Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Центральне опалення Рокитнянської ЗОШ I-II ст.№4
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2019-01-16-002769-c cd592dc3f13845c4a9167bb8dccff686
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Ганна Валентинівна

+380456251371 osvitark@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Рокитнянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143761
Місцезнаходження: 09600, Україна , Київська обл., Рокитне, вул. Заводська ,2
Контактна особа: Бабенко Ганна Валентинівна
+380456251371
osvitark@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Оголошенням про проведення закупівлі № UA-2018-12-22-000872-с, яке оприлюднене 03.12.2018 року, було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 :09320000-8–Пара, гаряча вода та пов’язана продукція( 09324000-6 Центральне опалення Рокитнянської ЗОШ I-II ст. №4)». До участі у процедурі закупівлі не було подано жодної тендерної пропозиції. Електронною системою закупівель автоматично відмінено торги на підставі п.4. ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 02.01.2019 р. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA -2018-12-22-000607-а, яке оприлюднене 22.12.2018 року, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі по коду ДК 021:2015 :09320000-8–Пара, гаряча вода та пов’язана продукція( 09324000-6 Центральне опалення Рокитнянської ЗОШ I-II ст. №4). До участі, у повторній процедурі закупівлі, не було подано жодної тендерної пропозиції. Електронною системою закупівель автоматично 07.01.2019 року відмінено торги на підставі п.4. ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 07.01.2019 р. Однак і надалі існує потребу в закупівлі теплової енергії. Згідно з пунктом 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо замовником торгів було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників . Враховуючи вищевикладене на переговори запрошено учасника ФОП Царенко М.В..

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 17:20
Оскарження наміру укласти договір: 27 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 Гкал
Центральне опалення Рокитнянської ЗОШ I-II ст.№4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09601, Україна, Київська область, смт Рокитне, вул.Заводська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09324000-6 — Центральне опалення

Тендерна документація

16 січня 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Царенко Максим Валентинович
#3132101052
Переможець 900 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2019 17:20

Документи

16 січня 2019 17:20
Електронний підпис
16 січня 2019 17:16
протокол 11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2019 17:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Царенко Максим Валентинович
#3132101052
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 січня 2019 17:20
Електронний підпис
16 січня 2019 17:16
протокол 11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:30
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 16:06
ДУ до _44.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 16:03
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 08:57
додугода 2 до дог 44.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 16:27
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 11:39
додугода 1 до дог.44.pdf зміни до договору
07 лютого 2019 11:38
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 11:24
договір 44.pdf укладений
07 лютого 2019 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 161 600,00
UAH