Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Реконструкція будівлі акушерського корпусу комунального закладу "Пологовий будинок №2" на вул. Пашковського, 36 у Лівобережному районі м. Маріуполя"
Очікувана вартість
45 271 243,00 UAH
UA-2019-01-17-002597-c 57942fb95072426e969c1d9ac59ca5fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Євгенівна Оберемок

+380675277337 mariupoluks@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міське управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Наталя Євгенівна Оберемок
+380675277337
mariupoluks@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 14:33
Очікувана вартість: 45 271 243,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 226 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 226000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Реконструкція будівлі акушерського корпусу комунального закладу "Пологовий будинок №2" на вул. Пашковського, 36 у Лівобережному районі м. Маріуполя"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Пашковського, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
умови розрахунків: 10%
оплата за фактом виконання робіт: 10%
передплата 30%: 0%
17 січня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 16:25
Технічне завдання.docx
17 січня 2019 16:25
Тендерна документація.doc
17 січня 2019 16:25
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розмір заробітної плати
Дата подання: 18 січня 2019 09:50
Дата відповіді: 18 січня 2019 09:58
Який розмір заробітної плати врахувати при розрахунку договірної ціни
Відповідь: Доброго дня! Перегляньте передостанню сторінку технічного завдання. Рівень середньомісячної зарплати відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 і становить 8500 грн.
Вид договірної ціни
Дата подання: 18 січня 2019 09:51
Дата відповіді: 18 січня 2019 09:58
Договірна ціна тверда чи дінамічна
Відповідь: Договірна ціна повинна бути твердою
Питання щодо застосування коефіціетів
Дата подання: 18 січня 2019 09:54
Дата відповіді: 18 січня 2019 11:05
Чи буде експлуатуватись будівля під час виконання будівельних робіт?Чи можно застосовувати при розрахунку договірної ціна коефіцієнт 1,2?
Відповідь: Проектом передбачено повне відселення з будівлі
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000037 ● 57bdaf3cd8484295a82d84325fb7a67a
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 квітня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019 10:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2019 № 81

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-01-17-002597-c 17.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

По зауваженням моніторингу щодо закупівлі робіт по об'єкту «Реконструкція будівлі акушерського корпусу комунального закладу «Пологовий будинок №2» на вул. Пашковського, 36 у Лівобережному районі м. Маріуполя» повідомляємо наступне. Згідно зауваження щодо терміну дії забезпечення тендерної пропозиції, повідомляємо, що зауваження прийнято і в наступних тендерних документаціях буде враховано. Відносно вимоги замовника про завантаження документів, передбачених п. 8.1, 8.2, п.9-17, а також п.8.3-8.6 п.8, які надаються учасником протягом 1 робочого дня, з дня проведення аукціону / з дня отримання відповідної вимоги по електронній пошті учасника, наводимо наступні аргументи. За результатами аукціону, сума договірної ціни та всі її складові розрахунки змінюються, і замовнику необхідно перевірити всю складову частину розрахунків договірної ціни на відповідність технічного завдання по співвідношенню до заявленої ціни. Щодо вимог з надання листів у довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17, повідомляємо, що тендерною документацією, а саме п.3 розділу 5 передбачено, в яких випадках замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. Даним розділом перелічені всі пункти передбачені частиною першою та другою ст. 17. Додатком №3 тендерної документації передбачена зведена довідка про відповідність вимогам ст. 17 Закону та критеріям оцінки, яку повинен надати учасник. Довідка містить п.2, п.3, п.4, п.10 частини 1, та частину 2 ст. 17 Закону. В будь якому разі, переможець закупівлі, у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.2,3,5,6 та 8 ч.1 ст. 17. В подальшому, при наступному оголошенні торгів, зобов'язуємося врахувати в тендерній документації, інформацію про відсутність підстав визначених у ч.1 та 2 ст. 17, що надається в довільній формі.

2019-04-15 11:50:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Порушення не усунуто

2019-04-24 17:49:33

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг" 41 988 000,00
UAH з ПДВ
41 988 000,00
UAH з ПДВ
1.1111111111 37 789 200 Документи
ТОВ Укрбудконстракшн 45 050 000,00
UAH з ПДВ
43 500 000,00
UAH з ПДВ
1.1111111111 39 150 000 Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "Промислово-будівельна компанія "Стройка" 44 580 360,00
UAH з ПДВ
44 580 360,00
UAH з ПДВ
1 44 580 360 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СФЕРАПЛЮС" 45 270 012,00
UAH з ПДВ
45 270 012,00
UAH з ПДВ
1 45 270 012 Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 17:02
8.4. Відомість ресурсів..PDF
06 лютого 2019 17:00
8.6. Інші витрати..PDF
06 лютого 2019 16:47
8.3. Локальні кошториси.rar
05 лютого 2019 12:17
16. Місцезнаходження..PDF
05 лютого 2019 12:17
15. Ліцензії, дозволи..PDF
05 лютого 2019 12:16
11. Баланс..PDF
05 лютого 2019 11:55
12. Довідка банку.PDF
05 лютого 2019 11:54
8.1. Договірна ціна.PDF
02 лютого 2019 14:14
6.Линейный график.pdf
02 лютого 2019 14:14
6.График..PDF
02 лютого 2019 14:12
6.Линейный график.pdf
02 лютого 2019 14:12
6.График..PDF
02 лютого 2019 11:57
7.Субпідрядник..PDF
02 лютого 2019 11:57
5.Зведена довідка..PDF
02 лютого 2019 11:57
4.Досвід..PDF
02 лютого 2019 11:56
0.Банківська гарантія.zip
02 лютого 2019 11:55
1.Заява-пропозиція..PDF

Публічні документи

02 лютого 2019 12:07
7. Субпідрядники.pdf
02 лютого 2019 12:07
6. Графік.pdf
02 лютого 2019 12:07
5. Зведена довідка.pdf
02 лютого 2019 12:07
4. Досвід.pdf
02 лютого 2019 12:07
1. Заява-пропозиція.pdf
02 лютого 2019 12:07
0. Банківська гарантія.rar

Публічні документи

02 лютого 2019 16:35
7.Субпідрядникі.PDF
02 лютого 2019 16:35
6.График.pdf
02 лютого 2019 16:35
5.Зведена довідка.PDF
02 лютого 2019 16:35
1.Заява-пропозиція.PDF

Публічні документи

02 лютого 2019 10:02
6.Графік.pdf
02 лютого 2019 10:02
1 Заява-пропозиція.pdf
02 лютого 2019 10:02
prot.rar
02 лютого 2019 10:02
nakaz.rar
02 лютого 2019 10:02
bank_licens.rar
02 лютого 2019 10:02
!ЕЦП_0784.rar
02 лютого 2019 10:02
8.1.Договірна ціна.pdf
02 лютого 2019 10:02
16 Місцезнаходження.pdf
02 лютого 2019 10:02
15. Ліцензія,дозволи.jpg
02 лютого 2019 10:02
13 Довідка за авансами.pdf
02 лютого 2019 10:02
11.БАЛАНС СФЕРАПЛЮС 2017.pdf
02 лютого 2019 10:02
7 Субпідрядники.pdf
02 лютого 2019 10:02
5 Зведена довідка.pdf
02 лютого 2019 10:01
4 Досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг"

ТОВ Укрбудконстракшн

Товаристо з обмеженою відповідальністю "Промислово-будівельна компанія "Стройка"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СФЕРАПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг"
#30735742
Переможець 41 988 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 13:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг"
#30735742
41 988 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 08:58
Додаткова угода №2 від 22.04.2019.pdf укладений
03 травня 2019 08:52
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2019 10:53
Додаткова угода №2 від 22.04.2019282.pdf зміни до договору
23 квітня 2019 10:53
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 14:10
Додадкова угода №1від 03.04.2019р.249.pdf зміни до договору
03 квітня 2019 14:10
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 11:07
План фінансування.pdf укладений
11 березня 2019 11:06
Графік виконання робіт.pdf укладений
11 березня 2019 11:06
Протокол щодо уточнення строку виконання робіт.pdf укладений
11 березня 2019 11:06
Договірна ціна.pdf укладений
11 березня 2019 11:06
Договір №31 2019 від 11.03.2019.pdf укладений
11 березня 2019 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт договору 10.1 в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 31/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відсутність фінансування
Номер договору про закупівлю: 31/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0,01
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Відсутність фінансування витрат замовника