Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо)
Очікувана вартість
1 864 700,00 UAH
UA-2019-01-17-002684-c cc4b90d3d3a84619967fe792c719ca8c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмільниккомунсервіс КП

+380433822551 32505648zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Хмільниккомунсервіс""
Код ЄДРПОУ: 32505648
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, Вул. Пушкіна, 107 А
Контактна особа: Хмільниккомунсервіс КП
+380433822551
32505648zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 13:56
Очікувана вартість: 1 864 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 647,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60200 літр
Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, місто Хмільник, вулиця Пушкіна,107 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 16:36
ТД Нафта і дистиляти 2019 КП.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-15-000038 ● 3f80bfc1c45840d0889ec4d7cb7b1f85
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019 18:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

15.07.2019 №37
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2019 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-01-17-002684-c 17.01.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-17 09:31:56

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі нафти і дистилятів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-17-002684-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
З яких підстав укладено додаткові угоди від 25 лютого 2019 року №1, від 27 травня 2019 року №2, від 03 червня 2019 року №3, від 12 червня 2019 року №4 до договору про закупівлю товарів від 25 лютого 2019 року №ПММ2019, якими збільшено (зменшено) ціну за одиницю товару та зазначити обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-18 16:10:40

пояснення

Доброго дня. У відповідь на Ваш запит надаємо наступні пояснення: додаткова угода №1 від 25.02.2019р. до договору №ПММ2019 від 25.02.2019р. була ук.ладена щодо розмежування сум оплати за договором за бюджетні кошти та за власні кошти підприємства. Додаткові угоди №2 від 27.05.2019р., №3 від 03.06.2019р., №4 від 12.06.2019р. були укладені через зміну ціни одиниці товару не більше ніж на 10 відсотків через коливання ціни такого товару на ринку на підставі Експертних висновків Вінницької торгово-промислової палати. Копії висновків додаються-6 арк.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 липня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хмільникагротехсервіс 1 365 990,00
UAH з ПДВ
1 287 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Назарет Транс 1 479 100,00
UAH з ПДВ
1 290 406,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1 516 700,00
UAH з ПДВ
1 516 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 15:17
Електронний підпис
06 лютого 2019 15:10
Тендерна пропозиція
06 лютого 2019 15:10
Довідки
01 лютого 2019 12:36
Електронний підпис
01 лютого 2019 12:33
статут.pdf
01 лютого 2019 12:33
витяг з ЄДР.pdf
01 лютого 2019 12:33
витяг ЄДРПОУ 2 ст..jpg
01 лютого 2019 12:33
витяг ЄДРПОУ 1 ст..jpg
01 лютого 2019 12:33
про ліцензування.pdf
01 лютого 2019 12:33
довідка про СТ 17.pdf
01 лютого 2019 12:33
довідка про санкції.pdf
01 лютого 2019 12:33
лист-згода.pdf
01 лютого 2019 12:33
сертифікати.pdf
01 лютого 2019 12:33
про підпис.pdf
01 лютого 2019 12:33
наказ.jpeg
01 лютого 2019 12:33
іпн директора.jpg
01 лютого 2019 12:33
паспорт 2 ст.jpg
01 лютого 2019 12:33
паспорт 1 ст.jpg
01 лютого 2019 12:33
лист-відгук.pdf
01 лютого 2019 12:33
довідка про АЗС.pdf
01 лютого 2019 12:33
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 січня 2019 16:18
Електронний підпис
24 січня 2019 09:43
Сертифікати Комун.pdf

Публічні документи

02 лютого 2019 13:19
проект договору.pdf
02 лютого 2019 13:19
ЦП.pdf
02 лютого 2019 13:19
Отзыв.pdf
02 лютого 2019 13:19
довідка_МВС.pdf
02 лютого 2019 13:19
технічні вимоги.pdf
02 лютого 2019 13:19
Справка_ГНИ_ЛТ_20190125.pdf
02 лютого 2019 13:19
Установчі документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хмільникагротехсервіс

ТОВ Назарет Транс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Хмільникагротехсервіс
#33625908
Переможець 1 287 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 14:48

Документи

06 лютого 2019 14:48
Електронний підпис
06 лютого 2019 14:46
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Хмільникагротехсервіс
#33625908
1 287 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2019 14:48
Електронний підпис
06 лютого 2019 14:46
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:11
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 14:50
4пмм.pdf зміни до договору
14 червня 2019 14:48
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2019 13:40
Дод у.pdf зміни до договору
05 червня 2019 13:39
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2019 11:29
пальне.pdf зміни до договору
30 травня 2019 11:24
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2019 15:37
Агротехсервіс.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 15:22
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 08:45
Агротехсервіс.pdf укладений
25 лютого 2019 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розподіл суми договору на планові джерела фінансування.
Номер договору про закупівлю: ПММ2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ПММ2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПММ2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ПММ2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПММ2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ПММ2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПММ2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ПММ2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 225 013,53
UAH (в тому числі ПДВ 204 168,92 UAH)