Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
“Electricity” (Electricity).
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13 |
Контактна особа: |
Сергій Павлович Ковшар +380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Oleh Shevchenko +380487507255 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Commercial Sea Port " Yuzhny" |
National ID: | 04704790 |
Contact point: |
Serhii Kovshar +380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Additional contacts: |
Oleh Shevchenko +380487507255 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 09:30 |
Очікувана вартість: | 37 699 999,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 699,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1130000 UAH |
Publication date: | 16 січня 2019 15:00 |
Enquiries until: | 22 лютого 2019 09:30 |
Complaints submission until: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 березня 2019 09:30 |
Information
Estimated total value: | 37 699 999 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 37 699 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 12:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2019 12:31 |
Додаток 2.pdf | |
21 лютого 2019 12:31 |
Додаток 1.pdf | |
21 лютого 2019 12:31 |
Перелік змін_2.docx | |
21 лютого 2019 12:31 |
Додаток 3.pdf | |
21 лютого 2019 12:31 |
Додаток 1.1.pdf | |
21 лютого 2019 12:31 |
ТД.pdf | |
21 лютого 2019 12:31 |
Додаток 4.pdf | |
21 лютого 2019 12:31 |
Додаток 5.docx | |
21 лютого 2019 12:31 |
Зразок 1.docx | |
14 лютого 2019 16:30 |
Перелік змін.docx | |
16 січня 2019 15:00 |
NOTICE.docx |
21 лютого 2019 12:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 лютого 2019 12:31 |
Додаток 2.pdf
|
||||||
21 лютого 2019 12:31 |
Додаток 1.pdf
|
||||||
21 лютого 2019 12:31 |
Перелік змін_2.docx
|
||||||
21 лютого 2019 12:31 |
Додаток 3.pdf
|
||||||
21 лютого 2019 12:31 |
Додаток 1.1.pdf
|
||||||
21 лютого 2019 12:31 |
ТД.pdf
|
||||||
21 лютого 2019 12:31 |
Додаток 4.pdf
|
||||||
21 лютого 2019 12:31 |
Додаток 5.docx
|
||||||
21 лютого 2019 12:31 |
Зразок 1.docx
|
||||||
14 лютого 2019 16:30 |
Перелік змін.docx
|
||||||
16 січня 2019 15:00 |
NOTICE.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-12-000063 ● 92c7c24bb0974840bd552ba84ffac16a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 17:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.02.2019 Одеса № 46
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 12.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 12.02.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.02.2019 № 46
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-29-002520-b 29.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Гладкий Р.В.
2. UA-2019-01-10-000518-c 10.01.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Гладкий Р.В.
3. UA-2019-01-10-000320-c 10.01.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Гладкий Р.В.
4. UA-2019-01-16-001844-c 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
5. UA-2019-02-07-001575-c 07.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковалевська В.К.
6. UA-2018-12-14-000797-b 14.12.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Гаврилюк А.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Pамовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія).
2019-02-14 16:36:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-02-15 14:52:10
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" | Документи |
Очікується рішення
|