Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги - Код ДК 021:2015-79710000-4 (Охоронні послуги).
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2019-01-18-000304-a 2b65c2c1987849c392bf97bbb8dd255e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Василець Тетяна Петрівна

kmcrpm4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР РЕПРОДУКТИВНОЇ ТА ПЕРИНАТАЛЬНОЇ МЕДИЦИНИ
Код ЄДРПОУ: 02124976
Місцезнаходження: 04210, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА, будинок 16
Контактна особа: Василець Тетяна Петрівна
kmcrpm4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 січня 2019 13:28
Початок аукціону: 28 січня 2019 13:28
Очікувана вартість: 43 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Охоронні послуги - Код ДК 021:2015-79710000-4 (Охоронні послуги).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, місто Київ, м.Київ, Оболонський район, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вогнепальна зброя
Дата подання: 22 січня 2019 16:25
Дата відповіді: 22 січня 2019 17:59
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що зважаючи на обставини та складну криміногенну ситуацію, ми вважаємо за необхідне укладення договірних відносин на виїзд та реагування на тривожні сповіщення, виявлення і затримання правопорушників з метою забезпечення надійної охорони нашого об’єкту лише суб’єктом охоронної діяльності, який має в наявності табельну бойову вогнепальну зброю, а також наділений на законодавчому рівні правами та повноваженнями на застосування владних функцій щодо правопорушників оскільки вважаємо наш об’єкт важливим.
Сертифікат відповідності
Дата подання: 22 січня 2019 16:26
Дата відповіді: 22 січня 2019 17:59
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) «В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою надання якісних та надійних послуг Замовник має право вимагати в Учасника відповідні документи, що підтверджують якість надання таких послуг. Наша організація хоче бачити надійного надавача послуг охорони, який має широкий спектр з надання таких послуг. Відповідність охоронної організації а також його пункту централізованого спостереження критеріям вказаного Сертифікату забезпечить якість надання послуг з охорони нашого об’єкту.
15 років досвід
Дата подання: 22 січня 2019 16:26
Дата відповіді: 22 січня 2019 17:59
Дана вимога дискримінує всіх учасників. З юридичної точки зору навіть органи поліції не мають досвіду 15 років, оскільки ЗУ "Про нацполіцію" прийняли в 2015 році. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни!
Відповідь: Ми вважаємо, що охоронне підприємство, яке працює у галузі з надання послуг охорони більше 15 років, має досить значний досвід роботи з підприємствами різних форм власності та такими, де встановлені різноманітні прилади охоронної сигналізації, що дає їм можливість на професійному рівні здійснювати як обслуговування цього обладнання так і забезпечувати своєчасне та якісне реагування на тривожні сигнали.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 33 000,00
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в м. Києві 42 840,00
UAH з ПДВ
42 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2019 19:42
Електронний підпис
23 січня 2019 19:22
транспорт.pdf
23 січня 2019 19:22
технічні вимоги.pdf
23 січня 2019 19:22
Статут.pdf
23 січня 2019 19:22
Сертифікат ISO.pdf
23 січня 2019 19:22
про субпідряд.pdf
23 січня 2019 19:22
Ліцензія.pdf
23 січня 2019 19:22
квал-ційні док-ти.pdf
23 січня 2019 19:22
довідка 4-ОПП.pdf
23 січня 2019 19:22
Відгук.pdf
23 січня 2019 19:22
витяг ПДВ.pdf
23 січня 2019 19:22
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

24 січня 2019 15:43
Вiдповiднiсть 2.pdf
24 січня 2019 15:43
Вiдповiднiсть 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

Управління поліції охорони в м. Києві

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Відхилено 33 000,00
UAH з ПДВ
29 січня 2019 10:06
Управління поліції охорони в м. Києві
#40109147
Переможець 42 840,00
UAH з ПДВ
30 січня 2019 11:58

Документи

29 січня 2019 10:06
Протокол № 17.pdf

Документи

30 січня 2019 11:58
Протокол №19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2019 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в м. Києві
#40109147
42 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2019 11:58
Протокол №19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
УПО.pdf укладений
11 лютого 2019 14:00