Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міський магазин" виконавчого органу Київради |
Код ЄДРПОУ: | 36927573 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київська обл., Київ, вул. Басейна, б. 1/2-А |
Контактна особа: |
Лугова-Купрієнко Ірина Іванівна 380442350329 tender_kpmag@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 18:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 13:23 |
Очікувана вартість: | 2 931 096,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 655,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2019 18:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2019 18:21 |
ТД реставрація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ-БУД» є учасником (надалі - Учасник) торгів на закупівлю робіт за державні кошти «Реставрація з пристосування нежитлового приміщення в житловому будинку (пам’ятка архітектури, містобудування, історії місцевого значення, охоронний № 3814) за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 6» ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» — код CPV – 45453000-7 (капітальний ремонт і реставрація)» (Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-01-16-001767-b) (надалі – Роботи). Замовником робіт виступає Комунальне підприємство «Міський магазин» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації (надалі – Замовник).
04.02.2019 відбувся аукціон по зазначеним вище торгам.
Протоколом засідання тендерного комітету Замовника №8 від 22 лютого 2019 року наша тендерна пропозиція була відхилена, оскільки вона на думку Замовника мала певні недоліки, саме:
1. ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ-БУД» у складі тендерної пропозиції надано копію ліцензії від 07.09.2018 № 53-Л, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України. У додатку до ліцензії, що містить перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3) є вид робіт «Реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини» з класом наслідків СС2.
Відповідно до експертного звіту ДП «Укрдержекспертиза», що надав Замовник тільки разом з протоколом з розгляду тендерних пропозицій №8 від 22 лютого 2019 року клас наслідків даного об’єкту СС3, але дана інформація не була відображена в тендерній документації. Тому, вважаємо, що Замовник повинен був розмістити експертний звіт разом із тендерною документацією та/або надати інформацію Учасникам, щодо класу наслідків даного об’єкту заздалегідь.
2. Окремі сторінки копії Статуту нерозбірливі та нечитабелні.
Усі копії сторінок наданого Статуту розбірливі та надають повну можливість прочитати текст на копіїї документу або можливість приблизити, навіть у форматі PDF, для того, щоб текст був читабельний. Тому, вважаємо, що даний пункт не порушує жодних вимог тендерної документації.
В той же час протоколом засідання тендерного комітету Замовника №15 від 01.03.2019 ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон" визнали переможцем вищезазначених робіт.
З таким рішенням тендерного комітету наше підприємство не погоджується та вважає його неправомірним та таким, що порушує законодавство в сфері державних закупівель та є дискримінаційним.
Ми ретельно ознайомилися з пропозицією ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон" та знайшли низку порушень умов тендерної документації цим учасником.
Ці порушення полягають в наступному:
1. У відповідності до п.п. 7 п.1 розділу ІІІ ТД (тендерна документація) тендерна пропозиція Учасника має обов’язково супроводжуватись „Копією Балансу (Звіту про фінансовий стан) (для Учасників з організаційно-правовою формою господарювання – товариство з обмеженою відповідальністю та товариство з додатковою відповідальністю) на 30 вересня 2018 року”.
В той же час ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон" надало копію фінансової звітності станом на 31.12.2017 року.
Зауважимо, що протоколом №66 від 11 грудня 2018 року по закупівлі цих же робіт (ідентифікатор закупівлі - UA-2018-11-16-001051-b ) пропозиція ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон" була відхилена. Однією з причин відхилення було не надання фінансової звітності станом на 30 вересня 2018 року.
ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон" на виправдання свого порушення надало лист №2 від 28 січня 2019 року, яким вказало, що воно подає фінансовий звіт за останній звітній період, оскільки для суб’єктів малого підприємництва передбачено складання скороченої фінансової звітності за рік.
Проте, вимога п.п. 7 п.1 розділу ІІІ тендерної документації сформульована так, що учасник має подати фінансову звітність не за останній звітній період, а саме станом на 30 вересня 2018 року.
Відповідно до п.3 ст.11 Закону України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1999, N 40, ст.365 ) ”для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати”.
Відповідно до п.1 ст.13 цього ж Закону „звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова
звітність може складатися за інші періоди”.
Тобто Замовник вимагав надання проміжної звітності станом на 30 вересня 2018 року, яка обов’язково складається кожним суб’єктом господарювання в Україні, чого не зробив „переможець” ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон".
2. У відповідності до п.6 розділу ІІІ ТД (тендерна документація) ”Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції проект календарного графіку виконання робіт, які є предметом закупівлі (складений у відповідності до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2)”.
Відповідно до п.2.4. вищевказаних рекомендацій „залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між Замовником та Підрядником тощо, можуть використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт, у тому числі у формі діаграм. Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт. ”
Проте, ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон" не дотримався вищезазначеної вимоги, а надав „Календарний план-графік виконання робіт” довільної форми, який не надає можливості контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт.
Таким чином, при визначенні переможцем ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон" Замовник вчинив порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Вибірковий підхід до визначення підстав для відхилення є неприпустимим, дискримінаційним та таким, що суперечить законодавству в сфері державних закупівель.
На підставі вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокол засідання тендерного комітету Замовника №15 від 01.03.2019, яким визнано ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон" переможцем вищевказаних торгів.
2. Відхилити пропозицію ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно з частиною третьою статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати.
Таким чином, зважаючи на те, що для суб’єктів малого підприємництва передбачено складання скороченої фінансової звітності за рік, тендерний комітет Підприємства не має право вимагати від учасників подання у складі тендерної пропозиції документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб.
Згідно з підпунктом 2.4 пункту 2 Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, схвалених рішення науково-технічної ради Міністерства регіонального розвитку та будівництва України 25.12.2008 № 202 та оприлюднених наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України 13.01.2009 № 2, залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між замовником та підрядником тощо, можуть використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт, у тому числі у формі діаграм. Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт. Один із можливих варіантів графіка приведено в таблиці 1.
Зважаючи на те, що поданий переможцем відкритих торгів у складі тендерної документації календарний план-графік виконання робіт містить інформацію про найменування конкретних видів робіт та їх кошторисної вартості в розрізі відповідних часових проміжків, що дозволяє контролювати хід виконання робіт підрядником, тендерна пропозиція ТОВ «БМК «ВАВІЛОН» відповідає вимогам тендерної документації замовника.
З огляду на зазначене, тендерний комітет КП «Міський магазин», визнавши переможцем відкритих торгів ТОВ «БМК «ВАВІЛОН», діяв у спосіб, в межах та з дотриманням принципів, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-23-000011 ● 022e10cee13845de962a39aa1945c98b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2020 13:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2020 № 225
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2019-01-16-001767-b 16.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-27 11:23:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реставрації з пристосування нежитлового приміщення в житловому будинку (пам’ятка архітектури, містобудування, історії місцевого значення, охоронний № 3814 за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 6) очікуваною вартістю 2 931 096,20 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-16-001767-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чому/на яких підставах змінено істотні умови договору шляхом продовження терміну виконання робіт за договором та, відповідно, строку дії договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-02 16:24:43
Пояснення щодо укладення відповідних додаткових угод до договору підряду № 17-21/03/19 від 21.03.2019
Комунальним підприємством «Міський магазин» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КП «Міський магазин», Підприємство, Замовник), в межах компетенції, опрацьовано запит Державної аудиторської служби України від 27.11.2020 № б/н щодо надання пояснень та повідомляємо.
21 березня 2019 року за результатами процедури відкритих торгів за кодом ЄЗС ДК 021:2015 код 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація (реставрація з пристосування нежитлового приміщення в житловому будинку (пам’ятка архітектури, містобудування, історії місцевого значення, охоронний № 3814) за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 6) між КП «Міський магазин» та товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна компанія «Вавілон» (далі – Підрядник) укладено договір підряду № 17-21/03/19 (далі – Договір).
Відповідно до пункту 6 Розділу X (Прикінцеві та перехідні положення) Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону.
Інформуємо, що між Замовником та Підрядником укладено за взаємною згодою додаткові угоди до Договору № 1 від 03.06.2019 та № 4 від 28.12.2019, що стосувалися зміни термінів виконання робіт/строку дії Договору.
Згідно з пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції Закону від 01.01.2019 та 01.12.2019 на момент укладення відповідних додаткових угод до Договору) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Зазначаємо, що продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт обумовлене виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Зокрема, пунктом 2.2 Договору передбачено, що Підрядник зобов’язаний почати виконання Робіт в строк до 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання Сторонами акту, передбаченого пунктом 8.1. цього Договору. Замовник на підставі відповідного акту надає Підряднику будівельний майданчик (фронт робіт) та всю дозвільну документацію в строк до 5 (п’яти) робочих днів з дня її отримання (пункт 8.1 Договору).
Попри те, що Договір укладено 21.03.2019, дозвіл на виконання реставраційних робіт з пристосуванням згідно з проектом Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) отримано Замовником 29.05.2019 (додається), що об’єктивно унеможливило початок виконання робіт відповідно до пункту 2.2 Договору і календарного графіку виконання робіт (додаток 1 до Договору) та мало наслідком внесення змін до нього шляхом укладення додаткової угоди № 1 від 03.06.2019 до Договору.
Укладення ж сторонами додаткової угоди № 4 від 28.12.2019 до Договору стало наслідком виконання вимог припису Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 05.08.2019 (додається), видання якого унеможливило дотримання термінів виконання робіт згідно з додатком 1 до Договору, в зв’язку із чим необхідно було внести зміни до Договору в частині пролонгації строку його дії.
З урахуванням зазначеного, наголошуємо на неухильному дотриманні вимог чинного законодавства України при провадженні КП «Міський магазин» господарської діяльності.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-17 09:58:50
Пояснення щодо висновку про результат моніторингу процедури закупівлі
Комунальним підприємством «Міський магазин» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КП «Міський магазин», Підприємство, Замовник) в межах компетенції опрацьовано висновок про результат моніторингу процедури закупівлі UA-2019-01-16-001767-b від 03.12.2020 (далі – Висновок) та повідомляємо.
У зв’язку зі звільненням з 09.12.2020 директора КП «Міський магазин» Андрущенка Андрія Валерійовича та тимчасовою відсутністю на Підприємстві новопризначеного керівника, станом на дату надання даних пояснень не можливо належним чином опрацювати Висновок.
Разом з тим, повідомляємо, що в найближчі дні очікується призначення нового керівника КП «Міський магазин», після чого буде проведено детальний аналіз наведених у Висновку порушень та протягом 10 днів надано додаткові пояснення за результатом розгляду Висновку.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій) • не усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • не усунуто
порушення не усунуто
2021-01-28 17:12:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ХОФТ" |
2 019 533,88
UAH з ПДВ
|
2 019 533,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ВІКСЕН" |
2 442 319,00
UAH з ПДВ
|
2 442 319,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ- БУД" |
2 456 271,55
UAH з ПДВ
|
2 456 271,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон" |
2 905 000,00
UAH з ПДВ
|
2 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІС БУД" |
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХОФТ" #40710017 |
Відхилено |
2 019 533,88
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 12:38
|
|
ПП "ВІКСЕН" #24385536 |
Відхилено |
2 442 319,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 11:46
|
|
ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ- БУД" #36282359 |
Відхилено |
2 456 271,55
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 11:24
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон" #41297367 |
Переможець |
2 890 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2019 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 19:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:03
|
додаткова угода_вавілон_28.12.2019.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2019 16:43
|
ДУ №3 від 10.07.2019 Вавілон.pdf | зміни до договору |
10 липня 2019 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2019 11:40
|
ДУ №2 від 10.06.2019 Вавілон.pdf | зміни до договору |
12 червня 2019 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2019 12:27
|
ДУ Вавілон 03.06.2019.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 16:10
|
Підсумкова відомість.pdf | укладений |
22 березня 2019 16:06
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
22 березня 2019 16:04
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
22 березня 2019 15:58
|
Договір.pdf | укладений |
22 березня 2019 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 17.1 договору підряду № 17-21/03/19 від 21 березня 2019 року (далі – Договір) та враховуючи те, що Департаментом охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 29.05.2019 надано дозвіл на виконання реставраційних робіт з пристосуванням згідно з проектом, Сторони дійшли згоди внести зміни до календарного графіку виконання робіт, що є додатком до Договору, в зв’язку з чим погодили викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 17-21/03/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17-21/03/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 17-21/03/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17-21/03/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку здійснення оплати |
Номер договору про закупівлю: | 17-21/03/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 17-21/03/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |