Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04051327 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19 |
Контактна особа: |
Хмель Наталія +380332724050 asu@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2019 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 14:44 |
Очікувана вартість: | 4 080 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2019 10:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2019 10:30 |
Тендерна документація Конякіна.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Колір світильників у кельвінах від 3800-5400;
3. Мінімальний гарантійний термін світильників 10 років незалежно від виробника;
4. Відхилення від потужності можливі, але лише в сторону збільшення (наприклад зазначено 60 W може бути 64 W );
5. Вся необхібна інформація по терміналу виконавчого пункту зазначена в технічній документації;
6. Висота оцинкованих опор становить 7,5 м (схема додається);
7. З поопорною схемою монтажу Ви можете ознайомитись у відділі обліку та звітності Виконавчого комітету Луцької міської ради за адресою м. Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 19, тел. (0332) 777 938;
Додаткова графічна інформація буде вам надіслана на електронну скриньку.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-09-000026 ● 5cf513f1cf99435594a5d8e707286af7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2019 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.04.2019 № 10-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 08.04.2019 №10-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-17-000435-с від 17.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-05-06 15:38:57
Щодо надання роз'яснення
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи положення Закону, Виконавчим комітетом Луцької міської ради (далі – Замовник) правомірно внесено вимогу в тендерну документацію про надання переможцем торгів за результатами електронного аукціону (або якщо він став таким у зв’язку з відхиленням учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною), повторно протягом двох робочих днів (від дати аукціону, або публікації інформації про відхилення учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною) розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Таку вимогу було передбачено Замовником для об’єктивного розгляду тендерних пропозицій, перевірки відповідності об’ємів та кількості людино-годин, зазначених у тендерній пропозиції вимогам тендерної документації. Крім того, учасники торгів не звертались через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Також, незрозумілим лишається виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі, від 24.04.2019 року, адже є висновок від 27.02.219 щодо закупівлі UA-2019-01-17-000155-a, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерних пропозицій ПП Інтеренергоінвест, ТОВ ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ, ТОВ Західтехноресурс – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Отже, враховуючи два різні аналізи за результатами моніторингу закупівель (підстави відхилення учасників однакові у двох закупівлях) просимо роз'яснити порядок виконання п.3 ч.2 Висновку про результати моніторингу закупівлі, від 24.04.2019 року.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Інтеренергоінвест |
3 754 039,04
UAH з ПДВ
|
2 648 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ |
3 799 998,00
UAH з ПДВ
|
2 648 990,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Західтехноресурс |
4 080 000,00
UAH з ПДВ
|
2 649 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Пп Вест-Вектор Приватне Пiдприємство |
3 951 058,90
UAH з ПДВ
|
2 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП "ЛУЦЬКСВІТЛО" |
3 702 169,00
UAH з ПДВ
|
2 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ |
3 479 818,80
UAH з ПДВ
|
3 048 276,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" |
3 560 890,80
UAH з ПДВ
|
3 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" |
3 989 061,60
UAH з ПДВ
|
3 270 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Інтеренергоінвест #34844181 |
Відхилено |
2 648 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 09:06
|
|
ТОВ ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ #34084649 |
Відхилено |
2 648 990,40
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2019 17:26
|
|
ТОВ Західтехноресурс #40940239 |
Відхилено |
2 649 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 10:27
|
|
Пп Вест-Вектор Приватне Пiдприємство #33166311 |
Відхилено |
2 650 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 17:09
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
КП "ЛУЦЬКСВІТЛО" #30555550 |
Переможець |
2 998 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2019 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2019 16:20
|
Протокол_розірвання.pdf | укладений |
10 липня 2019 16:19
|
дод_угода-розірвання.pdf | укладений |
10 липня 2019 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2019 16:12
|
Protokol-1 (1).pdf | зміни до договору |
07 травня 2019 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2019 10:20
|
Dod_2_Dogovir_Lutsksvitlo.pdf | укладений |
23 квітня 2019 10:18
|
Dogovir_Lutsksvitlo.pdf | укладений |
23 квітня 2019 10:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Поліпшення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 131 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |