Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Стеблівський психоневрологічний інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 03189724 |
Місцезнаходження: | 19451, Україна , Черкаська обл., смт. Стеблів, вул. Козацька, 34 |
Контактна особа: |
Віталій Залізняк +380973382551 intersteb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 11:46 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2019 11:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2019 11:23 |
Дод 5.docx | |
18 січня 2019 11:23 |
Дод 1.docx | |
18 січня 2019 11:23 |
Дод 3.docx | |
18 січня 2019 11:23 |
ТД крупи та борошно.docx | |
18 січня 2019 11:23 |
Дод 2.docx | |
18 січня 2019 11:23 |
Дод 4.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-11-000037 ● b3db48fa3b98411784c74b56437110bb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2019 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.02.2019 № 20
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Т.ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 11.02.2019 № 20
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2. UA-2019-01-18-000926-c, 18.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-11 16:36:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі продукції борошномельно-круп'яної промисловості (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-18-000926-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) чому під час оприлюднення оголошення для цієї процедури закупівлі не передбачена технічна можливість для подання учасниками тендерних пропозицій за окремими частинами предмета закупівлі (лотами), якщо згідно з тендерною документацією предмет закупівлі поділено на лоти (лот № 1 – крупи, лот № 2 – борошно);
2) чому в оголошенні про проведення відкритих торгів предмет закупівлі визначений за показником третьої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (15600000-4 — Продукція борошномельно-круп’яної промисловості, крохмалі та крохмалепродукти);
3) чому у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації міститься вимога щодо надання (завантаження в електронну систему закупівель) переможцем процедури у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, тендерної пропозиції (за формою, зазначеною у додатку 5 до цієї тендерної документації), приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, якщо вичерпний перелік документів, що подаються переможцем процедури закупівлі у вказаний вище строк, визначено в абз. 2 частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
4) чому згідно з вимогами додатку 2 до тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує 10 (десять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо відповідно до абз. 2 частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено інший строк для подання документів переможцем;
5) чому тендерна пропозиція ФОП «МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (код – 3418616296) не відхилена на підставі пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо:
- учасник не виконав умови пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо подання тендерної пропозиції з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та не завірив свою тендерну пропозицію електронним підписом (ЕП);
- на виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації ФОП «МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» шляхом надання довідки про добросовісне виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за встановленою формою та оригіналу або завіреної копії листа-відгуку (всіх листів-відгуків) від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначений (зазначені) в довідці;
- не надав інформацію згідно з вимогами додатку 3 до тендерної документації щодо наявності у працівників, які будуть залучені до постачання товару, особистих медичних книжок з результатами медичного обстеження та про те, що товар при поставці буде супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку товару (у передбачених законодавством випадках);
- на виконання вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації надав копії документів, що підтверджують якість та безпеку товару, видані на іншу фізичну особу-підприємця. Наприклад, посвідчення № 000002721 про якість крупи гречаної ядриці швидкорозварюваної від 02.10.2018 видане ФОП Діденко Сергій Миколайович, посвідчення про якість від 21.08.2018 № 204 на пшоно шліфоване першого сорту видане Діденку, посвідчення якості на крупу рисову Комоліно преміум від 09.10.201/ № 141 видане ПП Діденко; у посвідченні № 000987 від 25.01.2019 про якість крупи вівсяної одержувача не визначено. Крім того, посвідчення якості на крупу рисову Комоліно преміум від 09.10.201/ № 141 викладене російською мовою та переклад відсутній, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-13 16:34:54
Відповідь
Після розгляду питань, які виникли під час моніторингу тендерний комітет відповідно до а.2 п.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель вирішили відмінити відкриті торги на закупівлю код 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості ( крупи,борошно),усунути виявлені порушення та врахувати всі порушення в подальших закупівлях.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-13 17:59:59
Відповідь
Після розгляду питань, які виникли під час моніторингу тендерний комітет відповідно до а.2 п.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель вирішили відмінити відкриті торги на закупівлю код 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості ( крупи,борошно),усунути виявлені порушення та врахувати всі порушення в подальших закупівлях.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Після розгляду питань, які виникли під час моніторингу тендерний комітет відповідно до а.2 п.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель вирішили відмінити відкриті торги на закупівлю код 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості ( крупи,борошно),усунути порушення та врахувати всі порушення в подальших закупівлях.
2019-02-14 16:54:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Процедура закупівлі відмінена (протокол засідання тендерного комітету від 13.02.2019 №27)
2019-02-14 17:08:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ " |
384 146,00
UAH з ПДВ
|
351 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Підприємство"Благодія-Центр" Черкаської міської громадської організації інвалідів "БЛАГОДІЯ" |
446 718,00
UAH з ПДВ
|
351 414,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ " #3418616296 |
Переможець |
351 400,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 15:23
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 13 лютого 2019 16:43 |
Коментар щодо відміни: | Після розгляду питань, які виникли під час моніторингу тендерний комітет відповідно до а.2 п.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель вирішили відмінити відкриті торги на закупівлю код 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості ( крупи,борошно),усунути виявлені порушення. |
13 лютого 2019 16:43
|
Електронний підпис |
13 лютого 2019 16:41
|
IMG_20190213_протокол борошно.jpg |