Послуги спостереження за пожежною автоматикою та технічне обслуговування обладнання системи пожежної сигналізації
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-01-18-000182-b 42f0428e2415497180720bb319696c59
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління праці та соціального захисту населення Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрпції
Код ЄДРПОУ: 37485511
Вебсайт замовника: http://www.e-tender.biz/#/createProfilewww.e-tender.biz
Місцезнаходження замовника: 03186, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, просп. Повітрофлотський, 40
Контактна особа замовника: Кубарська Наталія Іванівна
380442073905
kubarska@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2019 12:00
Початок аукціону: 23 січня 2019 12:15
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Послуги спостереження за пожежною автоматикою та технічне обслуговування обладнання системи пожежної сигналізації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спостереження за пожежною автоматикою та технічне обслуговування обладнання системи пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03186, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 січня 2019 09:48
Оголошення послуг пожежної сигналізації (обслугов.).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги носять дискримінаційний характер
Дата подання: 18 січня 2019 11:42
Дата відповіді: 18 січня 2019 12:31
Доброго дня. Згідно Ліцензійних умов затверджених ПКМУ № 852 на надання послуг Спостереження та обслуговування систем пожежної сигналізації достатньо 3 осб ( 1 керівник,1 електромонтер, 1 налагоджувальник. Ваша вимога "6. Учасник надає належно завірені копії свідоцтва керівників робіт ( не менше двох) та виконавців робіт (не менше чотирьох) про проходження спеціального навчання за відповідною програмою з виконання робіт та надання послуг діяльності протипожежного призначення, які будуть задіяні в технічному обслуговуванні систем протипожежного захисту." , ностить дискримінаційний характер та звужує коло потенційних постачальників послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема передбачено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Оскільки, предметом даної закупівлі є послуги, що мають за своїми властивостями спеціалізований характер, з метою підтвердження кваліфікації учасників застосовується критерій, який обумовлений специфікою діяльності замовника, якісними та кількісних характеристиками предмету закупівлі, і покликаний забезпечити належний рівень послуг, що відповідає вимогам законодавства та умовам, що звичайно ставляться до таких послуг.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 18 січня 2019 15:12
Дата відповіді: 18 січня 2019 16:27
вимогам законодавства та умовам, що звичайно ставляться до таких послуг є Ліцензійні умови затверджені Постановою КМУ № 852 Поясніть що специфічного є внаданні послуг на вашому обєкті що вимагає відхилення від норм Ліцензійних умов та кількості працівників згідно них? Також просимо надати перелік обєктів на який ви посилаєтесь в п 4 Додатку 2 "ДОКУМЕНТИ, ЩО НАДАЄ УЧАСНИК ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ВИМОГ." 4. Довідка про можливість організації щомісячного технічного обслуговування систем пожежної сигналізації згідно переліку об'єктів Замовника;
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація закупівлі, не вимагає в учасників відхилення від ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення № 852 від 23 листопада 2016 року, а навпаки передбачає відповідність учасника зазначеним ліцензійним умовам, що має бути підтверджено відповідною ліцензією на здійснення господарської діяльності.
Проте, ліцензійні умови визначають лише мінімальну кількість працівників відповідної кваліфікації, необхідних для здобуття ліцензії. Таким чином, наявність працівників відповідної кваліфікації у більшій кількості, ніж мінімально визначена ліцензійними умовами, жодним чином не суперечить відповідним ліцензійним умовам та не порушує права учасників закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 14 400,00
UAH з ПДВ
14 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СБ "Статус" 18 000,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2019 18:12
sign.p7s
21 січня 2019 18:11
технічне.pdf
21 січня 2019 18:11
Статут.pdf
21 січня 2019 18:11
роботи на висоті.pdf
21 січня 2019 18:11
Пропозиція.pdf
21 січня 2019 18:11
проект.pdf
21 січня 2019 18:11
Медичні книжки.pdf
21 січня 2019 18:11
Ліцензія.pdf
21 січня 2019 18:11
Керівник робіт.pdf
21 січня 2019 18:11
Інженер з ПБ.pdf
21 січня 2019 18:11
згоди.pdf
21 січня 2019 18:11
відгук 3.pdf
21 січня 2019 18:11
Відгук 2.pdf
21 січня 2019 18:11
відгук 1.pdf
21 січня 2019 18:11
витяг ПДВ.pdf
21 січня 2019 18:11
витяг єдр.pdf
21 січня 2019 18:11
аналогічні 2 шт..pdf
21 січня 2019 18:11
Аналогічний 3.pdf

Публічні документи

21 січня 2019 12:25
Регистрация_пульта.jpg
21 січня 2019 12:25
Сертификат Орлан нов.pdf
21 січня 2019 12:25
Сертифікат_9001.pdf
21 січня 2019 12:25
Договор ДСО.pdf
21 січня 2019 12:25
ДовідкаДоговора.pdf
21 січня 2019 12:25
Договір Жукова, 10.pdf
21 січня 2019 12:25
Штатний (1).pdf
21 січня 2019 12:25
фінансовий_звіт_.pdf
21 січня 2019 12:25
Трудові.pdf
21 січня 2019 12:25
Обучение2.pdf
21 січня 2019 12:25
Обучение1.pdf
21 січня 2019 12:25
Наказ2.pdf
21 січня 2019 12:25
Наказ1.pdf
21 січня 2019 12:25
Медицина катастроф.jpg
21 січня 2019 12:25
Лист згода.pdf
21 січня 2019 12:25
Допуск1000в2.pdf
21 січня 2019 12:25
Допуск1000в.pdf
21 січня 2019 12:25
Дозвола.pdf
21 січня 2019 12:25
Дозвіл_рація.pdf
21 січня 2019 12:25
Дозвіл 98.pdf
21 січня 2019 12:25
Договор_110_УДЦР.pdf
21 січня 2019 12:25
Договір Жукова, 10.pdf
21 січня 2019 12:25
Довідки_корупція_.pdf
21 січня 2019 12:25
Довідка_в_військомат.pdf
21 січня 2019 12:25
Декларація висота.pdf
21 січня 2019 12:25
ВитягПравила.pdf
21 січня 2019 12:25
20.12 Тех паспорта.pdf
21 січня 2019 12:25
3.Посвідчення 1000В.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 14 400,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 11:45

Документи

25 січня 2019 11:43
протокол 4.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
14 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2019 11:43
протокол 4.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
договір № 19.PDF укладений
07 лютого 2019 10:20
sign.p7s укладений
26 грудня 2019 10:17
sign.p7s зміни до договору
12 лютого 2019 10:08
ду № 1.PDF зміни до договору
12 лютого 2019 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Початковий договір передбачав обслуговування протягом 12 місяців (2019 року). Фактично організація-переможець аукціону взяла на себе зобов'язання 07.02.2019 року (акт б/н від 07.02.2019 прийому-передачі обладнання у користування - комутатор).
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 942,86
UAH (в тому числі ПДВ 2 157,14 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку