Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство ” Бериславський районний центр первинної медико - санітарної допомоги ” Бериславської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38366849 |
Місцезнаходження: | 74300, Україна , Херсонська обл., Берислав, вул. 1 Травня ,124 |
Контактна особа: |
Рижкевич Олена Іванівна +380554674749 38366849@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2019 11:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2019 11:30 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2019 11:43 |
Очікувана вартість: | 492 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 928,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2019 11:26 |
Тендерна документація ПММ 2018 (1).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-05-000334 ● 8c17fa0f8e5b4aa886b6517ccf6e1b47
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2019 17:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.03.2019 № 62
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-16-000789-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-07 10:29:11
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі паливно мастильних матеріалів, що проводить Комунальне некомерційне підприємство «Бериславський районний центр первинної медико - санітарної допомоги» Бериславської районної ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-16-000789-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Пояснить, якою датою, на яку суму та якою особою затверджено рішення щодо включення до річного плану закупівель проведення процедури за номером UA-2019-01-16-000789-c, як це передбачено чинним законодавством України про публічні закупівлі?
На яких підставах ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» визнано переможцем торгів зважаючи, що у складі його тендерної пропозиції відсутні копії документів, які підтверджують наявність АЗС по всій території України.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-12 22:45:27
пояснення
На Ваш запит від 07.03.2019 р. Комунальне некомерційне підприємство “ Бериславський районний центр первинної медико – санітарної допомоги “ надає наступну інформацію :
- Відповідно до протоколу № 1 від 11.01.2019 року уповноваженою особою Рижкевич Оленою Іванівною прийнято рішення про прийняття та оприлюднення річного плану закупівель на 2019 рік. ( додається )
- Відповідно до протоколу № 5 від 16.01.2019 року уповноваженою особою Рижкевич Оленою Іванівною прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів згідно річного плану закупівель на 2019 рік за предметом закупівлі « Нафта і дистилянти ( бензин автомобільний марки А-92 , паливо дизельне (скретч-картки) ДК 021:2015-09130000-9 на очікувану вартість 492800,00 грн. ( додається )
- Копія документів ТОВ “ ЛІВАЙН ТОРГ “ опублікованих на порталі PROZORRO у складі пропозиції щодо наявності АЗС по всій території України на яких Учасник гарантує можливість одержання палива за скетч- картами – додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РІАКАР" #42392439 |
Відхилено |
459 264,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 09:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
468 928,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2019 10:21
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2019 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2019 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 14:35
|
договір 144-130-19-01.pdf | укладений |
01 березня 2019 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження сторку дії договору на період проведення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 144/130/19-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |