Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
604 110,00 UAH
UA-2019-01-18-000336-a 5c9b468887a74adfba69eb5550efddf4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2019 15:00
Очікувана вартість: 604 110,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7, Лот №8 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7, Лот №8 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

05 лютого 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 11:12
ТД_нова редакція.doc
05 лютого 2019 11:12
Перелік змін.docx
05 лютого 2019 11:11
ТД_з закресленими данними.doc
05 лютого 2019 11:11
проект дог дод 8.docx
18 січня 2019 11:34
Оголошення_.doc
05 лютого 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 11:12
ТД_нова редакція.doc
05 лютого 2019 11:12
Перелік змін.docx
05 лютого 2019 11:11
ТД_з закресленими данними.doc
18 січня 2019 11:34
ТД_5-19_Послуги з ТО РРО ПЗЗ.doc
05 лютого 2019 11:11
проект дог дод 8.docx
18 січня 2019 11:34
ПК Проект договору 2019.doc
18 січня 2019 11:34
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розмірів неустойки в Проекті договору
Дата подання: 24 січня 2019 19:19
Дата відповіді: 05 лютого 2019 11:12
Звертаємо увагу замовника, що Проектом договору передбачені серед іншого такі розміри неустойки для виконавця: «7.3.В разі неякісного надання послуг, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від ціни цього Договору та усуває недоліки за власний рахунок в термін, узгоджений з Замовником, але не більше 20 календарних днів. 7.4. За прострочення надання послуг передбаченими п. 6.1.1.2, 6.1.1.5, 6.1.1.6 Договору Виконавець сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1% вартості прострочених послуг за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять календарних днів Виконавець додатково сплачує штраф у розмірі 7% від ціни Договору. 7.8. За надання послуг неналежної якості Виконавець сплачує кінцевому одержувачу послуг Замовника штраф у розмірі 20% від вартості неякісно наданих послуг.». Таким чином, передбачено декілька штрафів за одне й те саме порушення, причому п. 7.3 Проекту договору передбачено штраф у розмірі 20% від ЦІНИ ДОГОВОРУ, тобто від вартості ТО всіх РРО за рік обслуговування за БУДЬ-ЯКЕ неякісне надання послуг. Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 3 Цивільного кодексу України загальними заса¬дами цивільного законодавства є справедливість, добросовісність та розумність. Відповідно до ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Таким чином, вимога щодо врахування принципу розумності є прямою вимогою закону до договору. Згідно з ч. 1 ст. 203 Цивільного кодексу України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства. Згідно з ч. 1 ст. 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання стороною (сторонами) в момент вчинення правочину вимог, встановлених частинами 1—3, 5, 6 ст. 203 цього Кодексу. Таким чином, недотримання принципу розумності при укладанні договору може бути підставою для визнання договору недійсним, щонайменше, в частині тих положень договору, які суперечать принципу розумності. Зокрема, сума неустойки (штрафу, пені), яка передбачається в договорі, має бути розумною. За таких обставин просимо надати обґрунтовану відповідь, чи є підстави (і які саме підстави) вважати наведені в Проекті договору розміри неустойки такими, що не суперечать принципу розумності. Чим пояснюється встановлення саме такого розміру неустойки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши звернення/вимогу повідомляємо про те що до тендерної документації будуть внесенні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-18-000336-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39834314
Дата подання: 24 січня 2019 19:31
Внести зміни до тендерної документації в частині зміни Проекту договору щодо приведення розміру неустойки у відповідність з принципом розумності.
Звертаємо увагу замовника, що Проектом договору передбачені серед іншого такі розміри неустойки для виконавця: «7.3.В разі неякісного надання послуг, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від ціни цього Договору та усуває недоліки за власний рахунок в термін, узгоджений з Замовником, але не більше 20 календарних днів. 7.4. За прострочення надання послуг передбаченими п. 6.1.1.2, 6.1.1.5, 6.1.1.6 Договору Виконавець сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1% вартості прострочених послуг за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять календарних днів Виконавець додатково сплачує штраф у розмірі 7% від ціни Договору. 7.8. За надання послуг неналежної якості Виконавець сплачує кінцевому одержувачу послуг Замовника штраф у розмірі 20% від вартості неякісно наданих послуг.». Таким чином, передбачено декілька штрафів за одне й те саме порушення, причому п. 7.3 Проекту договору передбачено штраф у розмірі 20% від ЦІНИ ДОГОВОРУ, тобто від вартості ТО всіх РРО за рік обслуговування за БУДЬ-ЯКЕ неякісне надання послуг. Згідно статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 3 Цивільного кодексу України загальними засадами цивільного законодавства є справедливість, добросовісність та розумність. Відповідно до ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Таким чином, вимога щодо врахування принципу розумності є прямою вимогою закону до договору. Згідно з ч. 1 ст. 203 Цивільного кодексу України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства. Згідно з ч. 1 ст. 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання стороною (сторонами) в момент вчинення правочину вимог, встановлених частинами 1—3, 5, 6 ст. 203 цього Кодексу. Таким чином, недотримання принципу розумності при укладанні договору може бути підставою для визнання договору недійсним, щонайменше, в частині тих положень договору, які суперечать принципу розумності. Зокрема, сума неустойки (штрафу, пені), яка передбачається в договорі, має бути розумною. Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до тендерної документації в частині зміни Проекту договору щодо приведення розміру неустойки у відповідність з принципом розумності.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 лютого 2019 11:13
Розглянувши звернення/вимогу повідомляємо про те що до тендерної документації будуть внесенні зміни.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 260,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 42,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 лютого 2019 11:52
Закінчення: 13 лютого 2019 12:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2019 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС" 3 960,00
UAH з ПДВ
3 960,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале приватне виробничо-впроваджувальне підприємство "ТЕХНОСЕРВІС-2" 4 249,08
UAH з ПДВ
4 249,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2019 12:00
Лист - згода.pdf
04 лютого 2019 12:00
Лист - захист довкілля.pdf
04 лютого 2019 12:00
Відгук.PDF
04 лютого 2019 12:00
Виписка з держ реєстру.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 12:10
Інф.учас..pdf
01 лютого 2019 12:10
Ц.пропозиція.pdf
01 лютого 2019 12:10
техн.-Юнісістем.pdf
01 лютого 2019 12:10
6.pdf
01 лютого 2019 12:10
5.pdf
01 лютого 2019 12:10
3.pdf
01 лютого 2019 12:10
2.pdf
01 лютого 2019 12:10
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС"

