Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-01-18-000926-c 0eeccbf5e9474b04acce2fb43e8a65ba
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Залізняк

+380973382551 intersteb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Стеблівський психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03189724
Місцезнаходження: 19451, Україна , Черкаська обл., смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Контактна особа: Віталій Залізняк
+380973382551
intersteb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 11:46
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Крупа гречана, крупа перлова, крупа яшна, крупа вівсяна, крупа пшенична, пшоно, шліфований рис, борошно в\г, борошно 1 г.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41800 кілограм
Крупа гречана, крупа перлова, крупа ячмінна, крупа вівсяна, крупа пшенична, пшоно, шліфований рис, борошно в\г, борошно 1 г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19451, Україна, Черкаська область, смт.Стеблів, Козацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15600000-4 — Продукція борошномельно-круп’яної промисловості, крохмалі та крохмалепродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 11:23
Дод 5.docx
18 січня 2019 11:23
Дод 1.docx
18 січня 2019 11:23
Дод 3.docx
18 січня 2019 11:23
ТД крупи та борошно.docx
18 січня 2019 11:23
Дод 2.docx
18 січня 2019 11:23
Дод 4.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-11-000037 ● b3db48fa3b98411784c74b56437110bb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2019 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

11.02.2019 № 20
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Т.ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 11.02.2019 № 20

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2. UA-2019-01-18-000926-c, 18.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-11 16:36:03

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі продукції борошномельно-круп'яної промисловості (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-18-000926-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) чому під час оприлюднення оголошення для цієї процедури закупівлі не передбачена технічна можливість для подання учасниками тендерних пропозицій за окремими частинами предмета закупівлі (лотами), якщо згідно з тендерною документацією предмет закупівлі поділено на лоти (лот № 1 – крупи, лот № 2 – борошно);
2) чому в оголошенні про проведення відкритих торгів предмет закупівлі визначений за показником третьої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (15600000-4 — Продукція борошномельно-круп’яної промисловості, крохмалі та крохмалепродукти);
3) чому у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації міститься вимога щодо надання (завантаження в електронну систему закупівель) переможцем процедури у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, тендерної пропозиції (за формою, зазначеною у додатку 5 до цієї тендерної документації), приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, якщо вичерпний перелік документів, що подаються переможцем процедури закупівлі у вказаний вище строк, визначено в абз. 2 частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
4) чому згідно з вимогами додатку 2 до тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує 10 (десять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо відповідно до абз. 2 частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено інший строк для подання документів переможцем;
5) чому тендерна пропозиція ФОП «МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (код – 3418616296) не відхилена на підставі пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо:
- учасник не виконав умови пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо подання тендерної пропозиції з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та не завірив свою тендерну пропозицію електронним підписом (ЕП);
- на виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації ФОП «МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» шляхом надання довідки про добросовісне виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за встановленою формою та оригіналу або завіреної копії листа-відгуку (всіх листів-відгуків) від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначений (зазначені) в довідці;
- не надав інформацію згідно з вимогами додатку 3 до тендерної документації щодо наявності у працівників, які будуть залучені до постачання товару, особистих медичних книжок з результатами медичного обстеження та про те, що товар при поставці буде супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку товару (у передбачених законодавством випадках);
- на виконання вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації надав копії документів, що підтверджують якість та безпеку товару, видані на іншу фізичну особу-підприємця. Наприклад, посвідчення № 000002721 про якість крупи гречаної ядриці швидкорозварюваної від 02.10.2018 видане ФОП Діденко Сергій Миколайович, посвідчення про якість від 21.08.2018 № 204 на пшоно шліфоване першого сорту видане Діденку, посвідчення якості на крупу рисову Комоліно преміум від 09.10.201/ № 141 видане ПП Діденко; у посвідченні № 000987 від 25.01.2019 про якість крупи вівсяної одержувача не визначено. Крім того, посвідчення якості на крупу рисову Комоліно преміум від 09.10.201/ № 141 викладене російською мовою та переклад відсутній, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-13 16:34:54

Відповідь

Після розгляду питань, які виникли під час моніторингу тендерний комітет відповідно до а.2 п.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель вирішили відмінити відкриті торги на закупівлю код 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості ( крупи,борошно),усунути виявлені порушення та врахувати всі порушення в подальших закупівлях.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-13 17:59:59

Відповідь

Після розгляду питань, які виникли під час моніторингу тендерний комітет відповідно до а.2 п.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель вирішили відмінити відкриті торги на закупівлю код 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості ( крупи,борошно),усунути виявлені порушення та врахувати всі порушення в подальших закупівлях.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Після розгляду питань, які виникли під час моніторингу тендерний комітет відповідно до а.2 п.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель вирішили відмінити відкриті торги на закупівлю код 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості ( крупи,борошно),усунути порушення та врахувати всі порушення в подальших закупівлях.

2019-02-14 16:54:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Процедура закупівлі відмінена (протокол засідання тендерного комітету від 13.02.2019 №27)

2019-02-14 17:08:20

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ " 384 146,00
UAH з ПДВ
351 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство"Благодія-Центр" Черкаської міської громадської організації інвалідів "БЛАГОДІЯ" 446 718,00
UAH з ПДВ
351 414,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2019 14:44
Електронний підпис
01 лютого 2019 10:39
тенд. проп.1.png
01 лютого 2019 10:39
тенд проп 2.png
01 лютого 2019 10:39
проект дог 6.png
01 лютого 2019 10:39
проект дог 5.png
01 лютого 2019 10:39
проект дог 4.png
01 лютого 2019 10:39
проект дог 3.png
01 лютого 2019 10:39
проект дог 2.png
01 лютого 2019 10:39
проект дог 1.png
01 лютого 2019 10:39
посв.пшоно.png
01 лютого 2019 10:39
посв.крупа вівс..png
01 лютого 2019 10:39
посв. рис Укр.png
01 лютого 2019 10:39
Посв. перлова ячм..png
01 лютого 2019 10:39
посв. крупа ячм.png
01 лютого 2019 10:39
посв. крупа пшен..png
01 лютого 2019 10:39
посв. борошно.png
01 лютого 2019 10:39
дов техн.пок 3.png
01 лютого 2019 10:39
дов техн пок 2.png
01 лютого 2019 10:39
дов техн пок 1.png
01 лютого 2019 10:39
дов підв. ціни.png
01 лютого 2019 10:39
лист склад. прим..png
01 лютого 2019 10:39
лист пост др. парт..png
01 лютого 2019 10:39
ч2Закону.png
01 лютого 2019 10:39
п10Закону.png
01 лютого 2019 10:39
п6Закону.png
01 лютого 2019 10:39
п5закону.png
01 лютого 2019 10:39
п4Закону.png
01 лютого 2019 10:39
п2Закону.png
01 лютого 2019 10:39
дог.ор.авто4.png
01 лютого 2019 10:39
дог.ор.авто 3.png
01 лютого 2019 10:39
дог.ор.авто 2.png
01 лютого 2019 10:39
дог ор.авто 1.png
01 лютого 2019 10:39
дов. обладн..png
01 лютого 2019 10:39
Свідоцтво єдин.под.png
01 лютого 2019 10:39
Витяг2,2018.png
01 лютого 2019 10:39
Витяг 4,2018.png
01 лютого 2019 10:39
Витяг 3,.2018.png
01 лютого 2019 10:39
Витяг 1,2018.png
01 лютого 2019 10:39
Виписка2,2018.png
01 лютого 2019 10:39
Виписка 2018.png

Публічні документи

01 лютого 2019 15:50
Електронний підпис
01 лютого 2019 15:50
медична книжка_2.pdf
01 лютого 2019 15:50
медична книжка.pdf
01 лютого 2019 15:50
медична книжка_1.pdf
01 лютого 2019 15:50
до3.pdf
01 лютого 2019 15:50
до2.pdf
01 лютого 2019 15:50
до4.pdf
01 лютого 2019 15:50
до1.pdf
01 лютого 2019 15:50
до5.pdf
01 лютого 2019 15:50
ст 17.pdf
01 лютого 2019 15:50
кваліфікація.pdf
01 лютого 2019 15:50
відповідність.pdf
01 лютого 2019 15:50
тех.крупа.pdf
01 лютого 2019 15:50
тех.крупа_1.pdf
01 лютого 2019 15:50
цінова крупа.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ "

Підприємство"Благодія-Центр" Черкаської міської громадської організації інвалідів "БЛАГОДІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ "
#3418616296
Переможець 351 400,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 15:23

Документи

06 лютого 2019 15:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ "
#3418616296
351 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2019 15:23
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 лютого 2019 16:43
Коментар щодо відміни: Після розгляду питань, які виникли під час моніторингу тендерний комітет відповідно до а.2 п.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель вирішили відмінити відкриті торги на закупівлю код 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості ( крупи,борошно),усунути виявлені порушення.
Документи:
13 лютого 2019 16:43
Електронний підпис
13 лютого 2019 16:41
IMG_20190213_протокол борошно.jpg