Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портландцемент ПЦ ІІ/А-Ш-500
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2019-01-17-001658-c 675848f94ad24f36b121c581f5a174e4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучер Іван Олександрович

+380384040814 BUHV98@kvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№98)"
Код ЄДРПОУ: 08681040
Місцезнаходження: 30430, Україна , Хмельницька обл., Климентовичі, Шепетівський р-н с.Климентовичі
Контактна особа: Кучер Іван Олександрович
+380384040814
BUHV98@kvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 13:38
Очікувана вартість: 720 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 т
портландцемент ПЦ ІІ/А-Ш-500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30430, Україна, Хмельницька область, с.Климентовичі, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 14:29
Тендерна документація.doc
17 січня 2019 14:29
Проект договору.doc
17 січня 2019 14:29
Додаток 3.doc
17 січня 2019 14:29
Додаток 2.doc
17 січня 2019 14:29
Додаток 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000053 ● f9ea0faad709439180fe828b5c48464d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 17:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
12.02.2019 № 8
Хмельницький

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 12.02.2019 № 8
Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-01-17-001658-c 17.01.2019 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу ДП "Підприємством державної кримінально - виконавчої служби (№98)" були прийняті рішення про перегляд пропозицій за результатами аукціону в процедурі відкритих торгів Портландцемент ПЦ ІІ/А-Ш-500, про що відповідно прийняті рішення щодо дискваліфікації всіх учасників, як таких, що не відповідають вимогам які зазначались в тендерній документації. Протоколи про розгляд пропозицій учасників додаються.

2019-02-19 10:52:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом скасування рішення про визнання переможця та відхилення тендерної пропозиції

2019-02-19 16:43:25

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Будсервіс плюс" 714 000,00
UAH з ПДВ
714 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Волинь Будсервіс 720 000,00
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Буд-Проект 720 000,00
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2019 15:54
довідка.jpg
28 січня 2019 10:46
Договір цемент.pdf
25 січня 2019 11:05
Установчі документи.pdf
25 січня 2019 11:05
Проект договору.pdf
25 січня 2019 11:05
Наказ директора.jpg
25 січня 2019 11:05
Копія Статуту.pdf
25 січня 2019 11:05
Згода.pdf
25 січня 2019 11:05
Додаток 3.pdf
25 січня 2019 11:05
Додаток 1.pdf
25 січня 2019 11:05
Договір Дікеогоф.pdf

Публічні документи

Публічні документи

23 січня 2019 12:25
Тендер Буд Проект.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Будсервіс плюс"

ПП Волинь Будсервіс

ПП Буд-Проект

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Будсервіс плюс"
#32146749
Рішення скасоване 714 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 14:37
ПП "Будсервіс плюс"
#32146749
Відхилено 714 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 15:50
ПП Волинь Будсервіс
#35908497
Відхилено 720 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 15:58
ПП Буд-Проект
#38618371
Відхилено 720 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 16:03

Документи

08 лютого 2019 10:13
Електронний підпис
08 лютого 2019 10:11
Протокол

Документи

18 лютого 2019 15:49
Електронний підпис
18 лютого 2019 15:48
IMG_0002.pdf
18 лютого 2019 15:48
Протокол

Документи

18 лютого 2019 15:57
Електронний підпис
18 лютого 2019 15:55
Протокол

Документи

18 лютого 2019 16:03
Електронний підпис
18 лютого 2019 16:01
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
18 лютого 2019 16:03
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі