Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for the protection of territory and objects
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Spivak Vyacheslav provision +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2019 12:46 |
Очікувана вартість: | 12 479 947,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 124 740,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 374390 UAH |
Publication date: | 18 січня 2019 11:31 |
Enquiries until: | 08 лютого 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 14 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 лютого 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 12 479 947 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 124 740 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.
Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Spivak Vyacheslav Valerievich - Head of the material and technical support department of the "Passenger Company" branch of Ukrzaliznytsya JSC, 38/40 T. Shevchenko Boulevard, room 338, Kyiv, 01032, tel. +38 (044) 309-75-09, e-mail is missing.
Number of goods or scope of work or services. - 1 (one) service - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services. Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2019 (until 31.12.2019)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2019 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2019 11:29 |
ТД_7-19 Послуги з охорони території та об’єктів ПКВОК Київ-Пас..doc | |
18 січня 2019 11:29 |
проект договору охорона.doc | |
18 січня 2019 11:28 |
Оголошення_.doc | |
18 січня 2019 11:28 |
Оголошення англ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-28-000060 ● bb382a387e06407bb07a91c52d6a6d8b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 09:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.03.2019 № 94
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.03.2019 № 94
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-18-000969-c 18.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протоколом № 15/1-1/04/19 від 15.04.2019 р В зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінити відкриті торги 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони території та об’єктів) UA-2019-01-18-000969-c на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-04-16 16:29:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
.
2019-04-17 08:56:30
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Антарес-2000" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ" #38943115 |
Переможець |
12 013 021,44
UAH з ПДВ
|
26 березня 2019 17:13
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 16 квітня 2019 16:31 |
Коментар щодо відміни: | В зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінити відкриті торги 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони території та об’єктів) UA-2019-01-18-000969-c на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
16 квітня 2019 16:31
|
ПОВ відміна.docx |
16 квітня 2019 16:31
|
7-19 Протокол.doc |