Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Електрична енергія» (Електрична енергія)
“Electricity” (Electricity).
Очікувана вартість
37 699 999,28 UAH
UA-2019-01-16-001844-c ed10af42632a490aafc0c739d3953d49
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Павлович Ковшар

+380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ""
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська область обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Контактна особа: Сергій Павлович Ковшар
+380487507360
comtender@port-yuzhny.com.ua
Додаткові контактні особи: Oleh Shevchenko
+380487507255
comtender@port-yuzhny.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Commercial Sea Port " Yuzhny"
National ID: 04704790
Contact point: Serhii Kovshar
+380487507360
comtender@port-yuzhny.com.ua
Additional contacts: Oleh Shevchenko
+380487507255
comtender@port-yuzhny.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 січня 2019 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 09:30
Очікувана вартість: 37 699 999,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 699,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1130000 UAH
Publication date: 16 січня 2019 15:00
Enquiries until: 22 лютого 2019 09:30
Complaints submission until: до 28 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 березня 2019 09:30

Information

Estimated total value: 37 699 999 UAH including VAT
Minimal lowering step: 37 699 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Постачання електричної енергії.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16360000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Берегова,13
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electricity
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 01 січня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2019 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 12:31
Додаток 2.pdf
21 лютого 2019 12:31
Додаток 1.pdf
21 лютого 2019 12:31
Перелік змін_2.docx
21 лютого 2019 12:31
Додаток 3.pdf
21 лютого 2019 12:31
Додаток 1.1.pdf
21 лютого 2019 12:31
ТД.pdf
21 лютого 2019 12:31
Додаток 4.pdf
21 лютого 2019 12:31
Додаток 5.docx
21 лютого 2019 12:31
Зразок 1.docx
14 лютого 2019 16:30
Перелік змін.docx
16 січня 2019 15:00
NOTICE.docx
21 лютого 2019 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 12:31
Додаток 2.pdf
14 лютого 2019 16:30
Додаток 2.pdf
16 січня 2019 15:00
Додаток 2.pdf
21 лютого 2019 12:31
Додаток 1.pdf
14 лютого 2019 16:30
Додаток 1.pdf
16 січня 2019 15:00
Додаток 1.pdf
21 лютого 2019 12:31
Перелік змін_2.docx
21 лютого 2019 12:31
Додаток 3.pdf
14 лютого 2019 16:30
Додаток 3.pdf
16 січня 2019 15:00
Додаток 3.pdf
21 лютого 2019 12:31
Додаток 1.1.pdf
14 лютого 2019 16:30
Додаток 1.1.pdf
16 січня 2019 15:00
Додаток 1.1.pdf
21 лютого 2019 12:31
ТД.pdf
14 лютого 2019 16:30
ТД.pdf
16 січня 2019 15:00
ТД.pdf
21 лютого 2019 12:31
Додаток 4.pdf
14 лютого 2019 16:30
Додаток 4.pdf
16 січня 2019 15:00
Додаток 4.pdf
21 лютого 2019 12:31
Додаток 5.docx
14 лютого 2019 16:30
Додаток 5.docx
16 січня 2019 15:00
Додаток 5.docx
21 лютого 2019 12:31
Зразок 1.docx
14 лютого 2019 16:30
Зразок 1.docx
16 січня 2019 15:00
Зразок 1.docx
14 лютого 2019 16:30
Перелік змін.docx
16 січня 2019 15:00
NOTICE.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000063 ● 92c7c24bb0974840bd552ba84ffac16a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.02.2019 Одеса № 46
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 12.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 12.02.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.02.2019 № 46

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-29-002520-b 29.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Гладкий Р.В.
2. UA-2019-01-10-000518-c 10.01.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Гладкий Р.В.
3. UA-2019-01-10-000320-c 10.01.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Гладкий Р.В.
4. UA-2019-01-16-001844-c 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
5. UA-2019-02-07-001575-c 07.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковалевська В.К.
6. UA-2018-12-14-000797-b 14.12.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Гаврилюк А.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Pамовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія).

2019-02-14 16:36:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-02-15 14:52:10

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-01-16-001844-ced10af42632a490aafc0c739d3953d49
Найменування: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ""
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження: 65481, Україна, Одеська область обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

04 березня 2019 09:29
Електронний підпис
04 березня 2019 09:29
Електронний підпис
04 березня 2019 09:16
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2019 09:16
Стаття 17 ч. 2.pdf
04 березня 2019 09:16
Стаття 17 п. 9.pdf
04 березня 2019 09:16
Стаття 17 п. 8.pdf
04 березня 2019 09:16
Стаття 17 п. 6.pdf
04 березня 2019 09:16
Стаття 17 п. 4.pdf
04 березня 2019 09:16
Стаття 17 п. 2.pdf
04 березня 2019 09:16
Стаття 17 п. 10.pdf
04 березня 2019 09:16
Копія Статуту.pdf
04 березня 2019 09:16
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 09:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" 36 810 000,00
UAH з ПДВ
36 810 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2019 09:29
Електронний підпис
04 березня 2019 09:29
Електронний підпис
04 березня 2019 09:16
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2019 09:16
Стаття 17 ч. 2.pdf
04 березня 2019 09:16
Стаття 17 п. 9.pdf
04 березня 2019 09:16
Стаття 17 п. 8.pdf
04 березня 2019 09:16
Стаття 17 п. 6.pdf
04 березня 2019 09:16
Стаття 17 п. 4.pdf
04 березня 2019 09:16
Стаття 17 п. 2.pdf
04 березня 2019 09:16
Стаття 17 п. 10.pdf
04 березня 2019 09:16
Копія Статуту.pdf
04 березня 2019 09:16
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій