Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Міське управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04011733 |
Місцезнаходження: | 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А |
Контактна особа: |
Наталя Євгенівна Оберемок +380675277337 mariupoluks@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2019 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 14:33 |
Очікувана вартість: | 45 271 243,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 226 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 226000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
умови розрахунків: | 10% |
оплата за фактом виконання робіт: | 10% |
передплата 30%: | 0% |
17 січня 2019 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2019 16:25 |
Технічне завдання.docx | |
17 січня 2019 16:25 |
Тендерна документація.doc | |
17 січня 2019 16:25 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-21-000037 ● 57bdaf3cd8484295a82d84325fb7a67a
- Статус: вирішено ● Дата: 26 квітня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2019 10:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2019 № 81
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-01-17-002597-c 17.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
По зауваженням моніторингу щодо закупівлі робіт по об'єкту «Реконструкція будівлі акушерського корпусу комунального закладу «Пологовий будинок №2» на вул. Пашковського, 36 у Лівобережному районі м. Маріуполя» повідомляємо наступне. Згідно зауваження щодо терміну дії забезпечення тендерної пропозиції, повідомляємо, що зауваження прийнято і в наступних тендерних документаціях буде враховано. Відносно вимоги замовника про завантаження документів, передбачених п. 8.1, 8.2, п.9-17, а також п.8.3-8.6 п.8, які надаються учасником протягом 1 робочого дня, з дня проведення аукціону / з дня отримання відповідної вимоги по електронній пошті учасника, наводимо наступні аргументи. За результатами аукціону, сума договірної ціни та всі її складові розрахунки змінюються, і замовнику необхідно перевірити всю складову частину розрахунків договірної ціни на відповідність технічного завдання по співвідношенню до заявленої ціни. Щодо вимог з надання листів у довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17, повідомляємо, що тендерною документацією, а саме п.3 розділу 5 передбачено, в яких випадках замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. Даним розділом перелічені всі пункти передбачені частиною першою та другою ст. 17. Додатком №3 тендерної документації передбачена зведена довідка про відповідність вимогам ст. 17 Закону та критеріям оцінки, яку повинен надати учасник. Довідка містить п.2, п.3, п.4, п.10 частини 1, та частину 2 ст. 17 Закону. В будь якому разі, переможець закупівлі, у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.2,3,5,6 та 8 ч.1 ст. 17. В подальшому, при наступному оголошенні торгів, зобов'язуємося врахувати в тендерній документації, інформацію про відсутність підстав визначених у ч.1 та 2 ст. 17, що надається в довільній формі.
2019-04-15 11:50:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Порушення не усунуто
2019-04-24 17:49:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг" |
41 988 000,00
UAH з ПДВ
|
41 988 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1111111111 | 37 789 200 | Документи |
ТОВ Укрбудконстракшн |
45 050 000,00
UAH з ПДВ
|
43 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1111111111 | 39 150 000 | Документи |
Товаристо з обмеженою відповідальністю "Промислово-будівельна компанія "Стройка" |
44 580 360,00
UAH з ПДВ
|
44 580 360,00
UAH з ПДВ
|
1 | 44 580 360 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СФЕРАПЛЮС" |
45 270 012,00
UAH з ПДВ
|
45 270 012,00
UAH з ПДВ
|
1 | 45 270 012 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг" #30735742 |
Переможець |
41 988 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2019 13:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2019 08:58
|
Додаткова угода №2 від 22.04.2019.pdf | укладений |
03 травня 2019 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2019 10:53
|
Додаткова угода №2 від 22.04.2019282.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2019 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2019 14:10
|
Додадкова угода №1від 03.04.2019р.249.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2019 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 11:07
|
План фінансування.pdf | укладений |
11 березня 2019 11:06
|
Графік виконання робіт.pdf | укладений |
11 березня 2019 11:06
|
Протокол щодо уточнення строку виконання робіт.pdf | укладений |
11 березня 2019 11:06
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
11 березня 2019 11:06
|
Договір №31 2019 від 11.03.2019.pdf | укладений |
11 березня 2019 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт договору 10.1 в наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 31/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 31/2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутність фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 31/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 31/2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |