Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
785 000,00 UAH
UA-2019-01-17-000672-b fc2e447297be47098cec2b91703c6cdd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копань Віктор Володимирович

380952713282 finance@onko.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005639
Вебсайт: http://www.onko.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7
Контактна особа: Копань Віктор Володимирович
380952713282
finance@onko.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 12:35
Очікувана вартість: 785 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3908 Одиниця
24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 12:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
17 січня 2019 12:24
ТД публікація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-17-000672-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 21 січня 2019 10:58
щодо зловживань Замовника
"Шановний" замовник-Корупціонер, вимоги вашої тендерної документації є інструкцією, як потрібно оголошувати торги, щоб перемогу у торгах було одержано «СВОЇМ» учасником- переможцем, який ще на етапі планування закупівлі допомагає та надає поради, як прописати вимоги тендерної документації, щоб потенційним учасникам, які можуть запропонувати еквівалентну продукцію за нижчими цінами та більш якісно.
Отже, основним критерієм оцінки тендерних пропозицій - є ціна! Те, що медико-технічні вимоги розроблені на користь конкретних торгівельних марок, конкретного, вказує на змову посадових осіб з одним із учасників. Вами були розроблені зовсім не "прозорі" та "неупереджені" медико-технічні вимоги, стосовно предмета закупівлі, щоб максимально не розширити коло потенційних учасників, а навпаки, зробити все, щоб лише свій заздалегідь запланований учасник мав змогу для перемоги. Вимога про надання висновку або іншого документу еквівалентності від відповідної уповноваженої державної установи є дискримінаційною, необґрунтованою, надмірною та, крім того, містить недостовірну інформацію, що робить неможливим її виконання учасниками. По-перше, у структурі Національної академії медичних наук України (див. http://www.amnu.gov.ua/index.php?p=manufacturer&area=1&sort=nameasc ) зараз не має державних установ з назвою «Інститут гігієни і медичної екології ім. О.М. Марзєєва» та «Київський інститут праці». Установи з такими назвами відсутні і у ЄДР (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Натомість, на сайті Національної академії медичних наук України значиться “Інститут медицини праці НАМН України” (див. http://www.amnu.gov.ua/manufacturer/1/11/nstitut-meditsini-prats-namn-ukra-ni/) та “Інститут громадського здоров'я ім. О.М. Марзєєва НАМН України” (див. http://www.amnu.gov.ua/manufacturer/1/5/nstitut-gromadskogo-zdorov-ya-m-o-m-marz-va-namn-ukra-ni/ ). Ці ж установи зазначені у ЄДР (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) під ідентифікаційними кодами, відповідно, 02011858 та 22946309. Таким чином, учасник, що пропонує еквіваленти, при усьому бажанні не в змозі виконати вашу вимогу про надання висновку «Інституту гігієни і медичної екології ім. О.М.Марзєєва» та/або «Київського інституту праці». Звертаємо вашу увагу Шановний Замовник на те, що повноваження цим наказом МОЗ України надавалися на проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи для потреб державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів. Сподіваємося на те, що не має потреби обґрунтовувати різницю між проведенням державної санітарно-епідеміологічної експертизи для потреб державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів та проведенням експертного аналізу дезінфекційних засобів щодо того, чи є вони еквівалентами відповідно до медико-технічних вимог, заявлених у вашій тендерній документації. Жодного документа, який би надавав державним установам повноваження на проведення експертного аналізу дезінфекційних засобів щодо того, чи є вони еквівалентами відповідно до медико-технічних вимог тендерної документації не існує!!! Більш того, на сайті “Інституту громадського здоров'я ім. О.М. Марзєєва НАМН України” у розділі “Послуги лабораторії санітарної мікробіології та дезінфектології” (http://www.health.gov.ua/www.nsf/451c5cbc69780416c225803c0024c9a1/d16d3913173ec6edc22580bb004fe843?OpenDocument ) наведений вичерпний перелік послуг, у якому відсутні послуги з експертного аналізу дезінфекційних засобів щодо того, чи є вони еквівалентами відповідно до медико-технічних вимог тендерної документації, як то вимагається у вашій тендерній документації. На сайті “Інститут медицини праці НАМН України” (http://www.ioh.org.ua ) також відсутня інформація про надання таких послуг. У переліку, затвердженому наказом МОЗ України від 06.11.2006 №739 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1215-06 ), поряд з назвою уповноважених установ зазначено “(за згодою)”. Тобто навіть у випадку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи для потреб державної реєстрації (перер
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2019 12:08
Шановний Скаржнику! Замовник при складанні документації та проведенні процедури керувався виключно Законом України «Про публічні Закупівлі», а саме: 1. При формуванні предмету закупівлі згідно з розділом 4, статті 22 пункту 3 Закону України «Про публічні закупівлі», документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Ми, як Замовник, в тендерній документації сформували технічну специфікацію на продукцію (медико-технічне завдання) з посиланням на торгівельну марку та зазначили вираз «або еквівалент», тобто вимоги Закону були виконані. Технічне завдання на продукцію було сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. Ваші звинувачення в лобіюванні інтересів якихось компаній не мають підстав, тому що на ринку України існують засоби не одного виробника, які відповідають вимогам медико-технічного завдання документації..Окремо хочемо зауважити, що Ви припускаєтесь грубої форми звернення та здійснюєте наклеп. У подальшому, наполягаємо на дотриманні правил ділового етикету та закликаємо не звинувачувати безпідставно в корупційному правопорушенні Замовника.
Номер вимоги: UA-2019-01-17-000672-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 12 лютого 2019 10:25
щодо неправомірного відхилення
Замовник-корупціонер провів чергову закупівлю у "свого" постачальника, після чого посадові особи отримають 40% хабаря від вартості закупівлі. Спочатку корупціонер прописав в документації торгів вимоги до предмету закупівлі, які містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам зазначеним в документації, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Ви хоча б читаєте перед публікацією, що вам рекомендує писати ваш постачальник??? Зазначення КОНКРЕТНИХ дезінфікуючих засобів одного виробника свідчить про те, що Замовник-корупціонер навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Ви навіть не побажали обґрунтувати підстави щодо відхилення. Коротко написавши не відповідає МТВ. А яким саме???? Але це питання вам поставить перевіряючий орган. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2019 15:24
Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Ваша пропозиція була відхилена у зв’язку з тим, що вона не відповідає тендерній документації в частині медико-технічних вимог до предмету закупівлі, а саме:
«Еконорм Антисептик» (1000 мл) або еквівалент».
Запропонований дезінфекційний засіб «Тіофаст» згідно, методичних вказівок щодо застосування, в загальному призначенні застосовується з метою дезінфекції та стерилізації виробів медичного призначення, хірургічних і стоматологічних інструментів, а також невеликих за розмірами поверхонь, інвентарю, предметів та об’єктів і лише на сторінці 4 одним реченням зазначено, що засіб «також застосовується для гігієнічної дезінфекції шкіри рук медичного персоналу». В методичних вказівках засобу «Тіофаст» не прописано, яким же чином виконувати гігієнічну дезінфекцію шкіри рук медичного персоналу, яка повинна бути експозиція, норми витрат на одну обробку рук і взагалі, яким чином виконувати гігієнічну дезінфекцію шкіри рук медичного персоналу, якщо пунктом 4.1 цих методичних вказівок передбачена необхідність засобів захисту шкіри рук при роботі з засобом «Тіофаст», а саме гумових рукавичок! Так, в пункті 4.1 зазначено, що при роботі із засобом необхідно використовувати засоби захисту шкіри, органів дихання та очей, використовуючи гумові рукавички та захисні окуляри.
« «Унікор-Віго» (1000 мл) або еквівалент».
Запропонований пропозицією ТОВ «ІМЕД» засіб «Споросепт» згідно таблиці 5 «Режими дезінфекції об’єктів робочими розчинами засобу …» методичних вказівок щодо застосування вказаного засобу передбачає для дезінфекції поверхонь у приміщеннях, тощо використання засобу в концентрації 0,25% з експозицією 60 хв. Для приготування робочого розчину засобу об’ємом 10 л відповідно до таблиці 1 «Розрахунки для виготовлення робочого розчину засобу» методичних вказівок необхідно взяти 25 мл засобу «Спорсепт» концентрації 0,25%.
В той же час, методичними вказівками щодо застосування засобу дезінфекційного «Унікор-Віго» передбачено (табл. 4 «Режими дезінфекції об’єктів розчинами засобу…») для дезінфекції аналогічних поверхонь потрібна концентрація засобу 0,1% з аналогічною експозицією 60 хв. Як наслідок, для приготування робочого розчину засобу об’ємом 10 л відповідно до таблиці 1 «Розрахунки для виготовлення робочого розчину засобу» методичних вказівок необхідно взяти 10 мл засобу «Унікор-Віго» концентрації 0,1%, що в 2,5 рази менше від потрібної кількості засобу «Спорсепт» для приготування такої ж кількості робочого розчину.
Враховуючи вищевикладене, з 1 л. дезінфекційного засобу «Унікор-Віго» можна отримати 999 л робочого розчину, а з 1 л. дезінфекційного засобу «Спорсепт» - 399 л робочого розчину.
«Еконорм Антисептик» або еквівалент».
Запропонований пропозицією ТОВ «ІМЕД» засіб «Мікрасепт», сумарний вміст спиртів складає 75%, при замовленні – 60%. Це принципово не бажано, бо дає велике навантаження на шкіру персонала.
Не має в своєму складі суміш четвертинних амонійних сполук- необхідно не менше чотирьох з масовою долею не більше 0,11%.
Згідно вимог вказана обов’язкова наявність пантенолу і гліцерину в якості функціональних добавок по догляду за шкірою. Наявність цих речовин препараті «Мікрасепт» методичними вказівками не підтверджується.
Не відповідає широкому температурному діапазону зберігання засобу (від -20°С до +35°С).
Жоден запропонований ТОВ «ІМЕД» засіб не пристосований для зберігання при мінусовій температурі, що ускладнює умови зберігання.
Враховуючи специфіку роботи закладу, а саме надання висококваліфікованої та спеціалізованої стаціонарної і амбулаторно-консультативної медичної допомоги населенню області для здійснення єдиної державної і регіональної політики в галузі охорони здоров’я, Замовник не може ризикувати здоров’ям , життям пацієнтів та персоналу, а тому оцінюється не тільки економічна вигідність тендерної пропозиції, а і відповідність пропозиції медико-технічним вимогам, зазначеним у Тендерній документації.
У своїй діяльності ми керуємось виключно вимогами закону, тому акцепт тендерної пропозиції ТОВ «Фартунат» базується на висновку Замовника про відповідність пропозиції медико-технічним вимогам, зазначеним у Тендерній документації.
На томість, Ви, маючи ряд прав, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», та реалізувавши які, Ви могли б довести чи спростувати той або інший заявлений Вами факт. Але Ви «ігноруєте» власні права, що визначені законом.
Тому звинувачення в корупції, викладені у Вашій вимозі, є лише безпідставними та абсурдними звинуваченнями, що грубо порушують наші права та законні інтереси.
Зрозумійте правильно, як вбачається з тендерної документації закупівлі, Замовник:
- не купує «жарене соняшникове насіння у підземному переході»;
- і не купує агрохімічну продукцію «для боротьби зі шкідниками на городі»;
Розгорнути Згорнути
Враховуючи специфіку роботи закладу, а саме надання висококваліфікованої та спеціалізованої стаціонарної і амбулаторно-консультативної медичної допомоги населенню області для здійснення єдиної державної і регіональної політики в галузі охорони здоров’я, Замовник не може ризикувати здоров’ям , життям пацієнтів та персоналу, а тому оцінюється не тільки економічна вигідність тендерної пропозиції, а і відповідність пропозиції медико-технічним вимогам, зазначеним у Тендерній документації.
У своїй діяльності ми керуємось виключно вимогами закону, тому акцепт тендерної пропозиції ТОВ «Фартунат» базується на висновку Замовника про відповідність пропозиції медико-технічним вимогам, зазначеним у Тендерній документації.
На томість, Ви, маючи ряд прав, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», та реалізувавши які, Ви могли б довести чи спростувати той або інший заявлений Вами факт. Але Ви «ігноруєте» власні права, що визначені законом.
Тому звинувачення в корупції, викладені у Вашій вимозі, є лише безпідставними та абсурдними звинуваченнями, що грубо порушують наші права та законні інтереси.
Зрозумійте правильно, як вбачається з тендерної документації закупівлі, Замовник:
- не купує «жарене соняшникове насіння у підземному переході»;
- і не купує агрохімічну продукцію «для боротьби зі шкідниками на городі»;
Номер вимоги: UA-2019-01-17-000672-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 18 лютого 2019 13:39
щодо неправомірного відхиллення
Шановний замовник ми зрозуміли все вірно, що ви не купуєте «жарене соняшникове насіння у підземному переході»; - і не купує агрохімічну продукцію «для боротьби зі шкідниками на городі».
Але це доведеться зробити вашим посадовим особам та заготовити його для власної потреби коли завітають до вас у уповноважені органи з факту корупційних дій. Чи може вас прикормив цим «золотим насінням» переможець торгів? Тому наполягаємо повернути нашу пропозицію до розгляду провести неупереджену оцінку або скасувати торги відповідно до абз. 2. Ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2019 12:17
Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Ваша пропозиція була відхилена у зв’язку з тим, що вона не відповідає тендерній документації в частині медико-технічних вимог до предмету закупівлі, а саме:
«Еконорм Антисептик» (1000 мл) або еквівалент».
Запропонований дезінфекційний засіб «Тіофаст» згідно, методичних вказівок щодо застосування, в загальному призначенні застосовується з метою дезінфекції та стерилізації виробів медичного призначення, хірургічних і стоматологічних інструментів, а також невеликих за розмірами поверхонь, інвентарю, предметів та об’єктів і лише на сторінці 4 одним реченням зазначено, що засіб «також застосовується для гігієнічної дезінфекції шкіри рук медичного персоналу». В методичних вказівках засобу «Тіофаст» не прописано, яким же чином виконувати гігієнічну дезінфекцію шкіри рук медичного персоналу, яка повинна бути експозиція, норми витрат на одну обробку рук і взагалі, яким чином виконувати гігієнічну дезінфекцію шкіри рук медичного персоналу, якщо пунктом 4.1 цих методичних вказівок передбачена необхідність засобів захисту шкіри рук при роботі з засобом «Тіофаст», а саме гумових рукавичок! Так, в пункті 4.1 зазначено, що при роботі із засобом необхідно використовувати засоби захисту шкіри, органів дихання та очей, використовуючи гумові рукавички та захисні окуляри.
« «Унікор-Віго» (1000 мл) або еквівалент».
Запропонований пропозицією ТОВ «ІМЕД» засіб «Споросепт» згідно таблиці 5 «Режими дезінфекції об’єктів робочими розчинами засобу …» методичних вказівок щодо застосування вказаного засобу передбачає для дезінфекції поверхонь у приміщеннях, тощо використання засобу в концентрації 0,25% з експозицією 60 хв. Для приготування робочого розчину засобу об’ємом 10 л відповідно до таблиці 1 «Розрахунки для виготовлення робочого розчину засобу» методичних вказівок необхідно взяти 25 мл засобу «Спорсепт» концентрації 0,25%.
В той же час, методичними вказівками щодо застосування засобу дезінфекційного «Унікор-Віго» передбачено (табл. 4 «Режими дезінфекції об’єктів розчинами засобу…») для дезінфекції аналогічних поверхонь потрібна концентрація засобу 0,1% з аналогічною експозицією 60 хв. Як наслідок, для приготування робочого розчину засобу об’ємом 10 л відповідно до таблиці 1 «Розрахунки для виготовлення робочого розчину засобу» методичних вказівок необхідно взяти 10 мл засобу «Унікор-Віго» концентрації 0,1%, що в 2,5 рази менше від потрібної кількості засобу «Спорсепт» для приготування такої ж кількості робочого розчину.
