Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Пакети мережевого програмного забезпечення» код 48210000-3 за ДК 021:2015 (програмне забезпечення автоматичних контрольних пунктів для забезпечення приймання безконтактних карток автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності в автоматичних контрольних пунктах швидкісного трамваю, фунікулеру та міської електрички КП «Київпастранс»)
"Network Software Packages" code 48210000-3 according to DK 021: 2015 (software of automatic checkpoints for the reception of contactless cards of the automated accounting system for payment of fares in the city passenger transport of the city of Kyiv, regardless of the forms of ownership in automatic check points of the high-speed tram, funicular and city ​​electric train station "Kyivpastrans")
Очікувана вартість
7 390 752,00 UAH
UA-2019-01-17-001838-b 08fe4e929f25483694afbee946a153fc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 січня 2019 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2019 12:30
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2019 12:30
Початок аукціону: 05 березня 2019 12:36
Очікувана вартість: 7 390 752,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 17 січня 2019 17:26
Enquiries until: 08 лютого 2019 12:30
Complaints submission until: до 14 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 лютого 2019 12:30

Information

Estimated total value: 7 390 752 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 74 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48210000-3: Пакети мережевого програмного забезпечення


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
«Пакети мережевого програмного забезпечення» код 48210000-3 за ДК 021:2015 (програмне забезпечення автоматичних контрольних пунктів для забезпечення приймання безконтактних карток автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності в автоматичних контрольних пунктах швидкісного трамваю, фунікулеру та міської електрички КП «Київпастранс»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 48210000-3 — Пакети мережевого програмного забезпечення

"Network Software Packages" code 48210000-3 according to DK 021: 2015 (software of automatic checkpoints for the reception of contactless cards of the automated accounting system for payment of fares in the city passenger transport of the city of Kyiv, regardless of the forms of ownership in automatic check points of the high-speed tram, funicular and city ​​electric train station "Kyivpastrans")
Розгорнути Згорнути
CPV: 48210000-3
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000085 ● 4b6b5168765740c1a9cdddc1d7d17778
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019 11:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.04.2019 № 108

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2019-01-17-001838-b 17.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 лютого 2019
UA-2019-01-17-001838-b08fe4e929f25483694afbee946a153fc
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІКС-Техно" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 лютого 2019 15:29
Електронний підпис

Публічні документи

08 лютого 2019 10:21
3.2. Довідка АМКУ.pdf
08 лютого 2019 10:21
2.5. Статут ІКС-Техно.pdf

Документи

27 лютого 2019 15:31
Електронний підпис

Публічні документи

06 березня 2019 16:12
Електронний підпис
06 березня 2019 16:11
Amrita_CS_dokumenty.pdf
06 березня 2019 16:11
Довідка ДФС.rar
15 лютого 2019 15:59
Електронний підпис
15 лютого 2019 15:59
Електронний підпис
15 лютого 2019 15:58
Amrita_CS_kvalifikaciina_chastyna.pdf
15 лютого 2019 15:58
Amrita_CS_cinova_propoziciya.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІКС-Техно"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 7 384 204,00
UAH
7 384 204,00
UAH
Документи
ТОВ "ІКС-Техно" 7 387 000,00
UAH
7 387 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 16:12
Електронний підпис
06 березня 2019 16:11
Amrita_CS_dokumenty.pdf
06 березня 2019 16:11
Довідка ДФС.rar
15 лютого 2019 15:59
Електронний підпис
15 лютого 2019 15:59
Електронний підпис
15 лютого 2019 15:58
Amrita_CS_kvalifikaciina_chastyna.pdf
15 лютого 2019 15:58
Amrita_CS_cinova_propoziciya.pdf

Публічні документи

08 лютого 2019 10:21
3.2. Довідка АМКУ.pdf
08 лютого 2019 10:21
2.5. Статут ІКС-Техно.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

ТОВ "ІКС-Техно"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
#39950584
Переможець 7 384 204,00
UAH
06 березня 2019 15:04

Документи

06 березня 2019 15:04
Електронний підпис
05 березня 2019 12:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2019 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
#39950584
7 384 204,00
UAH
Документи

Документи

06 березня 2019 15:04
Електронний підпис
05 березня 2019 12:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 15:41
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
21 грудня 2019 15:40
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 15:38
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 11:37
Контракт укладений
26 березня 2019 11:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 384 204,00
UAH