Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання приміщень
Очікувана вартість
229 109,10 UAH
UA-2019-01-17-002668-c 95c94fe8f1354abaa8ef2b2aa0aeda05
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Волкошевич

+380977131452 koreck22r@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Корецьке об'єднане управління Пенсійного фонду України Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 40375260
Місцезнаходження: 34700, Україна , Рівненська обл., м. Корець, вул. Старомонастирська, буд. 8
Контактна особа: Світлана Волкошевич
+380977131452
koreck22r@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до ч. 1 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), переговорна процедура закупівлі — це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
29.11.2018 та 26.12.2018 оголошувалась закупівля: Послуги з прибирання приміщень за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 – Послуги з прибирання. Відкриті торги (UA-2018-11-29-002164-c, UA-2018-12-26-002940-b) були двічі відмінені 26.12.2018 та 11.01.2019 на підставі абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із поданням для участі у закупівлі менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 17:44
Оскарження наміру укласти договір: 28 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34700, Україна, Рівненська область, м.Корець, Старомонастирська,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35400, Україна, Рівненська область, смт.Гоща, Незалежності,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35800, Україна, Рівненська область, м.Остріг, проспект Незалежності,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

17 січня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 16:35
002.jpg
17 січня 2019 16:35
003.jpg
17 січня 2019 16:35
004.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФКОМУНСЕРВІС"
#38212330
Переможець 229 109,10
UAH
17 січня 2019 17:44

Документи

17 січня 2019 17:44
Електронний підпис
17 січня 2019 17:41
004.jpg
17 січня 2019 17:41
002.jpg
17 січня 2019 17:41
003.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2019 17:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФКОМУНСЕРВІС"
#38212330
229 109,10
UAH
Документи

Документи

17 січня 2019 17:44
Електронний підпис
17 січня 2019 17:41
004.jpg
17 січня 2019 17:41
002.jpg
17 січня 2019 17:41
003.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 17:12
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 17:11
ПрибиранняКорецьВартість (1).PDF зміни до договору
03 лютого 2020 17:06
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 18:09
ПрибиранняКорецьВартість.PDF зміни до договору
02 січня 2020 18:08
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:42
профкомунсервіс 3.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 17:40
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:53
профкомунсервіс1.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 16:52
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 17:00
КорецьДодатУгола.PDF зміни до договору
22 листопада 2019 16:59
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2019 16:59
ЗміниДоговірКорець.pdf зміни до договору
07 червня 2019 16:58
Електронний підпис укладений
31 січня 2019 10:03
011.jpg укладений
31 січня 2019 09:38
010.jpg укладений
31 січня 2019 09:38
009.jpg укладений
31 січня 2019 09:38
008.jpg укладений
31 січня 2019 09:38
007.jpg укладений
31 січня 2019 09:37
006.jpg укладений
31 січня 2019 09:37
005.jpg укладений
31 січня 2019 09:37
004.jpg укладений
31 січня 2019 09:37
003.jpg укладений
31 січня 2019 09:37
002.jpg укладений
31 січня 2019 09:37
001.jpg укладений
31 січня 2019 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постановою КМУ від 22.08.2018 №628 Корецьке об'єднане управління реорганізовано шляхом приєднання до головного управління ПФУ в Рівненській області.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 104
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна рахунків у формат IBAN
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 385
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію Договору до 31.01.2020 року
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 530
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії договору до 31.01.2020 року
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 530
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 249 937,20
UAH