Враховуючи вищевикладене, з 1 л. дезінфекційного засобу «Унікор-Віго» можна отримати 999 л робочого розчину, а з 1 л. дезінфекційного засобу «Спорсепт» - 399 л робочого розчину.
«Еконорм Антисептик» або еквівалент».
Запропонований пропозицією ТОВ «ІМЕД» засіб «Мікрасепт», сумарний вміст спиртів складає 75%, при замовленні – 60%. Це принципово не бажано, бо дає велике навантаження на шкіру персонала.
Не має в своєму складі суміш четвертинних амонійних сполук- необхідно не менше чотирьох з масовою долею не більше 0,11%.
Згідно вимог вказана обов’язкова наявність пантенолу і гліцерину в якості функціональних добавок по догляду за шкірою. Наявність цих речовин препараті «Мікрасепт» методичними вказівками не підтверджується.
Не відповідає широкому температурному діапазону зберігання засобу (від -20°С до +35°С).
Жоден запропонований ТОВ «ІМЕД» засіб не пристосований для зберігання при мінусовій температурі, що ускладнює умови зберігання.
Враховуючи специфіку роботи закладу, а саме надання висококваліфікованої та спеціалізованої стаціонарної і амбулаторно-консультативної медичної допомоги населенню області для здійснення єдиної державної і регіональної політики в галузі охорони здоров’я, Замовник не може ризикувати здоров’ям , життям пацієнтів та персоналу, а тому оцінюється не тільки економічна вигідність тендерної пропозиції, а і відповідність пропозиції медико-технічним вимогам, зазначеним у Тендерній документації.
У своїй діяльності ми керуємось виключно вимогами закону, тому акцепт тендерної пропозиції ТОВ «Фартунат» базується на висновку Замовника про відповідність пропозиції медико-технічним вимогам, зазначеним у Тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 534 927,60
UAH з ПДВ
534 927,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 782 316,00
UAH з ПДВ
782 316,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ" 784 956,00
UAH з ПДВ
784 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2019 15:18
Оновлена пропозиція.pdf
01 лютого 2019 11:26
Тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2019 11:26
Проект договору.pdf
01 лютого 2019 11:26
Кваліфікація - ст. 17.pdf
01 лютого 2019 11:26
Кваліфікація - ст. 16.pdf
01 лютого 2019 11:25
Документи на Санідез.pdf
01 лютого 2019 11:25
Документи на Леавен.pdf
01 лютого 2019 11:25
Документи на Вернедор.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 16:09
документи_товар 3.pdf
01 лютого 2019 16:09
документи_товар 2.pdf
01 лютого 2019 16:08
документи_товар 1.pdf
01 лютого 2019 16:08
документи_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "ФАРТУНАТ"

ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 534 927,60
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 12:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Переможець 782 316,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 15:05

Документи

07 лютого 2019 12:44
Електронний підпис

Документи

11 лютого 2019 15:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
782 316,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 15:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 19:00
ДОДАТКОВА 3.pdf зміни до договору
29 січня 2020 18:59
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:16
ДОДАТКОВА 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:14
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 12:35
ДОДАТКОВА 1.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 12:34
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 12:24
Фартунат.pdf укладений
22 лютого 2019 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.1.3 та п.3.5.1 Договору, Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі, викласти п.3.3 договору та специфікацію в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 22/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.10.2 Договору дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились продовжити термін дії договору до 31.03.2020 р., та викласти п. 10.1 Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 22/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 10.2. Договору № 22/2220 від 22.02.2019 р. дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Згідно потреб Замовника та по домовленості сторін загальна сума даної Додаткової угоди становить: 98208,00 грн. без ПДВ відповідно до Специфікації (Додаток №1)
Номер договору про закупівлю: 22/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 865 284,00
UAH