Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія)
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2019-01-17-000733-c 46a8a7ecdf8c4508ba1e20284da93db0
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Шумілова

+380508311058 cperekop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Зеленопідська сільська рада територіальної громади Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 26518786
Місцезнаходження: 74853, Україна , Херсонська обл., селище Зелений Під, вулиця Миру, будинок 12
Контактна особа: Тетяна Шумілова
+380508311058
cperekop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (надалі - Закон) перше оголошення Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-30-000298-c c про проведення відкритих торгів для потреб на 2019 рік на закупівлю ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія) оприлюднено 30.11.2018р. через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій 17.12.2018р. була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 1 статті 31 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій.
Для забезпечення діяльності Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області необхідність закупівлі: ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія) залишилася і рішенням тендерного комітету 17.12.2018р. було оголошено другу процедуру відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-17-002960-c. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.01.2019р. було повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 1 статті 31 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій.
Потреба у здійсненні закупівлі за предметом: ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія) у Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області залишилася та є необхідною для забезпечення потреб установи. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту четвертого частини другої статті 35 Закону (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) двічі документально підтверджено.
Отже, відповідно до вимог статті 4 Закону замовником затверджено зміни до річного плану закупівель на 2019 рік в частині обрання процедури. Тендерним комітетом проведено переговори з учасником щодо постачання: ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія) та Учасник підтвердив свою кваліфікацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» й можливість його постачання протягом 2019 року.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
- Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII;
- Зміни до річного плану закупівель на 2019 рік;
- Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-30-000298-c.
- Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-17-002960-c.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 12:33
Оскарження наміру укласти договір: 23 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200000 кіловат
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74852, Україна, Херсонська область, Каховський район, с-ще. Зелений Під, вул. Миру 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

17 січня 2019 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-03-000025 ● 3e4a9daeb2b5431585b17954cafd902d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2021 13:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
03.09.2021 №511

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-17-000733-c.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник повідомляє, що зобовязується суворо дотримуватись норм та принципів Закону України "Про публічні закупівлі". Крім того, наголошуємо, що відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції станом на 01.01.2019 року), ч. 1 ст. 7-1, моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Договір про закупівлю від 23.01.2019 року, № 020, було виконано 31 грудня 2019 року (про що свідчить строк дії договору та відсутність додаткових угод щодо продовження строку дії цього Договору), що виключає можливість проведення моніторингу за цією процедурою закупівлі. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (в чинній редакції), також передбачено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.

2021-09-14 11:19:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42117825
Переможець 480 000,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 12:33

Документи

17 січня 2019 12:33
Електронний підпис
17 січня 2019 12:32
СКАН 003.jpg
17 січня 2019 12:32
СКАН 004.jpg
17 січня 2019 12:32
СКАН 005.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2019 12:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42117825
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2019 12:33
Електронний підпис
17 січня 2019 12:32
СКАН 003.jpg
17 січня 2019 12:32
СКАН 004.jpg
17 січня 2019 12:32
СКАН 005.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2019 16:22
СКАН 009.jpg зміни до договору
07 жовтня 2019 16:21
СКАН 010.jpg зміни до договору
07 жовтня 2019 16:21
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 11:16
СКАН 001.jpg зміни до договору
10 вересня 2019 11:15
СКАН 002.jpg зміни до договору
10 вересня 2019 11:15
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2019 09:50
СКАН 001.jpg зміни до договору
16 серпня 2019 09:48
СКАН 002.jpg зміни до договору
16 серпня 2019 09:48
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 11:53
СКАН 005.jpg зміни до договору
13 серпня 2019 11:52
СКАН 006.jpg зміни до договору
13 серпня 2019 11:52
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 11:05
СКАН 004 (1).jpg укладений
24 січня 2019 11:01
СКАН 005 (1).jpg укладений
24 січня 2019 11:01
СКАН 003 (1).jpg укладений
24 січня 2019 11:01
СКАН 002.jpg укладений
24 січня 2019 11:01
СКАН 001.jpg укладений
24 січня 2019 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): постачання електричної енергії здійснюється за тарифами відповідно Постанови НКРЕ КП №1177 від 05.10.2018 зі змінами та доповненнями
Номер договору про закупівлю: 020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачання електричної енергії здвйснюється за тарифами (цінами), які розраховані відповідно до Постанови НКРЕ КП №1244 від 27.06.2019
Номер договору про закупівлю: 020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачання електричної енергії здійснюється за тарифами (цінами), які розраховані відповідно до Постанови НКРЕ КП№1244 від 27.06.2019 року
Номер договору про закупівлю: 020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до додатку №3 "Комерційна пропозиція, бюджет , оптата по факичнам перодам, а саме пункт Ціни (тарифи) на універсальні послуги викласти у наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 480 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 80 000,00 UAH)