Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
604 110,00 UAH
UA-2019-01-18-000336-a ● 5c9b468887a74adfba69eb5550efddf4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 604 110,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7, Лот №8 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7, Лот №8 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
05 лютого 2019 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2019 11:12 |
ТД_нова редакція.doc | |
05 лютого 2019 11:12 |
Перелік змін.docx | |
05 лютого 2019 11:11 |
ТД_з закресленими данними.doc | |
05 лютого 2019 11:11 |
проект дог дод 8.docx | |
18 січня 2019 11:34 |
Оголошення_.doc |
05 лютого 2019 11:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 лютого 2019 11:12 |
ТД_нова редакція.doc
|
|||
05 лютого 2019 11:12 |
Перелік змін.docx
|
|||
05 лютого 2019 11:11 |
ТД_з закресленими данними.doc
|
|||
05 лютого 2019 11:11 |
проект дог дод 8.docx
|
|||
18 січня 2019 11:34 |
Оголошення_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо розмірів неустойки в Проекті договору
Дата подання: 24 січня 2019 19:19
Дата відповіді: 05 лютого 2019 11:12
Звертаємо увагу замовника, що Проектом договору передбачені серед іншого такі розміри неустойки для виконавця: «7.3.В разі неякісного надання послуг, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від ціни цього Договору та усуває недоліки за власний рахунок в термін, узгоджений з Замовником, але не більше 20 календарних днів. 7.4. За прострочення надання послуг передбаченими п. 6.1.1.2, 6.1.1.5, 6.1.1.6 Договору Виконавець сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1% вартості прострочених послуг за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять календарних днів Виконавець додатково сплачує штраф у розмірі 7% від ціни Договору. 7.8. За надання послуг неналежної якості Виконавець сплачує кінцевому одержувачу послуг Замовника штраф у розмірі 20% від вартості неякісно наданих послуг.». Таким чином, передбачено декілька штрафів за одне й те саме порушення, причому п. 7.3 Проекту договору передбачено штраф у розмірі 20% від ЦІНИ ДОГОВОРУ, тобто від вартості ТО всіх РРО за рік обслуговування за БУДЬ-ЯКЕ неякісне надання послуг. Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 3 Цивільного кодексу України загальними заса¬дами цивільного законодавства є справедливість, добросовісність та розумність. Відповідно до ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Таким чином, вимога щодо врахування принципу розумності є прямою вимогою закону до договору. Згідно з ч. 1 ст. 203 Цивільного кодексу України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства. Згідно з ч. 1 ст. 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання стороною (сторонами) в момент вчинення правочину вимог, встановлених частинами 1—3, 5, 6 ст. 203 цього Кодексу. Таким чином, недотримання принципу розумності при укладанні договору може бути підставою для визнання договору недійсним, щонайменше, в частині тих положень договору, які суперечать принципу розумності. Зокрема, сума неустойки (штрафу, пені), яка передбачається в договорі, має бути розумною. За таких обставин просимо надати обґрунтовану відповідь, чи є підстави (і які саме підстави) вважати наведені в Проекті договору розміри неустойки такими, що не суперечать принципу розумності. Чим пояснюється встановлення саме такого розміру неустойки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши звернення/вимогу повідомляємо про те що до тендерної документації будуть внесенні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-18-000336-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39834314
Дата подання: 24 січня 2019 19:31
Внести зміни до тендерної документації в частині зміни Проекту договору щодо приведення розміру неустойки у відповідність з принципом розумності.
Звертаємо увагу замовника, що Проектом договору передбачені серед іншого такі розміри неустойки для виконавця: «7.3.В разі неякісного надання послуг, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від ціни цього Договору та усуває недоліки за власний рахунок в термін, узгоджений з Замовником, але не більше 20 календарних днів. 7.4. За прострочення надання послуг передбаченими п. 6.1.1.2, 6.1.1.5, 6.1.1.6 Договору Виконавець сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1% вартості прострочених послуг за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять календарних днів Виконавець додатково сплачує штраф у розмірі 7% від ціни Договору. 7.8. За надання послуг неналежної якості Виконавець сплачує кінцевому одержувачу послуг Замовника штраф у розмірі 20% від вартості неякісно наданих послуг.». Таким чином, передбачено декілька штрафів за одне й те саме порушення, причому п. 7.3 Проекту договору передбачено штраф у розмірі 20% від ЦІНИ ДОГОВОРУ, тобто від вартості ТО всіх РРО за рік обслуговування за БУДЬ-ЯКЕ неякісне надання послуг. Згідно статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 3 Цивільного кодексу України загальними засадами цивільного законодавства є справедливість, добросовісність та розумність. Відповідно до ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Таким чином, вимога щодо врахування принципу розумності є прямою вимогою закону до договору. Згідно з ч. 1 ст. 203 Цивільного кодексу України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства. Згідно з ч. 1 ст. 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання стороною (сторонами) в момент вчинення правочину вимог, встановлених частинами 1—3, 5, 6 ст. 203 цього Кодексу. Таким чином, недотримання принципу розумності при укладанні договору може бути підставою для визнання договору недійсним, щонайменше, в частині тих положень договору, які суперечать принципу розумності. Зокрема, сума неустойки (штрафу, пені), яка передбачається в договорі, має бути розумною. Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до тендерної документації в частині зміни Проекту договору щодо приведення розміру неустойки у відповідність з принципом розумності.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 лютого 2019 11:13
Розглянувши звернення/вимогу повідомляємо про те що до тендерної документації будуть внесенні зміни.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 260,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 42,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2019 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС" |
3 960,00
UAH з ПДВ
|
3 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Мале приватне виробничо-впроваджувальне підприємство "ТЕХНОСЕРВІС-2" |
4 249,08
UAH з ПДВ
|
4 249,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС" #39834314 |
Переможець |
3 960,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 08:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 11:23
|
Звіт Дог. РРО.docx | укладений |
27 лютого 2020 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 18:27
|
Скановане0026.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 18:27
|
3. Повідомлення про внесення змін до договору (РРО) (2).doc | зміни до договору |
28 грудня 2019 18:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2019 14:51
|
Додоткова_РРО_уцоп_уз-цл 19244ю_08 04 19 (1).PDF | зміни до договору |
10 квітня 2019 14:51
|
Повідомлення про внесення змін до договору (1) (1).docx | зміни до договору |
10 квітня 2019 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2019 11:43
|
договір узцл 19244.pdf | укладений |
09 квітня 2019 11:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" : п. 1, п. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до п. 3.2, 4.5, Додатку №2 та Додатку №3 договору (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), сума договору після змін становить 3240,00 грн.; |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-19244/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | уз/цл-19244/ю |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: п. 3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін до пунктів Договору 3.2, 6.1.1.4, 11.1, 14.4, Додатку №3 Договору «Вартість послуг з технічного обслуговування РРО для виробничого підрозділу Український центр по обслуговуванню пасажирів на залізничному транспорті філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця», Додатку №2 Договору «Калькуляція вартості послуг з технічного обслуговування 1-го РРО в місяць», розділу 15 «Місце знаходження та банківські реквізити сторін», збільшення суми договору 360,00 грн. без ПДВ, продовження терміну дії договору до 31.01.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-19244/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ-19244/Ю/Д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |