Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо рідинне та газ; оливи мастильні /(Паливо) бензин А-92, Бензин А-95, газ
Очікувана вартість
324 702,00 UAH
UA-2019-01-16-000227-c 8af84085051247a7b85303f4aee12b6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Добровольська Аліна Вадимівна

0981086366 DAVDNV@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств м. Василькова"
Код ЄДРПОУ: 37627469
Місцезнаходження: 08600, Україна , Київська обл., ВАСИЛЬКІВ, вул. Гоголя, буд.32
Контактна особа: Добровольська Аліна Вадимівна
0981086366
DAVDNV@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 08:07
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 08:07
Початок аукціону: 04 лютого 2019 12:04
Очікувана вартість: 324 702,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 324,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Паливо рідинне та газ; оливи мастильні /(Паливо) бензин А-92, Бензин А-95, газ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13150 л.
Паливо/Бензин автомобільний марки А-92 по талонах, бензин автомобільної марки А-95 по талонах, газ по талонах.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08600, Україна, Київська область, ВАСИЛЬКІВСЬКИЙ РАЙОН/М.ВАСИЛЬКІВ, вул. Гоголя, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09100000-0 — Паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2019 09:40
Договір проект бензин бюджет.docx
16 січня 2019 09:40
ТЕндр док.odt

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-25-000008 ● 25a7db8521134603b8a21bef8ad7fdd8
  • Статус: вирішено ● Дата: 04 листопада 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2019 14:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.06.2019 № 122
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.06.2019 № 122

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-01-16-000227-c 16.01.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-05 09:48:42

Запит про надання пояснень

1.За яких обґрунтованих підстав укладені додаткові угоди від 10.05.2019 № 1, від 16.05.2019 № 2, від 21.06.2019 № 3 за договором від 21.02.2019 № МК-000218 щодо збільшення цін за одиницю товару?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-10 09:29:04

Выдповідь

У зв'язку з наявністю підстав визначених пунктом 2 п.4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару до дог. № МК-000218 від 22.02.2019 р. не більше ніж на 10 % без збільшення загальноі суми договору. Підстави Експетрне заключення з торгово- промисловоі палати від 24.04.2019 № ОИ- 485 та ДП "Держзовнішінформ" від 07.05.2019 №231/220 (копіі додадую)

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-10 09:41:06

пояснення

В зв'язку з тим, що наша організація змінила майданчик для роботи в системі публічних закупівель, та електрона адреса, яка булав казана для отримання сповіщень з системи не активна, відповідь надаємо на третій робочі день (зг. Ст. 7 п.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»)

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  4. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • не усунуто

-

2020-11-04 16:06:39

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОТТО КАРД" 268 743,00
UAH з ПДВ
268 743,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 314 795,00
UAH з ПДВ
314 471,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2019 17:07
Електронний підпис
12 лютого 2019 17:07
ДОВІДКА про коррупцію.pdf
12 лютого 2019 17:00
банрутство довідка.pdf
12 лютого 2019 17:00
МВД.pdf
12 лютого 2019 17:00
корупція.pdf
12 лютого 2019 17:00
налоговая 11.02.19.pdf
31 січня 2019 15:35
Електронний підпис
31 січня 2019 15:35
технічні.pdf
31 січня 2019 15:35
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
31 січня 2019 15:35
витяг ЄДР Копія.pdf
31 січня 2019 15:35
довідки ст. 17.pdf
31 січня 2019 15:35
статут копія.pdf
31 січня 2019 15:35
Кваліф кр.pdf
31 січня 2019 15:35
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

31 січня 2019 17:32
Довідка досвід.pdf
31 січня 2019 17:32
Цінова бензгаз.pdf
31 січня 2019 17:32
Техничні вимоги.pdf
31 січня 2019 17:32
ст 17.pdf
31 січня 2019 17:32
Працівники.pdf
31 січня 2019 17:32
Пояснювальна.pdf
31 січня 2019 17:32
наказ Ген дир..pdf
31 січня 2019 17:32
Мат база.pdf
31 січня 2019 17:32
дод до прококолу.pdf
31 січня 2019 17:32
Договір бенз.pdf
31 січня 2019 17:32
Довідка Єдр.pdf
31 січня 2019 17:32
Довідка АЗС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОТТО КАРД"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОТТО КАРД"
#39711536
Переможець 268 743,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 11:16

Документи

11 лютого 2019 11:16
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:00
190211114156_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОТТО КАРД"
#39711536
268 743,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 11:16
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:00
190211114156_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:30
190627153202_0001.pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:24
угода.pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:24
190627153202_0001.pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:24
угода.pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:24
190627153202_0001.pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:23
угода.pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:23
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 09:50
угода.pdf зміни до договору
26 червня 2019 09:28
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 15:33
20190521-135440 (1).pdf зміни до договору
21 травня 2019 15:14
20190521-135440 (1).pdf зміни до договору
21 травня 2019 15:12
20190521-135440 (1).pdf зміни до договору
21 травня 2019 15:10
20190521-135440 (1).pdf зміни до договору
21 травня 2019 15:10
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 09:02
f.pdf укладений
22 лютого 2019 08:55
190221103445_0001.pdf укладений
22 лютого 2019 08:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни на 10%
Номер договору про закупівлю: МК-000218
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни на 10% зг зу про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: МК-000218
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збыльшення ціни на 10 % зг ЗУ про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: МК-000218
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 94 937,60
UAH (в тому числі ПДВ 15 822,94 UAH)