Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Колодка гальмівна типу Ф
Очікувана вартість
1 990 711,80 UAH
UA-2019-01-18-000585-c ● 7cd38e7f186f4fd3b46453f511a8861f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1 |
Контактна особа: |
Спільник Анна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2019 14:08 |
Очікувана вартість: | 1 990 711,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 907,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4081 шт
Колодка фосфориста для електропоїздів типу Ф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2019 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2019 17:26 |
1687280536 1123773456 Перелік змін до ТД (Колодка гальмівна типу Ф).docx | |
31 січня 2019 17:26 |
1687280536 1123773456 ТД (Колодка гальмівна типу Ф) із змінами.docx |
31 січня 2019 17:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2019 17:26 |
1687280536 1123773456 Перелік змін до ТД (Колодка гальмівна типу Ф).docx
|
|||
31 січня 2019 17:26 |
1687280536 1123773456 ТД (Колодка гальмівна типу Ф) із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-18-000585-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 24 січня 2019 22:30
Внесення змін в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши тендерну документацію та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), просить Вас внести зміни в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме: В П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. викласти в наступній редакції: розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом: Для платників ПДВ: за наявності підписаного акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної, оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару. Не потрібно привязуватись до реєстрації податкової накладної. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Законом терміни. Ви отримали Товар, тому і розрахуйтесь за нього. В цьому ж ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, для неплатників ПДВ – в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної… Тому не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже в Вашому ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів не отримує нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Де логіка?! В. П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 7.2. За прострочення поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф в розмірі 0.1% від вартості непоставленого в строк Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення. Доповнити П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН слідуючими п.п. 1. У разі прострочення оплати Покупцем прийнятої партії Товару більше граничного строку оплати вказаного в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1., Постачальник має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати раніше поставленого Товару, повідомивши про це його у 10-ти денний строк, при цьому штрафні санкції до нього не застосовуються. 2. У разі подальшого невиконання зобов'язань по оплаті Товару Покупцем, Постачальник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця у 10-ти денний строк.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 07:47
Доброго дня.
Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Дякуємо за звернення.
Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2019-01-18-000585-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 25 січня 2019 14:57
Зміни до проекту договору про закупівлю
1. Не допускайте дискримінації платників ПДВ! Просимо Вас змінити умови розрахунків в Проекті Договору про закупівлю і викласти їх в наступній редакції: пункт 4.1. Оплата за отриману продукцію проводиться Замовником протягом 10 банківських днів після отримання Продукції. Днем отримання продукції вважати день підписання видаткової накладної обома Сторонами. Постачальник зобов’язаний скласти податкову накладну в день виникнення податкового зобов’язання, зареєструвати її у Єдиному реєстрі податкових накладних у строки передбачені законодавством та передати в електронному вигляді Замовнику.
2. Вирівняйте перекос між суттєвою відповідальністю Постачальника і копійчаною – Покупця.
2.1.Пропонуємо наступну редакцію пункту 7.2. За прострочення поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню в розмірі облікової ставки НБУ від суми недопоставленого товару за кожний день прострочення.
2.2. Додайте пункт 7.9. за яким Постачальник має право припинити постачання Товару через несплату Покупцем попередніх поставок в обумовлені терміни.
Розгорнути
Згорнути
2. Вирівняйте перекос між суттєвою відповідальністю Постачальника і копійчаною – Покупця.
2.1.Пропонуємо наступну редакцію пункту 7.2. За прострочення поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню в розмірі облікової ставки НБУ від суми недопоставленого товару за кожний день прострочення.
2.2. Додайте пункт 7.9. за яким Постачальник має право припинити постачання Товару через несплату Покупцем попередніх поставок в обумовлені терміни.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 12:41
Доброго дня.
Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Дякуємо за звернення.
Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-01-18-000585-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:32706949
Дата подання: 25 лютого 2019 18:17
Дата подання: 25 лютого 2019 18:17
Скарга стосовно порушення процедури закупівлі
Скарга
стосовно порушення процедури закупівлі за оголошенням
UA-2019-01-18-000585-c
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2019 17:44
Рішення від 28.02.2019 № 2203 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 лютого 2019 17:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2019 № 3008.pdf
Дата публікації: 19 березня 2019 17:00
Рішення від 18.03.2019 № 3008.pdf
Дата публікації: 21 березня 2019 20:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись частиною 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3008-р/пк-пз від 18.03.2019 р. зобов’язала скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "РКГруп" переможцем процедури закупівлі колодки гальмівної типу Ф, код ДК 021:2015 – 34630000-2 (частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху).
Дата виконання рішення замовником: 22 березня 2019 19:03
Номер скарги: UA-2019-01-18-000585-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ РКГруп, Код ЄДРПОУ:37769914
Дата подання: 01 квітня 2019 12:56
Дата подання: 01 квітня 2019 12:56
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 квітня 2019 18:15
Рішення від 04.04.2019 № 3972 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2019 18:15
інформація про перенесення розгляду скарги UA-2019-01-18-000585-c.a4.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2019 19:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2019 № 4893.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2019 19:26
Рішення від 22.04.2019 № 4893.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2019 20:40
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА #32706949 |
Рішення скасоване |
1 988 263,20
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 19:00
|
ТОВ РКГруп #37769914 |
Рішення скасоване |
1 990 711,80
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 19:00
|
ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА #32706949 |
Переможець |
1 988 263,20
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 19:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2019 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2019 13:56
|
Договір.pdf | укладений |
26 квітня 2019 13:56
|