Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (послуга з централізованого постачання гарячої води)
Очікувана вартість
1 959 943,98 UAH
UA-2019-01-17-002189-c 2cefeefdde734ee896636b7a736906d0
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Миколаївна Гайдай

+380462253021
+380462256412
+380631838592
kolujejka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО - ПРОФІЛАКТИЧНИЙ ЗАКЛАД "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02006113
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Волковича, 25
Контактна особа: Валентина Миколаївна Гайдай
+380462253021,+380462256412,+380631838592
kolujejka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ПАТ «Облтеплокомуненерго» входить до числа підприємств, які зазначені у зведеному переліку суб’єктів природних монополій, який у встановленому порядку розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua), а також Реєстрі суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, захоронення побутових відходів, що формується національною комісією, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, опублікованому на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua).
Даний постачальник послуг з централізованого постачання гарячою водою є організацією, яка має технічну можливість для забезпечення потреб споживача в повному обсязі. Альтернативних постачальників пари та гарячої води а також технічних можливостей із забезпечення послуг з централізованого постачання гарячою водою іншим шляхом КЛПЗ «Чернігівська обласна лікарня» в даний час немає, так як це потребує проведення реконструкції системи постачання гарячої води, її перепідключення до джерела постачання, вкладення значних фінансових ресурсів та довгострокового терміну на реалізацію даного заходу (складання проекту, отримання узгоджень та експертиз у відповідних інстанціях, виконання робіт), що унеможливлює стабільне забезпечення гарячою водою та буде порушувати умови перебування хворих, які знаходяться на лікуванні в обласній лікарні.
На підставі викладеного, закупівлю даних послуг може бути запропоновано лише певному постачальнику, а саме ПАТ «Облтеплокомуненерго», що у свою чергу означає відсутність конкуренції на відповідному ринку. Отже, замовник для здійснення закупівлі послуг з централізованого постачання гарячою водою, відповідно до положень п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», повинен застосувати переговорну процедуру закупівлі з причини відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 15:37
Оскарження наміру укласти договір: 23 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Строк поставки: згідно договору

Тендерна документація

17 січня 2019 15:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (послуга з централізованого постачання гарячої води)
Опис предмету закупівлі:
Місце поставки: КЛПЗ «Чернігівська обласна лікарня», м. Чернігів, вул. Волковича, 25.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 774 980,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

19000 м³
Послуга з централізованого постачання гарячої води
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, Волковича, 25
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#03357671
Переможець 1 774 980,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 15:37

Документи

17 січня 2019 15:37
Електронний підпис
17 січня 2019 15:37
Намір гаряча вода.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2019 15:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#03357671
1 774 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2019 15:37
Електронний підпис
17 січня 2019 15:37
Намір гаряча вода.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:19
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 12:03
ДУ №3 до договору №1-0255П-19-4 гаряча вода лікарня.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 12:01
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:33
ДУ №2 до договору №1-0255П-19-4 гаряча вода лікарня.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 16:33
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2019 11:01
ДУ №1 до договору № 1-0255П-19-4 гар. вода лікарня.pdf зміни до договору
26 квітня 2019 11:00
Електронний підпис укладений
31 січня 2019 11:49
договір гар.вода (лікарня).pdf укладений
31 січня 2019 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, в зв’язку з реорганізацією шляхом перетворення Комунального лікувально-профілактичного закладу «Чернігівська обласна лікарня» в Комунальне некомерційне підприємство «Чернiгiвська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради на підставі Рішень Чернігівської обласної ради №34-16/VII від 20.12.2018р. «Про реорганізацію комунального лікувально-профілактичного закладу «Чернігівська обласна лікарня» у комунальне некомерційне підприємство» та №31-17/VII від 04.04.2019 р. «Про затвердження передавального акту та проведення організаційно-правових заходів, пов’язаних з припиненням комунального лікувальнопрофілактичного закладу «Чернігівська обласна лікарня» та перетворенням його у комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради» та зміною банківських реквізитів, стороною Договору «Замовник» вважати комунальне некомерційне підприємство «Чернiгiвська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради в особі генерального директора Жиденка Андрія Михайловича та викласти реквізити Замовника в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1-0255П-19/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-0255П-19/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із запровадженням в україні з 05 серпня 2019р. процедури введення та обслуговування рахунків в міжнародному форматі IBAN Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни в розділі "Юридичні адреси та реквізити сторін" відомості про Постачальника та викласти реквізити у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1-0255П-19/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується на 1027328,50 грн. та складає 747651,50 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1-0255П-19/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 747 651,50
UAH (в тому числі ПДВ 124 608,58 UAH)