Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-01-18-000430-a 690578dac7ca49be85f517464938c567
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шмалюх Тетяна Володимирівна

+380966032504 22742@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Тульчинкомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 32097195
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Пестеля,67
Контактна особа: Шмалюх Тетяна Володимирівна
+380966032504
22742@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2019 12:23
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2019 12:23
Початок аукціону: 12 лютого 2019 11:48
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,33%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Тульчинська ОТГ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м.Тульчин, вул.Пестеля
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2019 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 12:25
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЕЛ.ЕНЕРГІЯ 1.doc
04 лютого 2019 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 12:25
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЕЛ.ЕНЕРГІЯ 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-31-000034 ● 6f36e0d37fc041088df669693361129c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019 15:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

31.01.2019 №5
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 31.01.2019 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-01-18-000430-a 18.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно протоколу №3 від 4.02.2019р відмінено закупівлю (ДК 021:2015 - 0931000-5) в зв'язку з помилками в тендерній документації.

2019-02-05 10:04:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів

2019-02-05 16:24:39

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 лютого 2019 16:03
Коментар щодо відміни: Помилки в тендерній документації
Документи:
04 лютого 2019 16:03
протокол