювати закупівлю електричної енергії в інших організацій. Електричну енергію за нашим місцезнаходженням може бути надані лише одним суб’єктом господарювання - Постачальником універсальних послуг, а саме ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ 42145798). Інша альтернатива відсутня.
Тому договір про закупівлю електричної енергії може бути укладений лише з одним постачальником, а саме з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ 42145798).
Враховуючи вищевказане, тендерному комітету було запропоновано обрати переможцем переговорної процедури закупівлі «код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 «Електрична енергія» (ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ)», відповідно до п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ 42145798) та прийняти рішення про намір укласти договір із даним учасником.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
146036 Кіловат-година
ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48000, Україна, Тернопільська область, Підгаєцький район, місто Підгайці, (межа балансової належності електроустановок замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Документація

Тендерна документація

18 січня 2019 13:56
Електронний цифровий підпис
18 січня 2019 13:54
4 ПРОТОКОЛ переговорів - світло.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-10-000038 ● 042e54908a974a74b92ac09dc57b0362
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-10 15:25:12
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.07.2019 №46
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 10.07.2019 №46
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

1. UA-2019-01-18-001051-b від 18.01.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно інформації щодо проведення моніторингу закупівлі ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ (UA-2019-01-18-001051-b) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІДГАЄЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЄЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ повідомляє про усунення порушення шляхом укладання додаткової угоди про розірвання договору.

2019-07-18 13:08:33

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ПІДГАЄЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КОМУНАЛЬНА ЛІКАРНЯ, , Україна, Підгайці, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 19
  2. Інформація про предмет закупівлі: ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ, 455400UAH, 09310000-5, ДК021, 146036, Кіловат-година
  3. Інформація про оприлюднення: 02ab9489de8e4ab2a4d3fa88ed3e0548, 2019-01-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура скорочена
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства при укладанні договору та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підгаєцької центральної районної комунальної лікарні (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, договір від 29.01.2019 №084, додаткові угоди від 29.01.2019 №1 та №2. Моніторингом встановлено, що Замовник недотримався термінів та в електронній системі закупівель не оприлюднив договір від 29.01.2019 №084 в цілому, а саме додаток 1 «Заява-приєднання», (передбачений п.1.1 договору), додаток 3 «Комерційна пропозиція» (передбачений п.3.3 договору), чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон)., 15 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання дотримання законодавства при оприлюднені договору встановлено порушення частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, укладання договору від 29.01.2019 №084, додаткових угод від 29.01.2019 №1 та №2- порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Порушення усунуто.

2019-07-18 14:05:52

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ"
#42145798
Переможець 455 400,00
UAH з ПДВ
18 січня 2019 14:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2019 14:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ"
#42145798
455 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 січня 2019 16:06
7 Договір - світло.pdf укладений
29 січня 2019 15:57
sign.p7s укладений
17 липня 2019 17:52
sign.p7s зміни до договору
17 липня 2019 17:35
додаткова угода 4.jpg зміни до договору
17 липня 2019 17:34
sign.p7s зміни до договору
17 липня 2019 17:31
додаткова угода 3.jpg зміни до договору
17 липня 2019 17:28
sign.p7s зміни до договору
29 січня 2019 16:24
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 січня 2019 16:22
sign.p7s зміни до договору
29 січня 2019 16:18
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 січня 2019 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 4, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 084
Договір:
Номер додаткової угоди: 084
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 4, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 084
Договір:
Номер додаткової угоди: 084
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 084
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 084
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 222 287,75
UAH (в тому числі ПДВ 37 047,96 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Актуальні тендери

До пошуку