Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка гальмівна типу М
Очікувана вартість
4 039 650,00 UAH
UA-2019-01-17-001911-b 119f4cc152bc43d69bdf5a9448508537
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спільник Анна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Спільник Анна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 18:00
Очікувана вартість: 4 039 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 396,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 шт
Колодка гальмівна локомотивна гребнева типу М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-17-001911-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 24 січня 2019 22:24
Внесення змін в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши тендерну документацію та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), просить Вас внести зміни в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме:
В П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. викласти в наступній редакції: розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом:
Для платників ПДВ:
за наявності підписаного акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної, оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару.
Не потрібно привязуватись до реєстрації податкової накладної. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Законом терміни.
Ви отримали Товар, тому і розрахуйтесь за нього.
В цьому ж ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, для неплатників ПДВ – в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної…
Тому не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ.
Адже в Вашому ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів не отримує нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Де логіка?!

В. П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 7.2. За прострочення поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф в розмірі 0.1% від вартості непоставленого в строк Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення.

Доповнити П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН слідуючими п.п.
1. У разі прострочення оплати Покупцем прийнятої партії Товару більше граничного строку оплати вказаного в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1., Постачальник має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати раніше поставленого Товару, повідомивши про це його у 10-ти денний строк, при цьому штрафні санкції до нього не застосовуються.
2. У разі подальшого невиконання зобов'язань по оплаті Товару Покупцем, Постачальник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця у 10-ти денний строк.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 07:48
Доброго дня.
Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2019-01-17-001911-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 25 січня 2019 14:57
Зміни до проекту договору про закупівлю
1. Не допускайте дискримінації платників ПДВ! Просимо Вас змінити умови розрахунків в Проекті Договору про закупівлю і викласти їх в наступній редакції: пункт 4.1. Оплата за отриману продукцію проводиться Замовником протягом 10 банківських днів після отримання Продукції. Днем отримання продукції вважати день підписання видаткової накладної обома Сторонами. Постачальник зобов’язаний скласти податкову накладну в день виникнення податкового зобов’язання, зареєструвати її у Єдиному реєстрі податкових накладних у строки передбачені законодавством та передати в електронному вигляді Замовнику.
2. Вирівняйте перекос між суттєвою відповідальністю Постачальника і копійчаною – Покупця.
2.1.Пропонуємо наступну редакцію пункту 7.2. За прострочення поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню в розмірі облікової ставки НБУ від суми недопоставленого товару за кожний день прострочення.
2.2. Додайте пункт 7.9. за яким Постачальник має право припинити постачання Товару через несплату Покупцем попередніх поставок в обумовлені терміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 12:42
Доброго дня.
Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Дякуємо за звернення.

Інформація про відміну

Дата відміни
07 лютого 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій