Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№98)" |
Код ЄДРПОУ: | 08681040 |
Місцезнаходження: | 30430, Україна , Хмельницька обл., Климентовичі, Шепетівський р-н с.Климентовичі |
Контактна особа: |
Кучер Іван Олександрович +380384040814 BUHV98@kvs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2019 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 13:38 |
Очікувана вартість: | 720 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2019 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2019 14:29 |
Тендерна документація.doc | |
17 січня 2019 14:29 |
Проект договору.doc | |
17 січня 2019 14:29 |
Додаток 3.doc | |
17 січня 2019 14:29 |
Додаток 2.doc | |
17 січня 2019 14:29 |
Додаток 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-12-000053 ● f9ea0faad709439180fe828b5c48464d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 17:25 |
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2019 № 8
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 12.02.2019 № 8
Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-01-17-001658-c 17.01.2019 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного моніторингу ДП "Підприємством державної кримінально - виконавчої служби (№98)" були прийняті рішення про перегляд пропозицій за результатами аукціону в процедурі відкритих торгів Портландцемент ПЦ ІІ/А-Ш-500, про що відповідно прийняті рішення щодо дискваліфікації всіх учасників, як таких, що не відповідають вимогам які зазначались в тендерній документації. Протоколи про розгляд пропозицій учасників додаються.
2019-02-19 10:52:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом скасування рішення про визнання переможця та відхилення тендерної пропозиції
2019-02-19 16:43:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Будсервіс плюс" |
714 000,00
UAH з ПДВ
|
714 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Волинь Будсервіс |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Буд-Проект |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Будсервіс плюс" #32146749 |
Рішення скасоване |
714 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 14:37
|
ПП "Будсервіс плюс" #32146749 |
Відхилено |
714 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 15:50
|
ПП Волинь Будсервіс #35908497 |
Відхилено |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 15:58
|
ПП Буд-Проект #38618371 |
Відхилено |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 16:03
|