Мале приватне виробничо-впроваджувальне підприємство "ТЕХНОСЕРВІС-2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС"
#39834314
Переможець 3 960,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 08:59

Документи

21 березня 2019 08:58
Електронний підпис
21 березня 2019 08:58
Протокол.docx
21 березня 2019 08:58
Намір.docx
21 березня 2019 08:54
Електронний підпис
21 березня 2019 08:54
Протокол перенос.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 08:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС"
#39834314
3 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2019 08:58
Електронний підпис
21 березня 2019 08:58
Протокол.docx
21 березня 2019 08:58
Намір.docx
21 березня 2019 08:54
Електронний підпис
21 березня 2019 08:54
Протокол перенос.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 11:23
Звіт Дог. РРО.docx укладений
27 лютого 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 18:27
Скановане0026.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 18:27
3. Повідомлення про внесення змін до договору (РРО) (2).doc зміни до договору
28 грудня 2019 18:27
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2019 14:51
Додоткова_РРО_уцоп_уз-цл 19244ю_08 04 19 (1).PDF зміни до договору
10 квітня 2019 14:51
Повідомлення про внесення змін до договору (1) (1).docx зміни до договору
10 квітня 2019 14:51
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 11:43
договір узцл 19244.pdf укладений
09 квітня 2019 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" : п. 1, п. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до п. 3.2, 4.5, Додатку №2 та Додатку №3 договору (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), сума договору після змін становить 3240,00 грн.;
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19244/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19244/ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: п. 3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін до пунктів Договору 3.2, 6.1.1.4, 11.1, 14.4, Додатку №3 Договору «Вартість послуг з технічного обслуговування РРО для виробничого підрозділу Український центр по обслуговуванню пасажирів на залізничному транспорті філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця», Додатку №2 Договору «Калькуляція вартості послуг з технічного обслуговування 1-го РРО в місяць», розділу 15 «Місце знаходження та банківські реквізити сторін», збільшення суми договору 360,00 грн. без ПДВ, продовження терміну дії договору до 31.01.2020 року.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19244/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-19244/Ю/Д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 3 600,00
UAH