Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
Очікувана вартість
3 894 175,00 UAH
UA-2019-01-17-001927-c dc0100b79c8641d587bce2feb174c998
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Гриньо

+380974436812 dzual@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЗ "Українська алергологічна лікарня МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 01992274
Місцезнаходження: 90575, Україна , Закарпатська обл., смт Солотвино, вул. Терека, буд. 42
Контактна особа: Володимир Гриньо
+380974436812
dzual@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2019 20:00
Початок аукціону: 05 лютого 2019 11:13
Очікувана вартість: 3 894 175,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 470,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38941.75 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
146950 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90575, Україна, Закарпатська область, смт. Солотвино, Тячівський р-н, вул. Терека, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порушення принципів здіснення закупівель
Дата подання: 23 січня 2019 09:48
Дата відповіді: 25 січня 2019 22:06
Відповідно до умов та вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" інформація про учасників тендеру відкривається після проведення аукціону. Натомість Вами встановлено вимогу про надання тендерного забезпечення у формі перерахування коштів на Ваш рахунок, що зачасно дозволяє володіти інформацією про учасників тендеру та створює передумови для зловживань. Ураховуючи вищезазначене, наявні прямі порушення законодаства у сфері публічних закупівель, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу про надання забезпечення у такій формі та визначити форму забезпечення - банківська гарантія. Вид гарантії обирається Вами самостійно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Володіння інформацією про учасників тендеру в ракурсі участі у торгах не несе за собою ніяких зловживань, всім відомі компанії, яки займаються реалізацією нафтопродуктів. Зловживання можуть виникнути у тому разі, коли замовнику відомі ціни учасників торгів, яки будуть визначені в ході проведення торгів, але технічно це не можливо.
Відповідно до Статті 6, Статті 7 Закону України «Про доступ до публічної інформації» зі змінами та доповненнями:
«Стаття 6. Публічна інформація з обмеженим доступом
1. Інформацією з обмеженим доступом є:
1) конфіденційна інформація;
2) таємна інформація;
3) службова інформація.
Стаття 7. Конфіденційна інформація
1. Конфіденційна інформація - інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Не може бути віднесена до конфіденційної інформація, зазначена в частині першій і другій статті 13 цього Закону.
2. Розпорядники інформації, визначені частиною першою статті 13 цього Закону, які володіють конфіденційною інформацією, можуть поширювати її лише за згодою осіб, які обмежили доступ до інформації, а за відсутності такої згоди - лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Стаття 13. Розпорядники інформації
1. Розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються:
1) суб'єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб'єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов'язковими для виконання;
2) юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим, - стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-07-000067 ● d9c7e2cea0b34db397bee247beabe413
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019 16:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.02.2019 № 5
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника М.ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 07.02.2019 № 5
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-10-000522-c 10.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2018-11-13-001916-a 13.11.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-01-17-001927-c 17.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-12-12-001150-c 12.12.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Для недопущення можливих порушень законодавства у сфері державних закупівель, було прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю товарів: Дизельне паливо, Ідентифікатор закупівлі на PROZORRO: UA-2019-01-17-001927-c

2019-02-13 21:39:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пункту 8 частини 1 статті 1 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пункту 8 частини 1 статті 1 Закону) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

З метою усунення порушень процедуру закупівлі відмінено.

2019-02-14 15:37:56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИЩИНА" 3 526 800,00
UAH з ПДВ
3 526 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС ТРАНС" 3 622 317,50
UAH з ПДВ
3 622 317,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2019 13:15
Платіжка.pdf
09 лютого 2019 13:39
Довідка 3.pdf
09 лютого 2019 13:39
Довідка 2.pdf
09 лютого 2019 13:39
Довідка 1.pdf
04 лютого 2019 17:29
накази.pdf
04 лютого 2019 17:29
кваліфікація водія.pdf
04 лютого 2019 17:29
аренди.pdf
01 лютого 2019 15:31
dodatok1.pdf
01 лютого 2019 15:31
Техпаспорт транспорту.pdf
01 лютого 2019 15:31
статут ПП Лищина.pdf
01 лютого 2019 15:31
сертіфікат.pdf
01 лютого 2019 15:31
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 лютого 2019 15:31
Платник ПДВ.JPG
01 лютого 2019 15:31
оператор.pdf
01 лютого 2019 15:31
Оператор.doc
01 лютого 2019 15:31
Оператор 2.doc
01 лютого 2019 15:31
наявність АЗС.pdf
01 лютого 2019 15:31
наказ директора.pdf
01 лютого 2019 15:31
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА.pdf
01 лютого 2019 15:31
дозвол0002.jpg
01 лютого 2019 15:31
дозвол0001.jpg
01 лютого 2019 15:31
Договір на закупівлі.pdf
01 лютого 2019 15:31
Довідка про техніку.jpg
01 лютого 2019 15:31
ДОВІДКА ( СТАТИСТИКА).pdf
01 лютого 2019 15:31
Витяг3.docx
01 лютого 2019 15:31
виписка.pdf
01 лютого 2019 15:31
АНКЕТА.jpg
01 лютого 2019 15:31
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

04 лютого 2019 12:40
18,договір на завдаток.pdf
04 лютого 2019 12:40
16.проект договору.pdf
04 лютого 2019 12:40
14довідка про ст.17.pdf
04 лютого 2019 12:40
10.довідка про ст.50.pdf
04 лютого 2019 12:40
9.довідка 1.pdf
04 лютого 2019 12:40
8.наказ на директора.pdf
04 лютого 2019 12:40
7.довідка ПДВ.pdf
04 лютого 2019 12:40
6.довідка ЄДРПОУ.pdf
04 лютого 2019 12:40
5.статут.pdf
04 лютого 2019 12:40
1.тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИЩИНА"

ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИЩИНА"
#20467875
Переможець 3 526 800,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 13:43

Документи

06 лютого 2019 13:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИЩИНА"
#20467875
3 526 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2019 13:43
Електронний підпис

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Для недопущення можливих порушень законодавства у сфері державних закупівель, було прийнято рішенн, щодо відміни торгів на закупівлю товарів: Дизельне паливо, Ідентифікатор закупівлі на PROZORRO: UA-2019-01-17-001927-c
Документи:
13 лютого 2019 13:08
протокол відміни.pdf
Виконано
Дата відміни: 13 лютого 2019 13:38
Коментар щодо відміни: Для недопущення можливих порушень законодавства у сфері державних закупівель, було прийнято рішення щодо відміни торгів на закупівлю товарів: Дизельне паливо, Ідентифікатор закупівлі на PROZORRO: UA-2019-01-17-001927-c
Документи:
13 лютого 2019 13:38
Електронний підпис
13 лютого 2019 13:12
протокол відміни.pdf