Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утримання зелених зон міста Біла Церква І черга (ДК 21:2015 – 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) 6 ЛОТів: ЛОТ№1 – Утримання зелених зон (парк Слави) ЛОТ№2 – Утримання зелених зон (Торгова площа) ЛОТ№3 – Утримання зелених зон (вулиця Ярослава Мудрого) ЛОТ№4 – Утримання зелених зон (площа Шевченка) ЛОТ№5 – Утримання зелених зон (вулиця Леваневського, бульвар Олександрійський, проспект Князя Володимира) ЛОТ№6 – Утримання зелених зон (інші об’єкти)
Очікувана вартість
4 178 811,99 UAH
UA-2019-01-17-001757-b 2e5d320297884d8e812439f4219c6038
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Людмила Володимирівна

380456399482 djkgbmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Вебсайт: http://www.bc-ujkg.org.ua/
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Мельник Людмила Володимирівна
380456399482
djkgbmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2019 20:00
Очікувана вартість: 4 178 811,99 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000048 ● 36fde853365d4700a0d499bea96ec2e6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 17:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.07.2019 № 225

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.07.2019 № 225


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-01-17-001757-b 17.01.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Автоматичні індикатори ризиків: RISK2-17-2п, RISK-1-8-2

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-05 17:29:08

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з утримання зелених зон міста Біла Церква І черга (ДК 21:2015 – 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) 6 Лотів: Лот №1 – Утримання зелених зон (парк Слави) Лот №2 – Утримання зелених зон (Торгова площа) Лот № 3 – Утримання зелених зон (вулиця Ярослава Мудрого) Лот №4 – Утримання зелених зон (площа Шевченка) Лот № 5 – Утримання зелених зон (вулиця Леваневського, бульвар Олександрійський, проспект Князя Володимира) Лот №6 – Утримання зелених зон (інші об’єкти) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-17-001757-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) щодо реквізитів договорів (зокрема дати їх укладання та номерів), укладених за результатами зазначеної процедури закупівлі (за всіма лотами).
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-08 09:31:45

Пояснення

Пояснення щодо проведення закупівлі, укладення та публікації договорів

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-08 09:30:49

Пояснення

Пояснення щодо проведення закупівлі, укладення та публікації договорів

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо заперечення на висновок Державної аудиторської служби за результатами проведення моніторинту UA-M-2019-08-01-000048

2019-08-15 17:33:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: ПОВІДОМЛЕННЯ про оскарження висновку Державної аудиторської служби України від 09.08.2019 року за результатами моніторингу UA-M-2019-08-01-000048 закупівлі UA-2019-01-17-001757-b Відповідно до п.10 ст. 71 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями, далі – Закон № 922) у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Згідно із п.16 ст. 71 Закону № 922 у разі оскарження в судовому порядку рішення органу оскарження рішення про початок моніторингу закупівлі не приймається щодо тих порушень, обставин, підстав, які були або є предметом судового розгляду. Враховуючи, що Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради категорично не погоджується із аргументацією Висновку Державної аудиторської служби України від 09.08.2019 року за результатами моніторингу UA-M-2019-08-01-000048 закупівлі UA-2019-01-17-001757-b, вважає доводи контролюючого органу незаконними та необґрунтованими, такими, що не узгоджуються ані з фактичними обставинами справи, ані з положеннями чинного законодавства України, Департаментом оскаржено такий Висновок в судовому порядку
Дата публікації: 21 серпня 2019

Документи:

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ№1 – Утримання зелених зон (парк Слави)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 450 014,07 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 лютого 2019 12:22
Закінчення: 06 лютого 2019 12:43
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ЛОТ№1 – Утримання зелених зон (парк Слави)
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, парк Слави
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ЗЕЛЕНЕ ГОСПОДАРСТВО" 145 004,83
UAH з ПДВ
145 004,83
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Доміловський Андрій В’ячеславович 1 442 663,00
UAH з ПДВ
1 442 663,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2019 17:07
82_Т_Утрим_Іч_лот1.imd
05 лютого 2019 17:07
Технічні специфікації.pdf
05 лютого 2019 17:07
Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2019 17:07
проект договору.pdf
05 лютого 2019 17:07
Кошторис.pdf
05 лютого 2019 17:07
Калькуляція.pdf
05 лютого 2019 17:07
Календарний план.pdf
05 лютого 2019 17:07
Статут.pdf
05 лютого 2019 17:07
Стаття 17.pdf
05 лютого 2019 17:07
Працівники.pdf
05 лютого 2019 17:07
Досвід - Договора.pdf
05 лютого 2019 17:07
Досвід - Акти ч2.pdf
05 лютого 2019 17:07
Досвід - Акти ч1.pdf
05 лютого 2019 17:07
Довідка з банку.PDF

Публічні документи

22 лютого 2019 17:09
АВК парк Слави.PDF
22 лютого 2019 17:09
355.imd
05 лютого 2019 10:06
355.imd
04 лютого 2019 18:59
355.imd
04 лютого 2019 11:44
АВК парк Слави.PDF
04 лютого 2019 11:44
355.imd
04 лютого 2019 11:44
Тех.спец. парк Слави.PDF
04 лютого 2019 11:44
Кваліфікація №1.PDF
04 лютого 2019 11:44
техніка зелені зони.PDF
04 лютого 2019 11:43
Кваліфікація №3.pdf
04 лютого 2019 11:43
Цінова проп.парк Слави.PDF
04 лютого 2019 11:43
Відповідність.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ЗЕЛЕНЕ ГОСПОДАРСТВО"

Фізична особа-підприємець Доміловський Андрій В’ячеславович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ЗЕЛЕНЕ ГОСПОДАРСТВО"
#38793864
Рішення скасоване 145 004,83
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 12:52
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ЗЕЛЕНЕ ГОСПОДАРСТВО"
#38793864
Відхилено 145 004,83
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 12:57
Фізична особа-підприємець Доміловський Андрій В’ячеславович
#2885821750
Переможець 1 442 663,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 12:59

Документи

08 лютого 2019 16:00
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:58
Протокол 047.PDF

Документи

19 лютого 2019 12:56
Електронний підпис
19 лютого 2019 12:55
протокол 075.PDF

Документи

19 лютого 2019 12:59
Електронний підпис
19 лютого 2019 12:58
протокол 076.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Доміловський Андрій В’ячеславович
#2885821750
1 442 663,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2019 12:59
Електронний підпис
19 лютого 2019 12:58
протокол 076.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 07:31
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 15:44
ДУ № 02(147).PDF зміни до договору
21 грудня 2019 15:43
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 10:30
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 10:30
ДУ 01(147).PDF зміни до договору
03 грудня 2019 10:28
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 18:12
Договір 147.PDF укладений
04 березня 2019 18:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 147/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 147/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 076 057,00
UAH