Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 1т, в с. Нерубайське Біляївського району - будівництво
Очікувана вартість
8 323 404,40 UAH
UA-2019-01-17-003132-c ec780ae3df3b463db196f6ebd59192c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Нотєвський

+380487148508 andnot1974@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Андрій Нотєвський
+380487148508
andnot1974@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 14:22
Очікувана вартість: 8 323 404,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 1т, в с. Нерубайське Біляївського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67661, Україна, Одеська область, с. Нерубайське, Центральна, 1т
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 квітня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання документів
Дата подання: 21 січня 2019 17:09
Дата відповіді: 22 січня 2019 11:59
Відповідно до Тендерної документації Учасник має надати інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, переліку обладнання без зазначення вартості окремих складових робіт. Так, Учасником надається Перелік та обсяги робіт, перелік обладнання, меблів та інвентарю згідно з Додатком № 3, без зазначення вартості окремих складових робіт та переліку обладнання, меблів та інвентарю. - відомості про матеріальні ресурси: матеріали, вироби і конструкції, та технічні ресурси: будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт, у відповідності до інформації, наведеної у Додатку № 3 В якій саме формі потрібно надати цей документ? Чи можливе надання одного документу, який буде містити інформацію про роботи, обладнання, перелік механзмів, машин, обладнання, меблів тощо або по кожному пункту потрібне надання окремих документів? Чи буде відповідати вимогам Замовника надання завізованого на кожній сторінці Технічного завдання, або потрібно додаткові дані у відповідності до Договірної ціни (механізми, обладнання, тощо)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 6, розділу ІІІ тендерної документації інформацію про перелік та обсяги робіт, переліку обладнання та відомості про матеріальні ресурси: матеріали, вироби і конструкції, та технічні ресурси: будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт необхідно подавати у вигляді окремих документів. Відомості про матеріальні ресурси (матеріали, вироби і конструкції, та технічні ресурси: будівельні машини і механізми) повинно надавати у формі згідно з додатком Д ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. У складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, переліку обладнання без зазначення вартості окремих складових робіт потрібно надати шляхом підписання кожної сторінки та з відбитком печатки (у разі наявності).
Інформація про матеріальні ресурсі
Дата подання: 21 січня 2019 17:15
Дата відповіді: 22 січня 2019 11:59
Відповідно до ТД, Учасник має надати інформацію в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота). Що саме має містити такий документ: гарантію Учасника використовувати якісні матеріали, що відповідають вимогам замовника, чи перелік матеріалів з вказанням їх параметрів у частині зносостійкості, строку служби, тощо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 6, розділу ІІІ тендерної документації учасник має надати у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі (у вигляді довідки) про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота), у якій учасник гарантує використання при виконанні робіт якісних матеріалів.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-17-003132-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП Роднік, Код ЄДРПОУ:30323216
Дата подання: 18 лютого 2019 12:25
Скарга на рішення тендерного комітету про визнання переможцем та невідхилення пропозиції іншого учасника
Підстави подання скарги Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ було проведено відкриті торги ID ec780ae3df3b463db196f6ebd59192c2, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-17-003132-c на закупівлю «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 1т, в с. Нерубайське Біляївського району - будівництво» (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013; назва за кодом ДК 021:2015 - 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень). Аукціон відбувся 04.02.2019 року. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій участь в закупівлі прийняли чотири учасники: 1) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТРІЙ"; 2) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕГ МРІЙ"; 3) ПП «РОДНІК»; 4) ТОВ "МЕГАБУД-БК". Згідно протоколу № 8/1 від 08.02.2019р. Замовник визнав переможцем процедури закупівлі ПП «БЕРЕГ МРІЙ» та прийняв рішення по намір укласти договір з цим підприємством. Того ж дня, 08.02.2019 року, Замовником було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з цим підприємством. Вважаємо, що Замовник безпідставно та необґрунтовано визнав переможцем закупівлі ПП «БЕРЕГ МРІЙ», оскільки тендерна пропозиція останнього не відповідала кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації. Крім цього, ПП «БЕЕГІ МРІЙ», як