Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка гальмівна типу Ф
Очікувана вартість
1 990 711,80 UAH
UA-2019-01-18-000585-c 7cd38e7f186f4fd3b46453f511a8861f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спільник Анна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Спільник Анна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 08 лютого 2019 14:08
Очікувана вартість: 1 990 711,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 907,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4081 шт
Колодка фосфориста для електропоїздів типу Ф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-18-000585-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 24 січня 2019 22:30
Внесення змін в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши тендерну документацію та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), просить Вас внести зміни в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме: В П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. викласти в наступній редакції: розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом: Для платників ПДВ: за наявності підписаного акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної, оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару. Не потрібно привязуватись до реєстрації податкової накладної. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Законом терміни. Ви отримали Товар, тому і розрахуйтесь за нього. В цьому ж ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, для неплатників ПДВ – в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної… Тому не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже в Вашому ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів не отримує нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Де логіка?! В. П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 7.2. За прострочення поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф в розмірі 0.1% від вартості непоставленого в строк Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення. Доповнити П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН слідуючими п.п. 1. У разі прострочення оплати Покупцем прийнятої партії Товару більше граничного строку оплати вказаного в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1., Постачальник має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати раніше поставленого Товару, повідомивши про це його у 10-ти денний строк, при цьому штрафні санкції до нього не застосовуються. 2. У разі подальшого невиконання зобов'язань по оплаті Товару Покупцем, Постачальник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця у 10-ти денний строк.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 07:47
Доброго дня.
Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2019-01-18-000585-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 25 січня 2019 14:57
Зміни до проекту договору про закупівлю
1. Не допускайте дискримінації платників ПДВ! Просимо Вас змінити умови розрахунків в Проекті Договору про закупівлю і викласти їх в наступній редакції: пункт 4.1. Оплата за отриману продукцію проводиться Замовником протягом 10 банківських днів після отримання Продукції. Днем отримання продукції вважати день підписання видаткової накладної обома Сторонами. Постачальник зобов’язаний скласти податкову накладну в день виникнення податкового зобов’язання, зареєструвати її у Єдиному реєстрі податкових накладних у строки передбачені законодавством та передати в електронному вигляді Замовнику.
2. Вирівняйте перекос між суттєвою відповідальністю Постачальника і копійчаною – Покупця.
2.1.Пропонуємо наступну редакцію пункту 7.2. За прострочення поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню в розмірі облікової ставки НБУ від суми недопоставленого товару за кожний день прострочення.
2.2. Додайте пункт 7.9. за яким Постачальник має право припинити постачання Товару через несплату Покупцем попередніх поставок в обумовлені терміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 12:41
Доброго дня.
Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Дякуємо за звернення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-18-000585-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:32706949
Дата подання: 25 лютого 2019 18:17
Скарга стосовно порушення процедури закупівлі
Скарга стосовно порушення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-01-18-000585-c
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2019 17:44
Рішення від 28.02.2019 № 2203 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 лютого 2019 17:44
Рішення від 18.03.2019 № 3008.pdf
Дата публікації: 21 березня 2019 20:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись частиною 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3008-р/пк-пз від 18.03.2019 р. зобов’язала скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "РКГруп" переможцем процедури закупівлі колодки гальмівної типу Ф, код ДК 021:2015 – 34630000-2 (частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху).
Дата виконання рішення замовником: 22 березня 2019 19:03
Номер скарги: UA-2019-01-18-000585-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ РКГруп, Код ЄДРПОУ:37769914
Дата подання: 01 квітня 2019 12:56
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 квітня 2019 18:15
Рішення від 04.04.2019 № 3972 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2019 18:15
Рішення від 22.04.2019 № 4893.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2019 20:40

Документи подані скаржником

25 лютого 2019 18:17
Скарга pdf
25 лютого 2019 18:17
Скарга
25 лютого 2019 18:17
Протокол відхилення
25 лютого 2019 18:17
Документ про оплату

Документи подані скаржником

01 квітня 2019 12:56
Платіжне доручення
01 квітня 2019 12:56
Скарга
01 квітня 2019 12:56
Малюнок ТОВ АЙЗЕНВЕРК
22 квітня 2019 11:46
Пояснення
22 квітня 2019 11:46
Пояснення
22 квітня 2019 11:46
Витяг
22 квітня 2019 11:46
Статистика

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА 1 988 263,20
UAH з ПДВ
1 988 263,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РКГруп 1 990 711,80
UAH з ПДВ
1 990 711,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 19:07
Довідка МВС
26 березня 2019 19:54
Довідка про банкрутство
26 березня 2019 19:54
Пропозиція
26 березня 2019 19:54
Довідка відомості в ЄДР
26 березня 2019 19:54
Довідка з податкової
07 лютого 2019 13:47
ЛЗ1 технічний опис.rar

Публічні документи

22 лютого 2019 12:22
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:19
Інформаційна довідка
22 лютого 2019 12:19
Довідка ДПІ
22 лютого 2019 12:19
Довідка МВС
22 лютого 2019 12:19
Довідка - підтвердження
21 лютого 2019 14:06
Електронний підпис
06 лютого 2019 12:17
Електронний підпис
06 лютого 2019 12:15
Тендерна пропоз.pdf
06 лютого 2019 12:15
Техніка .pdf
06 лютого 2019 12:15
Кваліфікація.pdf
06 лютого 2019 12:15
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА

ТОВ РКГруп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА
#32706949
Рішення скасоване 1 988 263,20
UAH з ПДВ
22 березня 2019 19:00
ТОВ РКГруп
#37769914
Рішення скасоване 1 990 711,80
UAH з ПДВ
22 березня 2019 19:00
ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА
#32706949
Переможець 1 988 263,20
UAH з ПДВ
22 березня 2019 19:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 19:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА
#32706949
1 988 263,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 12:13
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 13:56
Договір.pdf укладений
26 квітня 2019 13:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 травня 2019
Сума оплати за договором: 1 988 263,20
UAH (в тому числі ПДВ 331 377,20 UAH)