Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони території та об’єктів
Services for the protection of territory and objects
Очікувана вартість
12 479 947,20 UAH
UA-2019-01-18-000969-c 4c7848ef46064a20884ab281e772e253
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 41022900
Contact point: Spivak Vyacheslav provision
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 січня 2019 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 26 березня 2019 12:46
Очікувана вартість: 12 479 947,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 124 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 374390 UAH
Publication date: 18 січня 2019 11:31
Enquiries until: 08 лютого 2019 15:00
Complaints submission until: до 14 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 лютого 2019 15:00

Information

Estimated total value: 12 479 947 UAH including VAT
Minimal lowering step: 124 740 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.
Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути
Contact person of the customer, authorized to communicate with the participants.
Spivak Vyacheslav Valerievich - Head of the material and technical support department of the "Passenger Company" branch of Ukrzaliznytsya JSC, 38/40 T. Shevchenko Boulevard, room 338, Kyiv, 01032, tel. +38 (044) 309-75-09, e-mail is missing.

Number of goods or scope of work or services. - 1 (one) service - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services. Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2019 (until 31.12.2019)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з охорони території та об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Services for the protection of territory and objects
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 11:29
ТД_7-19 Послуги з охорони території та об’єктів ПКВОК Київ-Пас..doc
18 січня 2019 11:29
проект договору охорона.doc
18 січня 2019 11:28
Оголошення_.doc
18 січня 2019 11:28
Оголошення англ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-28-000060 ● bb382a387e06407bb07a91c52d6a6d8b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 березня 2019 09:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.03.2019 № 94

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.03.2019 № 94


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-18-000969-c 18.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протоколом № 15/1-1/04/19 від 15.04.2019 р В зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінити відкриті торги 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони території та об’єктів) UA-2019-01-18-000969-c на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-04-16 16:29:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2019-04-17 08:56:30

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 березня 2019
UA-2019-01-18-000969-c4c7848ef46064a20884ab281e772e253
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Антарес-2000"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

20 березня 2019 16:38
7-19 Протокол.docx
20 березня 2019 16:39
Електронний підпис

Публічні документи

15 лютого 2019 12:46
КОНСТЕБЛЬ_Статут.PDF
15 лютого 2019 12:46
Проект договору.PDF
15 лютого 2019 12:46
Лист з кодом доступу.PDF
15 лютого 2019 12:46
Цінова пропозиція.PDF
15 лютого 2019 12:46
Калькуляція.PDF
15 лютого 2019 12:46
КОНСТЕБЛЬ_Ліцензія.PDF
15 лютого 2019 12:46
КОНСТЕБЛЬ_1_ДФ_4 кв 2018р.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Антарес-2000" #30285066

№ рішення у справі

70/108-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/109-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

20 березня 2019 16:40
7-19 Протокол.docx
20 березня 2019 16:40
Електронний підпис

Публічні документи

18 лютого 2019 13:33
Електронний підпис
18 лютого 2019 13:33
Електронний підпис
18 лютого 2019 13:24
1.1.2.Фото одягу 2.pdf
18 лютого 2019 13:13
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
18 лютого 2019 13:13
КАЛЬКУЛЯЦІЯ.PDF
18 лютого 2019 13:13
Фото одягу 3.PDF
18 лютого 2019 13:13
Фото одягу.PDF
18 лютого 2019 13:13
Технічне завдання.PDF
18 лютого 2019 13:13
Статут-посв.pdf
18 лютого 2019 13:13
Статут -остання.pdf
18 лютого 2019 13:13
Протокол уповноважен.PDF
18 лютого 2019 13:13
Проект договору.PDF
18 лютого 2019 13:13
Посада Голови Правл.pdf
18 лютого 2019 13:13
Лист-підтвердження.PDF
18 лютого 2019 13:13
Лист-згода.PDF
18 лютого 2019 13:13
Лист відгук.pdf
18 лютого 2019 13:13
Дозволи радіочастот.PDF
18 лютого 2019 13:13
Довідка ст. 17.PDF
18 лютого 2019 13:13
Гарантійні листи.PDF
18 лютого 2019 13:13
Витяг ПДВ.PDF
18 лютого 2019 13:13
Витяг з ЄДР.PDF
18 лютого 2019 13:13
Банковская лицензия.pdf
18 лютого 2019 13:13
StatutR12-16-01-2018 20180208 1200.pdf
18 лютого 2019 13:13
Garantiya_374 390.pdf.p7s
18 лютого 2019 13:13
Garantiya_374 390.pdf
18 лютого 2019 13:13
Cтатут -1.pdf
18 лютого 2019 13:13
8.Квартальний звіт 1-ДФ.PDF
18 лютого 2019 13:13
3.2.Копія Статуту.pdf
18 лютого 2019 13:13
1.1.2.Фото одягу 2.pdf
18 лютого 2019 13:13
1.1.2. Фото одягу.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНСТЕБЛЬ"

ТОВ "Антарес-2000"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2019 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ" 12 391 384,32
UAH з ПДВ
12 013 021,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Антарес-2000" 12 474 290,30
UAH з ПДВ
12 013 114,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 12:46
КОНСТЕБЛЬ_Статут.PDF
15 лютого 2019 12:46
Проект договору.PDF
15 лютого 2019 12:46
Лист з кодом доступу.PDF
15 лютого 2019 12:46
Цінова пропозиція.PDF
15 лютого 2019 12:46
Калькуляція.PDF
15 лютого 2019 12:46
КОНСТЕБЛЬ_Ліцензія.PDF
15 лютого 2019 12:46
КОНСТЕБЛЬ_1_ДФ_4 кв 2018р.PDF

Публічні документи

18 лютого 2019 13:33
Електронний підпис
18 лютого 2019 13:33
Електронний підпис
18 лютого 2019 13:24
1.1.2.Фото одягу 2.pdf
18 лютого 2019 13:13
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
18 лютого 2019 13:13
КАЛЬКУЛЯЦІЯ.PDF
18 лютого 2019 13:13
Фото одягу 3.PDF
18 лютого 2019 13:13
Фото одягу.PDF
18 лютого 2019 13:13
Технічне завдання.PDF
18 лютого 2019 13:13
Статут-посв.pdf
18 лютого 2019 13:13
Статут -остання.pdf
18 лютого 2019 13:13
Протокол уповноважен.PDF
18 лютого 2019 13:13
Проект договору.PDF
18 лютого 2019 13:13
Посада Голови Правл.pdf
18 лютого 2019 13:13
Лист-підтвердження.PDF
18 лютого 2019 13:13
Лист-згода.PDF
18 лютого 2019 13:13
Лист відгук.pdf
18 лютого 2019 13:13
Дозволи радіочастот.PDF
18 лютого 2019 13:13
Довідка ст. 17.PDF
18 лютого 2019 13:13
Гарантійні листи.PDF
18 лютого 2019 13:13
Витяг ПДВ.PDF
18 лютого 2019 13:13
Витяг з ЄДР.PDF
18 лютого 2019 13:13
Банковская лицензия.pdf
18 лютого 2019 13:13
StatutR12-16-01-2018 20180208 1200.pdf
18 лютого 2019 13:13
Garantiya_374 390.pdf.p7s
18 лютого 2019 13:13
Garantiya_374 390.pdf
18 лютого 2019 13:13
Cтатут -1.pdf
18 лютого 2019 13:13
8.Квартальний звіт 1-ДФ.PDF
18 лютого 2019 13:13
3.2.Копія Статуту.pdf
18 лютого 2019 13:13
1.1.2.Фото одягу 2.pdf
18 лютого 2019 13:13
1.1.2. Фото одягу.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНСТЕБЛЬ"

ТОВ "Антарес-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ"
#38943115
Переможець 12 013 021,44
UAH з ПДВ
26 березня 2019 17:13

Документи

26 березня 2019 17:13
Електронний підпис
26 березня 2019 17:12
7-19 Протокол.docx
26 березня 2019 17:12
7-19 Намір.docx
26 березня 2019 13:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ"
#38943115
12 013 021,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2019 17:13
Електронний підпис
26 березня 2019 17:12
7-19 Протокол.docx
26 березня 2019 17:12
7-19 Намір.docx
26 березня 2019 13:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 квітня 2019 16:31
Коментар щодо відміни: В зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінити відкриті торги 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони території та об’єктів) UA-2019-01-18-000969-c на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
16 квітня 2019 16:31
ПОВ відміна.docx
16 квітня 2019 16:31
7-19 Протокол.doc