переможець процедури закупівлі, не надало впродовж встановленого терміну всі документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що зобов’язувало Замовника відхилити його пропозицію на підставі п.2 ч.1 ст. 30 Закону та стягнути в дохід бюджету забезпечення тендерної пропозиції, проте цього зроблено не було. Обґрунтування наявності порушених прав Згідно преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» «метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції». Стаття 3 Закону встановлює принципи здійснення закупівель, серед яких, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскаржуваними рішенням Замовник в порушення ст. 30 Закону протиправно визнав переможцем учасника, пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. Такий вибірковий підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозиції учасників, порушує права нашого підприємства. ПП «Роднік», приймаючи участь у закупівлі, має право розраховувати на те, що дії Замовника будуть відповідати обов’язковим для всіх вимогам Закону. За результатами аукціону пропозиція Скаржника є наступною за пропозицією ПП «БЕРЕГ МРІЙ», і якби Замовник відповідно до вимог Закону та тендерної документації відхилив пропозицію цього учасника, то наступною розглядалася б пропозиція нашого підприємства, за результатами чого могло бути прийнято рішення про намір укласти договір зі Скаржником. Обґрунтування незаконності рішення Замовника та фактичні обставини, що це підтверджують І Невідповідність пропозиції ПП «БЕРЕГ МРІЙ» кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації 1. Згідно п. 3.1. Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники мали надати у тому числі наступні документи: - довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)*, укладеного укладених) учасником у попередній рік (попередні роки) та виконаного учасником у повному обсязі, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), складена і заповнена за формою, наведеною у Таблиці № 3. - оригінал зазначеного договору (договорів), - оригінал чи копію акту (актів) готовності об’єкта (об’єктів) до експлуатації, - оригіналом позитивного відгука (відгуків) від замовника (замовників) про виконання робіт учасником щодо якості виконаних робіт, своєчасності їх виконання. Відгук (відгуки) повинен (повинні) бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, найменування об’єкту за договором, клас наслідків (відповідальності), до якого віднесено цей об’єкт (відповідно до статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»). ПП «БЕРЕГ МРІЙ» не виконало цих положень Документації, надані ним документи не відповідають зазначеним вимогам з огляду на наступне: 1.1. Довідка № 32 від 31.01.2019р. про наявність досвіду виконання аналогічного договору складена за формою Таблиці 3, проте заповнена не повністю. У колонці 4 учасник мав зазначити у тому числі «код за ЄДРПОУ Замовника», однак не зробив цього. У колонці 5 учасник мав зазначити у тому числі «контактні телефони організації замовника», проте знову ж таки не зробив цього. Отже надана довідка заповнена не у повному обсязі, що не відповідає вимогам документації. 1.2. Учасник надав у якості аналогічного договір на виконання будівельних робіт № 26-11/2018 від 26.11.2018р., відповідно до умов якого: - п. 2.2 цього договору «початок та закінчення робіт визначається календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору», - п. 3.1. «договірна ціна робіт визначається на основі відомості об’ємів робіт, що є невід’ємною частиною Договору…», - п.20.3. «додатки до Договору: Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни. Додаток № 2 – Договірна ціна, кошторисна документація. Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт». Однак жодного за наведений додатків ПП «БЕРЕГ МРІЙ» не надав. Усталена практика Органу оскарження свідчить, що ненадання додатків до договору, які є його невід’ємною частиною свідчить про ненадання учасником відповідного договору. Таким чином ПП «БЕРЕГ МРІЙ» не виконало вимоги документації про надання оригіналу аналогічного договору. Крім цього, наданий учасником аналогічний договір також викликає багато запитань, зокрема: Згідно п. 18.2. Договору «договір набуває чинності з моменту його укладення та діє до 31 грудня 2018 року». У відповідності до п. 2.4 «строки виконання робіт можуть змінюватись із внесенням відповідних змін до Договору…». При цьому більша частина актів, що додані ПП «БЕРЕГ МРІЙ» до договору, була складена за лютий 2019 року, тобто вже після закінчення строку дії договору, при цьому жодної зміни чи додаткової угоди до Договору, як це передбачено п. 2.4., учасником надано не було, що є ще одним підтвердженням того, що учасником надано договір не в повному обсязі. Також не зрозуміло, яким чином учасник зміг скласти Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору 31.01.2019р., коли акти виконаних робіт по договору були складені за лютий 2019 року. Звертаємо також увагу, що відгук замовник за цим договором надав учаснику 01.02.2019р., а подання тендерної пропозиції відбулось 02.02.2019р., при цьому учасник більшу частину робіт виконав у лютому 2019 року… 1.3. ПП «БЕРЕГ МРІЙ» не надало акту готовності об’єкта до експлуатації (чи будь-якого аналогу цього документу). 1.4. Нарешті, наданий ПП «БЕРЕГ МРІЙ» відгук від замовника № 01.02.2019р. № 126-02-16 не містить у собі відомостей про клас наслідків (відповідальності), до якого віднесено цей об’єкт (відповідно до статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»), хоча вищенаведеними вимогами документації була чітко передбачена така необхідність. Таким чином, пропозиція ПП «БЕРЕГ МРІЙ» не відповідає такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 2. У додатку № 1 Замовник встановив перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно п. 1.1. Додатку 1 до ТД «для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних у Таблиці 1, до довідки додаються: - оригінали або копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції); - наявність у учасника власного автотранспорту підтверджується оригіналом (оригіналами) або копією (копіями) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів); - наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена оригіналом (оригіналами) або копією (копіями) договору (договорів) оренди або оригіналом (оригіналами) чи копією (копіями) договору (договорів) про надання послуг з транспортування (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції)». 2.1. ПП «БЕРЕГ МРІЙ» надало Довідку № 3 від 24.01.2019р. про наявність відповідного обладнання та матеріально технічної бази, в якій зазначив 31 одиницю машин та механізмів. При цьому, в якості підтвердження наявності власних механізмів під №№ 4 – 24 учасник надав «інвентарні картки обліку основних засобів», що не передбачено умовами тендерної документації, а тому не могло бути прийнятим Замовником як належне підтвердження наявності відповідних механізмів. 2.2. Крім цього, для підтвердження залучення на умовах оренди транспортних засобів, зазначених у довідці під №№ 2, 3, учасник надав договір оренди, який є нікчемним (недійсним в силу закону), а тому не підтверджує наявність орендних відносин відповідної техніки. Так, учасник надав договір оренди машин та механізмів від 01.04.2018р., укладений з фізичною особою Діденко Людмилою Василівною. Вказаний договір укладений у простій письмовій формі без нотаріального посвідчення. При цьому, згідно ч.2 ст. 799 Цивільного кодексу України «договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню». У відповідності до ч.1 ст. 220 Цивільного кодексу України «у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним». Частина 2 ст. 215 ЦК України визначає, що «недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається». Згідно ч.1 ст. 216 ЦК України «недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю». Отже, учасник не підтвердив залучення на умовах оренди транспортних засобів, зазначених у довідці під №№ 2,3, оскільки наданий договір оренди є нікчемним та не створює правовідносин оренди. 3. Згідно п.2 Додатку 1 до Тендерної документації учасники мали надати наступні документи:  довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів - Таблиця № 2. Згідно примітки до таблиці № 2 вона «подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації». Таким чином, учасники повинні заповнити довідку повністю і можуть доповнити її за своїм бажанням, До довідки обов’язково надається:  оригінал або копія розпорядчого документу про затвердження штатного розпису та копія штатного розпису;  копії витягів з трудових книжок, що свідчать про наявність трудових відносин між учасником та працівником;  копії трудових угод (якщо такі мають місце бути) з працівниками, зазначеними в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. Згідно примітки до форми Довідки (таблиця 2) зазначено, що «* Якщо працівник працює за сумісництвом, після визначення посади у дужках зазначається: «(сум.)» ПП «БЕРЕГ МРІЙ» не виконало зазначених положень Документації, надані ним документи не відповідають зазначеним вимогам з огляду на наступне: 3.1. У колонці 4 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно було вказати щодо кожного працівника «освіту», «спеціальність», «професію». В порушення цієї вимоги ПП «БЕРЕГ МРІЙ» щодо працівників під №№ 1, 4, 5, 10-17 не зазначені вся необхідна інформація: відсутня або «освіта», або «спеціальність», або «професія». 3.2. У довідці під № 8 вказано, що на підприємстві є «головний інженер» Бурлак Сергій Вікторович. Проте, згідно наданого штатного розкладу на підприємстві відсутня така посада, як «головний інженер», а згідно копії наказу про прийняття на роботу та копії витягу з трудової книжки Бурлак Сергій Вікторович займає посаду «виконавець робіт». 3.3. Під № 2 у Довідці зазначений головний інженер проекту Копач В’ячеслав Володимирович, який згідно наказу про прийняття на роботу працює за сумісництвом. Проте у довідці ПП «БЕРЕГ МРІЙ» в порушення вищенаведених вимог документації не зазначило, що вказаний працівник працює за сумісництвом (відсутнє позначення : «(сум.)» після визначення посади). Також щодо цього працівника учасником не надано ані копію витягу з трудової книжки, ані копію трудової угоди, ані цивільно-правового договору тощо. 4. Згідно ч.1 Розділу ІІІ Документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу». У відповідності до п. 6 Додатку 7 до Тендерної документації учасники мали надати «оригінал ліцензії на провадження господарської діяльності зі створення об’єктів архітектури» В порушення наведених умов Документації ПП «БЕРЕГ МРІЙ» надано копію ліцензії ДАБІ України від 10.04.2018р. (файл статутні документи підприємства.pdf сторінки 23, 24), що мало мати наслідком відхилення пропозиції цього Учасника. 5. Згідно п.6 Розділу ІІІ Документації «для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:… 3) інформацію в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота)». На виконання вказаного положення Документації ПП «БЕРЕГ МРІЙ» надав лист № 5 від 24.01.2019р., в якому, однак, немає жодного слова про «зносостійкість та термін служби» матеріалів, що не відповідає умовам Документації. 6. Учасники мали надати документ «Відомості про учасника» згідно Додатку № 5 до Документації. У п.5 наведеної форми Відомостей учасники мали зазначити «систему оподаткування (на загальних підставах, спрощена система оподаткування тощо)» та «відсоткову ставку». Учасник надав такі Відомості під № 7 від 24.01.2019р. (сторінка 5 файлу «Кваліфікаційні довідки.pdf»), в яких зазначив, що знаходиться на спрощеній системі оподаткування за ставкою 18%. Водночас, по-перше, Податковим кодексом України не передбачено ставки 18% під час перебування платника податків на спрощеній системі оподаткування. По-друге, згідно п. 136.1. ст. 136 Податкового кодексу України 18% - це ставка податку на прибутку підприємств для тих підприємств, які сплачують податки на загальних підставах (підприємства, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування взагалі не сплачують податок на прибуток підприємств) Ну і по-третє: згідно даних Реєстру платників єдиного податку, який ведеться Державною фіскальною службою України (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/edpod), ПП «БЕРЕГ МРІЙ» дійсно у минулому перебував на спрощеній системі оподаткування за ставкою 3%, проте був виключений з цього реєстру (перестав знаходитись на спрощеній системі оподаткування) 01.01.2018 року. Отже ПП «БЕРЕГ МРІЙ» надало недостовірну інформацію у Відомостях про учасника. З огляду на викладене, Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію ПП «БЕРЕГ МРІ», проте в порушення вимог ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не зробив цього. ІІ. Ненадання ПП «БЕРЕГ МРІЙ», як переможцем, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». У відповідності до ч.3 ст. 17 Закону «спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі». Отже Закон надає виключні повноваження визначати спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною 2 ст. 17 Закону, саме Замовнику. Відповідно до ч.5 Розділу ІІІ ТД «переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 5 або 6 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону, а саме:… 3) оригінал довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДФС України, яка повинна бути дійсною на дату її подання замовнику… Документи, визначені у цьому пункті, подаються переможцем торгів шляхом завантаження переможцем цих документів в електронному вигляді через електронну систему закупівель…» При цьому ПП «БЕРЕГ МРІЙ» після визначення його переможцем завантажив через електронну систему закупівлі не оригінал, а фотографію копії довідки про відсутність заборгованості з податків та зборів. Якість цієї копії є вкрай поганою та не дозволяє навіть її повністю прочитати. У будь-якому разі, ПП «БЕРЕГ МРІЙ» не надало оригіналу довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів, а отже – не надало у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Згідно ч.3 Розділу ІІІ Документації «забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:… - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону». У відповідності до ч.2 ст. 30 Закону «замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 2) переможець: не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону». Таким чином, навіть якщо на мить припустити, що пропозиція ПП «БЕРЕГ МРІЙ» відповідала вимогам документації та Замовник вправі був визнавати переможцем це підприємство, у наступному (після спливу 5-денного строку) Замовник у будь-якому разі повинен був відхилити пропозицію цього учасника та стягнути в дохід бюджету суму забезпечення тендерної пропозиції, проте чомусь не зробив цього. Враховуючи вищезазначене та керуючись ст.ст. 3, 18, 30 Закону України “Про публічні закупівлі” ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БЕРЕГ МРІЙ» та зобов’язати Замовника відхилити пропозицію цього учасника. Додатки: - докази внесення плати за подання скарги. З повагою, Директор ПП «РОДНІК» Дехтярьов І.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Знайдена юридична помилка
Дата: 20 лютого 2019 10:11
Рішення від 21.02.2019 № 1894.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2019 19:53

Документи подані скаржником

18 лютого 2019 12:29
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

21 лютого 2019 19:53
Рішення від 21.02.2019 № 1894.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТРІЙ" 8 200 024,00
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕГ МРІЙ" 8 099 996,00
UAH з ПДВ
7 099 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Роднік 8 323 306,72
UAH з ПДВ
7 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАБУД-БК" 7 989 499,20
UAH з ПДВ
7 989 499,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 17:12
Електронний підпис
01 лютого 2019 17:11
Тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2019 17:11
кошторис.rar
01 лютого 2019 17:11
45.imd
01 лютого 2019 17:11
статутні документи.pdf

Публічні документи

12 лютого 2019 20:58
Електронний підпис
12 лютого 2019 20:57
МВД.jpg
12 лютого 2019 20:57
ст. 17.pdf
12 лютого 2019 20:57
податкова.jpg
02 лютого 2019 13:22
Електронний підпис
02 лютого 2019 13:21
ЦП.pdf
02 лютого 2019 13:21
Технічне завдання.pdf
02 лютого 2019 13:21
статистична довідка.pdf
02 лютого 2019 13:21
працівники.pdf
02 лютого 2019 13:21
Лицензия_1.zip
02 лютого 2019 13:21
кошторис 2.pdf
02 лютого 2019 13:21
кошторис 1.pdf
02 лютого 2019 13:21
довідка з банку 2.pdf
02 лютого 2019 13:21
довідка з банку 1.pdf
02 лютого 2019 13:21
гарантия 8392.zip
02 лютого 2019 13:20
57.imd

Публічні документи

01 лютого 2019 23:41
Електронний підпис
01 лютого 2019 23:37
ЛокКош215_216ДефАкт.pdf
01 лютого 2019 23:37
ЛокКош214ДефАкт.pdf
01 лютого 2019 23:37
ЛокКош213ДефАкт.pdf
01 лютого 2019 23:36
ЛокКош212ДефАкт.pdf
01 лютого 2019 23:36
ДоговірнаЦіна.pdf
01 лютого 2019 23:36
ДефАкт.pdf
01 лютого 2019 23:36
ТендФорПропоз.pdf
01 лютого 2019 23:36
Довідка п. 2 ст 17.pdf
01 лютого 2019 23:36
ДеклПроГотДоЕкспл.pdf
01 лютого 2019 23:36
ІнфПроЗалучСубпідр.pdf
01 лютого 2019 23:36
ВідПроСубп.pdf
01 лютого 2019 23:36
ЛистВідгук.pdf
01 лютого 2019 23:36
КБ2 КБ3 119.pdf
01 лютого 2019 23:36
ДоговірПроект.pdf
01 лютого 2019 23:36
КБ2 КБ3 85.pdf
01 лютого 2019 23:36
КБ2 КБ3 74.pdf
01 лютого 2019 23:36
КБ2 КБ3 42.pdf
01 лютого 2019 23:36
КБ2 КБ 3 27.pdf
01 лютого 2019 23:36
КБ3 26.pdf
01 лютого 2019 23:36
КБ2КБ3 6.pdf
01 лютого 2019 23:36
КБ2КЬ3 6.pdf
01 лютого 2019 23:36
КБ2 КБ3 138.pdf
01 лютого 2019 23:36
КБ2 КБ3 118.pdf
01 лютого 2019 23:36
ДовідкаБенефіціар.pdf
01 лютого 2019 23:36
КБ2 КБ3 95.pdf
01 лютого 2019 23:36
КБ2 КБ3 90.pdf
01 лютого 2019 23:36
ДовідкаСт17загальна.pdf
01 лютого 2019 23:36
КБ2 КБ3 89.pdf
01 лютого 2019 23:36
КБ2 26.pdf
01 лютого 2019 23:36
додатки до дог. 19-12.pdf
01 лютого 2019 23:36
ДовідкаПоясн п. 5 ст 17.pdf
01 лютого 2019 23:36
Договір 19-12.pdf
01 лютого 2019 23:36
ДовідкаП10ч1ст17.pdf
01 лютого 2019 23:36
ДЦ_ЛС_15-11.pdf
01 лютого 2019 23:36
Довідка п. 4 ст 17.pdf
01 лютого 2019 23:36
Довідка п. 3 ст 17.pdf
01 лютого 2019 23:36
ДЦ 15-11.pdf
01 лютого 2019 23:36
Договір підряду 15-11.pdf
01 лютого 2019 23:36
додатки до дог. 16-12.pdf
01 лютого 2019 23:36
Договір 16-12.pdf
01 лютого 2019 23:36
додатки до дог.13-04.pdf
01 лютого 2019 23:36
Договір 13-04.pdf
01 лютого 2019 23:36
Додатки до дог.12-04.pdf
01 лютого 2019 23:36
ТехПаспорт.pdf
01 лютого 2019 23:36
Договір 12-04.pdf
01 лютого 2019 23:36
ДогМатТехБаз.pdf
01 лютого 2019 23:36
ДовідПроОбладнМатБаз.pdf
01 лютого 2019 23:36
ШтатнийРозкладНаказ.pdf
01 лютого 2019 23:36
ДовідПроДосвід.pdf
01 лютого 2019 23:36
ЦПХтополенкоВВ.pdf
01 лютого 2019 23:36
ТехПаспорт2.pdf
01 лютого 2019 23:36
ЦПХтітовДВ.pdf
01 лютого 2019 23:36
ЦПХтельміновІІ.pdf
01 лютого 2019 23:36
ЦПХсмоковСП.pdf
01 лютого 2019 23:36
ЦПХсітніковКВ.pdf
01 лютого 2019 23:36
ЦПХплатоноваЛС.pdf
01 лютого 2019 23:36
ЦПхМакедонськийМФ.pdf
01 лютого 2019 23:36
ЦПХКусайкоСО.pdf
01 лютого 2019 23:36
ЦПХкоробкоДО.pdf
01 лютого 2019 23:36
ЦПХкалніньшАЯ.pdf
01 лютого 2019 23:36
ЦПХЕрьомінВВ.pdf
01 лютого 2019 23:36
ЦПХдеркачОС.pdf
01 лютого 2019 23:35
ЦПХДаскаловАІ.pdf
01 лютого 2019 23:35
ЦПХбулатСА.pdf
01 лютого 2019 23:35
ЦПХбакуровОО.pdf
01 лютого 2019 23:35
ЦПХбабакСП.pdf
01 лютого 2019 23:35
ДовідПроПрацівн.pdf
01 лютого 2019 23:35
ВитягДженковаМІ.pdf
01 лютого 2019 23:35
ВитягДехтярьовІВ.pdf
01 лютого 2019 23:35
Ліцензія та додаток.pdf
01 лютого 2019 23:35
Відомості статистика.pdf
01 лютого 2019 23:35
НаказПротоколНаДирек.pdf
01 лютого 2019 23:35
Дозвіл охорона праці2.pdf
01 лютого 2019 23:35
Дозвіл охорона праці.pdf
01 лютого 2019 23:35
Свідоцтво ПДВ.pdf
01 лютого 2019 23:35
Статут Родник.pdf

Публічні документи

02 лютого 2019 16:54
Електронний підпис
02 лютого 2019 16:52
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТРІЙ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕГ МРІЙ"

ПП Роднік

ТОВ "МЕГАБУД-БК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТРІЙ"
#33088149
Відхилено 6 000 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 13:10
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕГ МРІЙ"
#34904926
Переможець 7 099 999,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 14:29

Документи

08 лютого 2019 13:10
Електронний підпис
08 лютого 2019 13:05
Нерубайське АТРІЙ.pdf

Документи

08 лютого 2019 14:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕГ МРІЙ"
#34904926
7 099 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2019 14:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 16:40
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 16:40
Договір №5 ДУ №2 від 17.08.2020.PDF зміни до договору
17 серпня 2020 16:39
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 11:31
Договір №5 ДУ №1 від 13.08.2020.PDF зміни до договору
13 серпня 2020 11:30
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:08
ДУ 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:06
ДУ.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:05
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 20:16
ДУ 3а до Договору 5_Нерубайське.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 20:15
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2019 16:14
ду №3 дог 5.PDF зміни до договору
11 червня 2019 16:12
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2019 16:54
ду №2 дог. 5.PDF зміни до договору
10 травня 2019 16:52
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2019 17:27
ду №1 дог. 5.PDF зміни до договору
19 квітня 2019 17:26
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 13:16
договір №5 від 25.02.2019.PDF укладений
26 лютого 2019 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.23 Бюджетного кодексу України, ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Фінансування на 2019 рік у сумі 7 099 999,00 грн. з них: 10% співфінансування у сумі – 709 999,90 (Сімсот дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 90 копійок) гривень з рахунку №35426149005967, МФО 828011, ГУ ДКСУ м.Одеса та 90% фінансування за рахунок субвенції у сумі - 6 389 999,10 (Шість мільйонів триста вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 10 копійок) гривень з рахунку №35425149705967 МФО 828011 ГУ ДКСУ м.Одеса. 3. Внести зміни до розділу X договору, та продовжити термін дії договору до 31 травня 2019 року, а саме викласти п.10.1 в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.05.2019 року та до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань». 4. Внести зміни до розділу XIII договору, а саме реквізити «Підрядника» доповнити наступним: Виключити рахунки №2600405356953, ПАО КБ «Приватбанк» МФО 328704. Включити рахунки:№26000197561 ПАТ «МТБ Банк», МФО 328168. Усі інші умови договору №5 від 25 лютого 2019 року залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5 від 25.02.2019 р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2019 рік у сумі 7 099 999,00 грн. з них:10% співфінансування у сумі – 709 999,90 (Сімсот дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 90 копійок) гривень з рахунку №35426149005967, МФО 828011, ГУ ДКСУ м.Одеса та 90% фінансування за рахунок субвенції у сумі - 6 389 999,10 (Шість мільйонів триста вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 10 копійок) гривень з рахунку №35422149805967 МФО 828011 ГУ ДКСУ м.Одеса. Внести зміни до розділу X договору, та продовжити термін дії договору до 31 травня 2019 року, а саме викласти п.10.1 в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.05.2019 року та до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань». Внести зміни до розділу XIII договору, а саме реквізити «Підрядника» доповнити наступним: Виключити рахунки №2600405356953, ПАО КБ «Приватбанк» МФО 328704. Включити рахунки:№26000197561 ПАТ «МТБ Банк», МФО 328168.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5 від 25.02.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу X договору, та продовжити термін дії договору до 31 серпня 2019 року, а саме викласти п.10.1 в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.08.2019 року та до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5 від 25.02.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 №941-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року №913-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік» зі змінами та ст.23 Бюджетного кодексу України, ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Фінансування на 2019 рік у сумі - 7 099 999,00 (Сім мільйонів дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок) гривень в т.ч. ПДВ – 1 108 637,33 (Один мільйон сто вісім тисяч шістсот тридцять сім гривень 33 копійки) гривень. 2. Внести зміни в п.3.1 розділу III «Ціна договору» та викласти в наступній редакції: Ціна договору становить 7 099 999,00 гривень (Сім мільйонів дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок) з них передбачено 90% фінансування за рахунок субвенції державного бюджету та коштів місцевого бюджету у сумі – 6 168 999,00 (Шість мільйонів сто шістдесят вісім тисяч девятсот девяносто девять гривень 00 копійок) гривень та співфінансування відповідно постанові КМУ №983 у сумі 931 000,00 гривень за рахунок коштів співфінансування з місцевого бюджету. 3. Внести зміни до розділу X договору, та продовжити термін дії договору до 31 грудня 2019 року, а саме викласти п.10.1 в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року та до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань». Усі інші умови договору №5 від 25 лютого 2019 року залишаються без змін. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках та набирає чинності з моменту підписання сторонами. Додатки до даної Додаткової угоди є невід’ємною частиною: 1) Додаток №1 – «Календарний графік виконання робіт»; 2) Додаток №2 – «План фінансування робіт».
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та додатків до нього до 31.10.2020 року. Зміна реквізитів підрядника.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п.6.1. р.VI "Порядок здійснення оплати", зміни в Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт", зміни в Додаток №3 "План фінансування робіт", зміни в Розділ XIII "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Анулювання додаткової угоди №1, внесення змін в п.6.1. р.VІ "Порядок здійснення оплати", Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт", Додаток №3 "План фінансування робіт", р.ХІІІ "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 22 квітня 2019
Сума оплати за договором: 7 099 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 145 178,16 UAH)