Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Скляний посуд лабораторного призначення (Пробірки та інші витратні матеріали для лабораторних досліджень)
Очікувана вартість
108 200,00 UAH
UA-2019-01-17-002007-b 5dbe31732b68402fa7cb2376bc4499aa
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волкова Олена Валеріївна

380442808187 pechcrp1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 26188567
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, вул. Підвисоцького, 13
Контактна особа: Волкова Олена Валеріївна
380442808187
pechcrp1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 20:09
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2019 15:00
Очікувана вартість: 108 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 082,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Скляний посуд лабораторного призначення (Пробірки та інші витратні матеріали для лабораторних досліджень)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37036 штуки
Скляний посуд лабораторного призначення (Пробірки та інші витратні матеріали для лабораторних досліджень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, Київ, Підвисоцького,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019  —  08 лютого 2019
ДК 021:2015: 33793000-5 — Скляний посуд лабораторного призначення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-17-002007-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3557505763
Дата подання: 18 січня 2019 10:06
Документация
Пожайлуста приложите тендурную документацию.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 січня 2019 12:19
надано! Дякую за скаргу, а не запитання
Номер вимоги: UA-2019-01-17-002007-b.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3557505763
Дата подання: 18 січня 2019 13:55
Приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. У листі від виробника або офіційного представництва в Україні обов’язково зазначається номер оголошення, забезпечення терміну придатності визначеного тендерною документацією та назва замовника торгів.. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АКЦЕПТ ЛД" 108 121,12
UAH з ПДВ
108 121,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2019 11:12
специфікація.pdf
23 січня 2019 14:27
ПДВ.pdf
23 січня 2019 14:27
Витяг з ЄДР.pdf
23 січня 2019 14:26
статут.pdf
23 січня 2019 14:22
істотні умови.pdf
23 січня 2019 14:21
цінова.pdf
23 січня 2019 13:57
пробирки AYSET.rar
23 січня 2019 13:47
ФЛ - 03.pdf
23 січня 2019 13:46
ФЛ - 04.pdf
23 січня 2019 13:34
№12.2017 пластик Китай.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АКЦЕПТ ЛД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АКЦЕПТ ЛД"
#38506076
Переможець 108 121,12
UAH з ПДВ
28 січня 2019 10:37

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2019 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АКЦЕПТ ЛД"
#38506076
108 121,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор скло.pdf укладений
31 січня 2019 13:15